Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun mies pitää hoikista naisista

Vierailija
10.04.2022 |

Ja tämä on minulle pitänyt oikein erikseen ilmoittaa. Itse olen hoikka mutta jatkuvasti on kauhea pelko lihomisesta ja siitä ettei mies enää pitäisikään minusta. Ruoka ja syöminen ahdistaa niin ettei tämä taida enää kovin normaalia olla.

En taida pystyä ikinä missään parisuhteessa olemaan kun tuntuu että miehille merkitsee vain mahdollisimman alhainen paino..

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole mistään mahdollisimman alhaisesta painosta, vaan normaalipainosta joka pysyy normaalilla syömisellä ja liikkumisella useimmilla.

Millainen ihminen miettii päivät läpeensä onko puolisolle tullut kilo kaksi lisää? Merkittävä lihominen onkin huolestuttavaa, sen sijaan jatkuva piilovittuilu ei kuulu rakastavaan parisuhteeseen.

Vierailija
42/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä voit ihan itse vaikuttaa syömiseesi. Eikö se ole vain hyvä, että sekä mies ETTÄ terveys kiittää? Hoikkana et myöskään rasita kansantaloutta sairastelevan läskin tavoin.

Onko tällä miehellä ravintoterapeutin paperit, vai millä tavoin hän on pätevöitynyt vahtimaan toisen syömisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole mistään mahdollisimman alhaisesta painosta, vaan normaalipainosta joka pysyy normaalilla syömisellä ja liikkumisella useimmilla.

Millainen ihminen miettii päivät läpeensä onko puolisolle tullut kilo kaksi lisää? Merkittävä lihominen onkin huolestuttavaa, sen sijaan jatkuva piilovittuilu ei kuulu rakastavaan parisuhteeseen.

Kuka tässä nyt jostain parista kilosta puhunut, ei sellainen haittaa ketään muuta kuin jotain neuroottista naista itseään. Sittenkö siitä merkittävästä lihomisesta saa viimein ilmoittaa ja sitä ei katsota enää vittuiluksi?

Vierailija
44/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä voit ihan itse vaikuttaa syömiseesi. Eikö se ole vain hyvä, että sekä mies ETTÄ terveys kiittää? Hoikkana et myöskään rasita kansantaloutta sairastelevan läskin tavoin.

Onko tällä miehellä ravintoterapeutin paperit, vai millä tavoin hän on pätevöitynyt vahtimaan toisen syömisiä?

Sillä pätevyydellä että laardien takia ei ota eteen?

Vierailija
45/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä pätevyydellä että laardien takia ei ota eteen?

Hanki nukke. Todennäköisesti aloittaja saisi elämänsä kyydit satisfyeriltä.

Vierailija
46/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä nyt jostain parista kilosta puhunut, ei sellainen haittaa ketään muuta kuin jotain neuroottista naista itseään. Sittenkö siitä merkittävästä lihomisesta saa viimein ilmoittaa ja sitä ei katsota enää vittuiluksi?

Personal trainerit ja ravintoterapeutit hoitaa tuon puolen. Jos mulle tultaisiin päivittäin sanomaan et laihduta. Eroaisin ja kävisin kysymässä ammattilaiselta vinkkejä. Tietäisin etten tulisi koskaan olemaan riittävä. Joka kerta tulisi pudottaa vielä enemmän.

Vierailija
47/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että tuntuu pahalta.

Minä en varmasti pystyisi tuollaisen miehen kanssa olemaan. Paino on minulle aika vaikea asia ja olen käyttänyt valtavasti aikaa sen miettimiseen. Olen ollut koko aikuisikäni eli kymmenisen vuotta hoikka, mutta vielä teininä olin se tukeva tyttö. Jotenkin pidän itseäni edelleen tukevana tyttönä, vaikka järjellä tiedän etten sellainen ole.

Olen jälkikäteen miettinyt miten ihanaa olisi ollut löytää kumppani jo tuolloin kun olin isompi. Oli minusta moni silloinkin - uskomatonta kyllä - kiinnostunut. Ainakin voisin olla varma, että mies näkee minussa muutakin kuin vain sen hoikkuuden.

Vierailija
48/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen tykkää pitkistä (185+) miehistä.

Tuntuu mahdottomalta tehtävältä miellyttää. ..

M 172cm

No kompensoit sitten jollain.

Vierailija
49/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, mä olen kyllä pysynyt ilman mitään stressiä, ihan normaalisyömisellä mitoissa 165/50, kun se nyt on ns luonnollinen painoni, Raskauksienkin jälkeen palautunut siihen muutamassa viikossa. Eli ellet nyt jotenkin ole laidåhduttanut itseäsi sinulle epänormaaliun painoon, niin stressi pois. Syöt normaalisti perusruokaa ja liikut terveellisesti, niin kyllä se paino siinä pysyy.

Vierailija
50/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa vähintään piilevästi syömishäiriöiseltä ja mies ilkeältä kontrolloijalta. Oma exäni oli oikea terveyshirmu joka jatkuvasti kommentoi minun syömisiäni ja kroppani kuntoa. Vanha syömishäiriöhän siinä roihahti uudestaan liekkeihin, putosin puolessa vuodessa alipainoon kunnes pudotin ihanat 65kg sen äijän muodossa. Tuollaiset suhteet ovat kidutusta eivätkä todellakaan sen miehen arvoista! Kukaan joka oikeasti rakastaa ei tee toiselle pahaa oloa omasta kehostaan.

Vierailija
51/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaiset ihmiset, jotka arvottavat yhden, muuttuvan ominaisuuden mukaan (oli se sitten ikä, paino, hiusten väritys) on parasta jättää itsekseen. Parisuhteessa heistä ei ole kuin päänvaivaa.

Vierailija
52/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli räkyttää ja aikuiset naiset ruokkivat. En opi koskaan ymmärtämään teitä. Ettekö tunnista tuota tyyppiä, jolla "ei ota eteen"?

Vierailija
53/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nainen tykkää pitkistä (185+) miehistä.

Tuntuu mahdottomalta tehtävältä miellyttää. ..

M 172cm

No, mä myös tykkään pitkistä miehistä ja mielellään pitkät, tummat ja kiharat hiukset.

Mun mies on alle 170cm, ja hiukset ei todellakaan ole pitkät saati kiharat. Ollaan oltu 20v yhdessä, ja jos minusta on kiinni, niin asianlaita pysyy samana hamaan tappiin asti.

Vierailija
54/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokinorsujen mielestä hoikkia naisia haluavat miehet ovat pedofiilejä.

Vierailija
55/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, palstavalaat ovat rientäneet poistattamaan ylipainoisia kritisoivia vastauksia. Ihan vain vinkkinä: lihavuus taltutetaan syömällä vähemmän, ei vainoamalla totuudenpuhujia.

Vierailija
56/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen ukko joutaa hiiteen, joka on noin pinnallinen. Varsinkin jos on itse l*ski, niin eipä oo paljoo varaa huudella toisten ulkonäöstä. Luiskaan ja joku vähän syvällisempiä asioita arvostava tilalle. Ei tuo ole rakkautta. Suhteenne pelustuu pelkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän