Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun mies pitää hoikista naisista

Vierailija
10.04.2022 |

Ja tämä on minulle pitänyt oikein erikseen ilmoittaa. Itse olen hoikka mutta jatkuvasti on kauhea pelko lihomisesta ja siitä ettei mies enää pitäisikään minusta. Ruoka ja syöminen ahdistaa niin ettei tämä taida enää kovin normaalia olla.

En taida pystyä ikinä missään parisuhteessa olemaan kun tuntuu että miehille merkitsee vain mahdollisimman alhainen paino..

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Mies kehui ulkonäköäni maasta taivaaseen, kun aloimme seurustella. Sitten erinäisten asioiden seurauksena lihoin ja kehut loppuivat. Sain painoa vähän alas kovan laihdutuksen seurauksena, jonka jälkeen sain ensimmäisen kehun ulkonäöstäni pitkästä aikaa. Mä en todellakaan uskalla syödä tai antaa itseni lihoa ja mies on myös sanonut siitä, että koittaisin pitää painon edes tässä. Tiedän myös, että hän saisi heittämällä itselleen itseään enemmän miellyttävän hoikemman naisen...

Miksi naiset suostuu noin toksisiin suhteisiin?

Vierailija
22/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kohdannut omassa elämässäni (tai omassa kuplassani josta tarkastelen maailmaa) miestä joka ei katselisi muita naisia ulkona tai netistä aikuisviihdettä esimerkiksi. En pidä siitä, mutta mikäpä minä olen päättämään siitä kuinka toinen seksuaalisuuttaan toteuttaa. Olen ajatellut että sen sietäminen on hinta mikä pitää maksaa jos mielii olla parisuhteessa.

Minusta tuntuu etten voisi miehelle niin ilkeästi sanoa että laihdutappa kun pidän hoikista kun ei se edes ole totta. Minulle riittää että toinen ei ole vaarallisen yli- tai alipainoinen. Omasta kokemuksestakin kun vielä tiedän miten kamalaa ja stressaavaa painon vartioiminen saati laihduttaminen on..

Ei minulle ero ole ollut mielessä. Eniten stressaa vaan kun tuntuu että pitää olla parempi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko hankalaa olla ahmimatta?

Vierailija
24/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kohdannut omassa elämässäni (tai omassa kuplassani josta tarkastelen maailmaa) miestä joka ei katselisi muita naisia ulkona tai netistä aikuisviihdettä esimerkiksi. En pidä siitä, mutta mikäpä minä olen päättämään siitä kuinka toinen seksuaalisuuttaan toteuttaa. Olen ajatellut että sen sietäminen on hinta mikä pitää maksaa jos mielii olla parisuhteessa.

Minusta tuntuu etten voisi miehelle niin ilkeästi sanoa että laihdutappa kun pidän hoikista kun ei se edes ole totta. Minulle riittää että toinen ei ole vaarallisen yli- tai alipainoinen. Omasta kokemuksestakin kun vielä tiedän miten kamalaa ja stressaavaa painon vartioiminen saati laihduttaminen on..

Ei minulle ero ole ollut mielessä. Eniten stressaa vaan kun tuntuu että pitää olla parempi.

Ap

En mäkään. Mähän aikoinaan vamppasin miehiä omaan käyttööni. Otinko omaa? Nope.

Vierailija
25/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartalo on paras.

M40

Vierailija
26/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä sun ongelma oikein on? Olet hoikka ja mies kuuulemma pitää hoikista naisista, en ymmärrä.

naisilla on niin vaikeaa. jaksuhali

Vierailija
27/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko hankalaa olla ahmimatta?

Stressi aiheuttaa ahmimista. Jatkuva kyttäys ja henkinem väkivalta lisää stressiä. Miehet on ihanan myrkyllisiä ❤

Vierailija
28/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain taas ikävystyneet ihmiset taapersivat tänne kommentoimaan. Minulla on vähän huono päivä tänään joten en jää seuraamaan ketjua sen enempää.

Ap

Vierailija
29/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies piti ja sai mut siihen jamaan että olin huomattavan alipainoinen 40kg pahimmillaan, kunnes alkoi huomauttelemaan että oon nyt sitten liian hoikka. Onneksi oli sen verran voimia jäljellä että tajusin pakata kamani ja nyt +10kg ja paljon onnellisempi.

Vierailija
30/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelmasi on että olet tyhmän miehen kanssa.

Vierailija
31/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain taas ikävystyneet ihmiset taapersivat tänne kommentoimaan. Minulla on vähän huono päivä tänään joten en jää seuraamaan ketjua sen enempää.

Ap

Vastaa rehellisesti. Osoittaako miehesi millään muulla tavoin arvostusta, kuten viemällä lomille, kylpylään, kahvilaan, piknikille? Entä hierooko päivän päätteeksi kipeytyneitä hartioita kertoen ettei tiedä ketään yhtä ihanaa....

Mikäli et saa mitään vastineeksi ja joudut katsomaan vierestä toisten naisten kyyläämistä - LÄHDE!

Vierailija
32/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun miehesi on sika. Ehkä sen jo tiesitkin? Parisuhteessa ei "katsella muita", ei edes netistä. Ja jos mies itse vielä on lihava tai jonkinverran ylipainoinen, on todella vastenmielistä, että se odottaa tyttöystävän tai puolison olevan timmi ja hoikka. Vaadi edes nyt hyvänen aika mieheltä sitä samaa mitä se vaatii sinulta! Äijä laihduttamaan! Siinä voisi hyypiön silmät aueta, mitä kaikkea joutuu tekemään hoikkuuden eteen. Tokaise vaikka mukamas ohimennen, että ai että miten silmää miellyttää kun miehellä on lihaksia ja tiukka sixpack!

Kaikkiaan rohkaisen kaikki lähtemään suhteesta, jossa on jatkuvaa epävarmuutta puolison tunteista. Se kovertaa hitaasti sisusta ja syö itseluottamusta.

Ei helevetti täällä on pöpiä porukkaa. :D

Tunnistit ittes? Pöpiäkö on se, ettei kannusta ketään jäämään suhteeseen, jossa ei saa arvostusta ja ihailua?

Vierailija
33/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun miehesi on sika. Ehkä sen jo tiesitkin? Parisuhteessa ei "katsella muita", ei edes netistä. Ja jos mies itse vielä on lihava tai jonkinverran ylipainoinen, on todella vastenmielistä, että se odottaa tyttöystävän tai puolison olevan timmi ja hoikka. Vaadi edes nyt hyvänen aika mieheltä sitä samaa mitä se vaatii sinulta! Äijä laihduttamaan! Siinä voisi hyypiön silmät aueta, mitä kaikkea joutuu tekemään hoikkuuden eteen. Tokaise vaikka mukamas ohimennen, että ai että miten silmää miellyttää kun miehellä on lihaksia ja tiukka sixpack!

Kaikkiaan rohkaisen kaikki lähtemään suhteesta, jossa on jatkuvaa epävarmuutta puolison tunteista. Se kovertaa hitaasti sisusta ja syö itseluottamusta.

Kuvaavaa on että tämä sai yläpeukutusta, mutta vastaus jossa oli käännetty sukupuolet toisin päin, poistettiin heti.

Vierailija
34/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Mies kehui ulkonäköäni maasta taivaaseen, kun aloimme seurustella. Sitten erinäisten asioiden seurauksena lihoin ja kehut loppuivat. Sain painoa vähän alas kovan laihdutuksen seurauksena, jonka jälkeen sain ensimmäisen kehun ulkonäöstäni pitkästä aikaa. Mä en todellakaan uskalla syödä tai antaa itseni lihoa ja mies on myös sanonut siitä, että koittaisin pitää painon edes tässä. Tiedän myös, että hän saisi heittämällä itselleen itseään enemmän miellyttävän hoikemman naisen...

Koska mies on komea, itsevarma ja kenties naista parempituloinen.

Vierailija
35/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaavaa on että tämä sai yläpeukutusta, mutta vastaus jossa oli käännetty sukupuolet toisin päin, poistettiin heti.

Miehet jankkaa täällä etteivät omaa varoja kauniiseen tuontiin, joten tyytyvät ja valehtelevat rakastavansa. Miksei mies pärjää ilman naista? Naisen onnellisuustasot nousee heti 100%:lla korvien saadessa levätä sovinistin sanoilta.

Vierailija
36/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies on komea, itsevarma ja kenties naista parempituloinen.

Siinä tapauksessa AP:n pitäisi kouluttautua ja hankkia omia tuloja.

Vierailija
37/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tykkää hoikista, ja itsekään en haluisi olla kovin ylipainoisen miehen kans. Eli puolin ja toisin on sovittu et pidetään toisemme kunnossa.

Sit kun lihoin pari kiloa, niin miehen mukaan oonkin edelleen maailman upein, itseä ne vaan haittaa. Kova ylipaino (ja etenkin se liikkumattomuus) on eri asia. Ja siihenkin voi olla syynsä.

Relaa ap. Ja jos ei ole, niin mitään iloa ei ole miehestä jolle puoli bmipykälää on maailmanloppu, löydät paremmankin. Terveys on kaunista.

Vierailija
38/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole mistään mahdollisimman alhaisesta painosta, vaan normaalipainosta joka pysyy normaalilla syömisellä ja liikkumisella useimmilla.

Vierailija
39/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä asiasta pitää stressata? Eikö voisi ajatella asiaa omankin tyytyväisyyden eikä pelon kannalta? Positiivisuuden (ei keho-) kautta hoikkuuteen eli voittoon?

Vierailija
40/56 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä voit ihan itse vaikuttaa syömiseesi. Eikö se ole vain hyvä, että sekä mies ETTÄ terveys kiittää? Hoikkana et myöskään rasita kansantaloutta sairastelevan läskin tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän