Vain yksi virpoja! Annoin sille kaikki varatut herkut!
Kommentit (34)
Ihanaa että vielä kävi virpojia. Tulee aina niin hyvä mieli virpojista.
Miksi täällä ei käynyt kukaan? Olenko minä niin huono ihminen?
Täällä ei käynyt kukaan. Saan nyt sitten ilmeisesti itse vetää suklaaöverit
Kukaan ei käynyt. Minulla on ähky kun vedin kaikki namit.
Mitä teette, jos ei ole tarpeeksi herkkuja tasapuolisesti kaikille virpojille eli siis tulee porukka ja näkevät kaikki mitä kukin saa?
Ei yhtään virpojaa. Harmittaa kun kylän muutama ikuinen valittaja on saanut senkin perinteen tapettua. Aloittavat jo ajoissa fb puskaradiossa nillittämään ovikelloa soittavista lapsista niin ei vanhemmat enää ilkeä päästää lapsiaan trullaamaan. Nykyisin kyllä ärsyttävät hapannaamat pilaa kaiken ilon toisilta!
Mikähän siinä on et 60-80 luvuilla syntyneistä osa on semmosia saamerin Ulla Taalasmaita, miehet etenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette, jos ei ole tarpeeksi herkkuja tasapuolisesti kaikille virpojille eli siis tulee porukka ja näkevät kaikki mitä kukin saa?
Isken pussiin kaiken, annan sen nokkamiehelle ja sanon että tapelkaa keskenänne
Meillä ei käynyt ketään. :(
Joskus lapsena iltapäivällä sain jostain talosta 5 mk, kun heillä ei ollut enää antaa mitään, mutta mulla oli erilainen loru kuin muilla, niin tahtoivat sitten käteistä. 5 mk oli iso raha siihen aikaan, koko viikkoraha.
Tuleva läski.hyvin opetat. Tukeva vanha ukko!
Meillä kävi 3 ja vielä on kulhollinen nameja. Nyt oli kyllä virpojat satsannut asusteisiin ja oksiin. Kauniisti koristeillusta oksista on iloa pitkäksi aikaa. Vähän harmittaa, etten antanut heille enemmänkin nameja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei käynyt kukaan? Olenko minä niin huono ihminen?
Ei meilläkään käynyt. Trullit tulee vasta ensi lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Pienin saa parhaimman.
Ei käynyt virpojia ja hyvä vaan, ettei korona-aikaan kierrelleet.
Meille tuli miehen kanssa karkkipäivä, kun ei käynyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
En anna kaikille, jos kaikki ei anna sitä oksaa.
Virpojat tulee vasta kuuden päivän päästä.
Meillä kävi yhdet, olipa kivaa! Enemmänkin olisi tosin saanut tulla. Ois pitänyt antaa enemmän suklaata niille.
Meillä kävi 7 ja piti alkaa säännöstelemään.