Vain yksi virpoja! Annoin sille kaikki varatut herkut!
Kommentit (34)
Mulle jäi joskus niin kurja olo. Oltiin just tultu mökiltä ja ovelle tuli pieniä virpojia. Kerroin heille että saavat virpoa mutta mulla on palkaksi vain omppoja. Lapset tuumas ilahtuneena, että kyllä heille ompot kelpaa. Lapset sai ompot ja minä oksat. Teinini tuumas, noi oli äiti yhden köyhän perheen lapsia. Nykyään varaudun karkeilla ja herkuilla, ihan varmuuden vuoksi.
Täällä kävi 3 partiota, en avannut yhdellekään, söin itse herkut 😅
Vierailija kirjoitti:
Virpojat tulee vasta kuuden päivän päästä.
Eikös ne ole trulleja sielläpäin? Käsittääkseni ainakin pohjanmaalla trullitetaan eikä virvota.
Yksi tuntemani läskimaha rutisee aina parikin viikkoa etukäteen että kakarat tulee ovelle taas kerjäämään. Itse kyseinen possu kävi virpomassa vielä seiskaluokallakin.
Ei näkynyt ketään ennen 13:00 joten lähdin lenkille. Näkyivät kiertävän vain omakotitaloalueilla. Ilmeisesti kerrostaloissa asuu liian köyhiä.
Ei käynyt yhtään. Nyt olen täällä yksin 10 Pätkis- suklaapatukan kanssa 😮. Auton ikkunasta näin virpojia, ihania asuja.
Vierailija kirjoitti:
Kaik itse syöt kun noin olet ylen sankia priha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei käynyt kukaan? Olenko minä niin huono ihminen?
Ei meilläkään käynyt. Trullit tulee vasta ensi lauantaina.
No se tiedetään ilman mainostamistakin että te siellä peltoaukean keskellä teette väen vängällä kaiken ihan eri tavalla kuin koko muu Suomi.
– Onko tämä kotiutumista kun muslimipenskat kiertää virpomassa? Vai onko Allahillakin tänään joku vuosipäivä? Kiemunki kysyy.
Vierailija kirjoitti:
– Onko tämä kotiutumista kun muslimipenskat kiertää virpomassa? Vai onko Allahillakin tänään joku vuosipäivä? Kiemunki kysyy.
En kyllä avais ovea
Vituttti kun kävivät soittelemassa ovikelloja. Joku 10 virpojaa kävi oven takana. En avanut.
Kerran soi ovikello, mutta en avannut ovea. Taisi mennä pari vuotta, ettei kukaan käynyt ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaik itse syöt kun noin olet ylen sankia priha
Mitä kieltä tuo on?
Ei käynyt ketään, arvasinkin sen. Alaovi aina lukossa niin vain etukäteen sovitut virpojat pääsevät sisään . Samassa rapussa asui vielä viime vuonna yksi perhe, jonka lapset kävivät monen vuoden ajan virpomassa. Muuttivat pois.
Pitää itse käväistä hakemassa pajunoksia ja koristella . Suklaat ajattelin syöttää työkavereille