Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha tuulinen ystävä

Kyllästynyt
10.04.2022 |

Tulipa soitettua pitkästä aikaa ystävälle. Jossain vaiheessa puhelua tuli taas ilmi, että neiti on taas huonolla tuulella...melkein huusi puhelimeen. Mitä tällaisen ihmisen kanssa tekisi? huono tuulisuutta on oli hän parisuhteessa tai ilman, oli lapset minkä ikäisiä tahansa. Ollaan tunnettu kymmeniä vuosia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit.... Niitä on joskus syytä lääkitä, itse kuulun tähän joukkoon, elämä on helpottanut huomattavasti....

Vierailija
2/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jawohl, katkase (välit).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoonit.... Niitä on joskus syytä lääkitä, itse kuulun tähän joukkoon, elämä on helpottanut huomattavasti....[/quote

Reilu nelikymppinen kyseessä ja huonotuulisuus on jatkunut vuodesta toiseen. Se on alkanut viime vuosina häiritsemään.

Vierailija
4/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormoonit.... Niitä on joskus syytä lääkitä, itse kuulun tähän joukkoon, elämä on helpottanut huomattavasti....[/quote

Reilu nelikymppinen kyseessä ja huonotuulisuus on jatkunut vuodesta toiseen. Se on alkanut viime vuosina häiritsemään.

Vierailija
5/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita

Vierailija
6/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan on sellaisia että purkavat oman pahan olonsa muihin. Voit olla soittamatta hänelle jos et halua kuunnella tai kertoa että asia häiritsee sinua.

Vierailija
7/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset vaan on sellaisia että purkavat oman pahan olonsa muihin. Voit olla soittamatta hänelle jos et halua kuunnella tai kertoa että asia häiritsee sinua.[/quote

Soitellaan harvoin juuri tämän takia. Yleensä, kun nähdään on kivaa.

Vierailija
8/8 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hyväksyisi elämääni enää ihmisiä kwnen kanssa pitää olla aina kivaa. Hyi vttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan