Paha tuulinen ystävä
Tulipa soitettua pitkästä aikaa ystävälle. Jossain vaiheessa puhelua tuli taas ilmi, että neiti on taas huonolla tuulella...melkein huusi puhelimeen. Mitä tällaisen ihmisen kanssa tekisi? huono tuulisuutta on oli hän parisuhteessa tai ilman, oli lapset minkä ikäisiä tahansa. Ollaan tunnettu kymmeniä vuosia.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Hormoonit.... Niitä on joskus syytä lääkitä, itse kuulun tähän joukkoon, elämä on helpottanut huomattavasti....[/quote
Reilu nelikymppinen kyseessä ja huonotuulisuus on jatkunut vuodesta toiseen. Se on alkanut viime vuosina häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Hormoonit.... Niitä on joskus syytä lääkitä, itse kuulun tähän joukkoon, elämä on helpottanut huomattavasti....[/quote
Reilu nelikymppinen kyseessä ja huonotuulisuus on jatkunut vuodesta toiseen. Se on alkanut viime vuosina häiritsemään.
Jotkut ihmiset vaan on sellaisia että purkavat oman pahan olonsa muihin. Voit olla soittamatta hänelle jos et halua kuunnella tai kertoa että asia häiritsee sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset vaan on sellaisia että purkavat oman pahan olonsa muihin. Voit olla soittamatta hänelle jos et halua kuunnella tai kertoa että asia häiritsee sinua.[/quote
Soitellaan harvoin juuri tämän takia. Yleensä, kun nähdään on kivaa.
Mä en hyväksyisi elämääni enää ihmisiä kwnen kanssa pitää olla aina kivaa. Hyi vttu.
Hormoonit.... Niitä on joskus syytä lääkitä, itse kuulun tähän joukkoon, elämä on helpottanut huomattavasti....