Leivoin mokkapaloja
Kommentit (30)
Sanos muuta, täällä on kiva kärjistää, kun ne suuttuu heti oikeesti...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:08"]Hui! En ole ikinä uskaltautunut tekemään mokkapaloja itse. Jotenkin pelottaa varsinkin sen "frostingin" tekeminen siihen päälle :) Äitini yritti joskus ja siitä tuli niin paksua, ettei se levittynyt hyvin. Onneksi kaupasta saa sellaisia samantapaisia leivoksia <3
[/quote]
Ihanaa uusavuttomuutta!!! Jos kuorrutteesta tulee liian paksua niin lisää kahvia, jos löysää niin lisää tomusokeria! Mikä v*ttu siinä on niin vaikeeta???
Nutellaa ja hasselpähkinärouhetta päälle nami...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:08"]Hui! En ole ikinä uskaltautunut tekemään mokkapaloja itse. Jotenkin pelottaa varsinkin sen "frostingin" tekeminen siihen päälle :) Äitini yritti joskus ja siitä tuli niin paksua, ettei se levittynyt hyvin. Onneksi kaupasta saa sellaisia samantapaisia leivoksia <3 [/quote] Ihanaa uusavuttomuutta!!! Jos kuorrutteesta tulee liian paksua niin lisää kahvia, jos löysää niin lisää tomusokeria! Mikä v*ttu siinä on niin vaikeeta???
[/quote]
No ANTEEKSI! En satu olemaan "ruuanlaittajatyyppiä", vaan lahjani ovat enemmän taiteellisella puolella. Jeesus sentään...
Taattua av-laatua: tappelu mokkapaloista :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:42"]En ole katkera..., Bmi 18 :) Syö vaan 5 palaa.
[/quote]
niin no mulla se 19:) ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:08"]Mikä leffa?
[/quote]
hahaa, kuule loistava American pie The wedding!!:p ap
Ei hitto, porukka riitelee jostain mokkapaloista.