Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla krapulaa käytännössä koskaan

Vierailija
04.10.2015 |

Tunnen miehiä joilla on kunnon kanuuna, jos ei usein niin ainakin joskus ollut. Eikö naiset vaan kerro mielellään tästä eteenpäin vai eivätkö he kärsi yhtä pahasti? En puhu nyt sellaisesta univelasta yhdistettynä pikaruokaan - fiiliksestä vaan todellisesta pahasta olosta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Naiset eivät myöskään ikinä piere tai käy kakalla.

Vierailija
2/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oletko oikeasti noin tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kerran elämässäni sellainen krapula että olen oksentanut, ja ikää on kuitenkin 38-v. ja nuorena join joka viikonloppu... Mutta tiedän muita naisia jotka oksentaa useastikin kankkusessa.

Vierailija
4/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:26"]Mulla on ollut kerran elämässäni sellainen krapula että olen oksentanut, ja ikää on kuitenkin 38-v. ja nuorena join joka viikonloppu... Mutta tiedän muita naisia jotka oksentaa useastikin kankkusessa.
[/quote]
Oksennan tosi helposti, jos juon yli viisi annosta. Seuraava päivä menee vähintäänkin väsyneenä sängyssä maatessa, vaikka olisinkin juonut kohtuudella.

Vierailija
5/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Naiset kestävät alkoholia paremmin ;)

Vierailija
6/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä on, ihan sellanen että oksennus lentää melkein iltaan asti.

Vierailija
7/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan tulo on yksilöllistä. Kaikille sitä ei tule ollenkaan ja toisille jo parista kaljasta.

Vierailija
8/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa naiset (suurena joukkona) vain osaavat hallita viinankäyttönsä paremmin?

Vierailija
9/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei tule krapulaa. Johan se opetetaan terveystiedon tunneillakin. Naiset voivat juoda niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
10/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeisin krapula oli sellainen, ettei pikkulusikallinen vettä pysynyt sisällä... N25

Vierailija
11/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin krapula oli sellanen, ettei jalatkaa kantanu.

Vierailija
12/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, siinä 20-25 vuotiaana join yleensä aina niin kauan kunnes rupesi yrjöttämään, sitten nukkumaan. Seuraavana aamuna ei mainittavaa krapulaa. Sitten keksin että jos juo hitaammin niin voi bilettää pidempään mutta samalla yrjötys siirtyi seuraavaan aamuun ja jatkui pahimmillaan iltaan asti, hyi! Nyt kun olen 30+ niin en enää juurikaan edes hankkiudu humalaan, kaikki pikkujoulut ym kemut koitan hanskata niin ettei tule krapulaa ja kulu se seuraava päivä posliinia halaillen. Semmosen 6 annosta kun juo klo 18-23 välillä, alkuiltapainotteisesti jossain etkoilla, niin saa kivan hiprakan. Loppuillan voikin kiskoa pääasiassa jäävettä ja keskittyä joraamaan tanssilattialla.

Vierailija
13/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeat naiselliset naiset edes juo. Suomi-osasto sitten erikseen, jotka örveltää testosteronit koholla.

Vierailija
14/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 16:56"]

Ei oikeat naiselliset naiset edes juo. Suomi-osasto sitten erikseen, jotka örveltää testosteronit koholla.

[/quote]

Pari kertaa vuodessa voivat juoda puolikkaan skumppalasillisen kesäjuhlilla. Ei todellakaan ryyppääminen ole naisten touhua, paitsi juuri Suomessa voidaan pitää ihan ok asiana. Ei Suomessakaan oikeasti naiselliset naiset juo.

Vierailija
15/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun on ainakin ollut pakko lopettaa juominen, koska mun darra kestää sen neljä päivää, joista kaksi ensimmäistä oksennan sisuskalujani ulos, ja viimeisenä kahtenakaan ei pysty nousemaan sängystä, syömisestä puhumattakaan..
N23

Vierailija
16/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule krapulaa. Joku on ehdottanut syyksi, etten ole koskaan juonut tarpeeksi. Eilen join 7 annosta siideriä, 2 shottia ja yhden drinkin ja olen aamusta asti touhunnut kotiaskareiden parissa ilman krapulan häivää. Olen usein juonut tuotakin enemmän. Mieheni taas saa krapulan joskus jo kolmen 0.33l oluen jälkeen.

Vierailija
17/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 17:21"]

Minulle ei tule krapulaa. Joku on ehdottanut syyksi, etten ole koskaan juonut tarpeeksi. Eilen join 7 annosta siideriä, 2 shottia ja yhden drinkin ja olen aamusta asti touhunnut kotiaskareiden parissa ilman krapulan häivää. Olen usein juonut tuotakin enemmän. Mieheni taas saa krapulan joskus jo kolmen 0.33l oluen jälkeen.

[/quote]

Ei tuo vielä kuulosta isolta määrältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän