Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei hyväksy kaljuuntumistaan. Apua!

Vierailija
10.04.2022 |

Mieheni (39) on urheilullinen ja jäntevä, komea mies, lisäksi hyvässä työssä. Olemme olleet yhdessä jo kauan, lapsiakin on. Parisuhteemme voi hyvin, paitsi että viime aikoina ihan hölmö pikkuasia on alkanut vaivata minua ja vienyt välillä halutkin.

Nimittäin mies on kaljuuntunut melko nopeasti, mutta ei hyväksy sitä. Minä taas olen aina pitänyt kaljuista ja sänkitukkaisista miehistä, nam! Mies on kasvattanut itselleen sellaisen kaljua peittävän lipan, jonka kiinnittää lakalla ihme levyksi. En kestä. Olen kertonut hänelle monta kertaa, että kaljuus ei haittaa -päin vastoin ja että hän olisi hurjan komea ilman tuota hiuslevyäkin. Hän ei halua keskustella asiasta ja hänenhän tukkansa se tietysti on.

Nyt eilen saunan jälkeen oli vähän lempeä, mutta minulta karisi tunnelma, kun ne pidemmät hiushapsut ajoittain leijuivat naamalleni kaljun reunalta. Kamalaa, yritin vaan pitää silmät kiinni. Muuten arjessa en asiaa mieti, ärsyttää enintään se tukan tusaaminen. Minä olen perheen parturi ja ajelen koneella sivut + niskan, hän pitää kättä liehukkeen päällä, etten osu siihen vahingossa. Tai tahallaan. Viime kesänä ehdotin lyhyttä kesätukkaa, ei todellakaan käynyt. Sanoin, että se tuntuisi varmasti ihanalta sormissani ja muutenkin. Mutta ei. Kalju näkyy kuitenkin kaikille, varsinkin takaraivolla, vaikka hän ei ehkä sitä jotenkin ymmärrä tai halua tiedostaa.

Miten tässä tilanteessa pitäisi edetä loukkaamatta tai aiheuttamatta miehelle pahaa mieltä? Hän on kuitenkin kiltti ja hyvä mies, muutenkin huolehtii ulkonäöstään. Ajattelin vielä ehdottaa, josko hän juhlisi ensi kesän pyöreitä uudessa tyylissä, tosi hottina kaljuna! En tiedä, uskallanko.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä joitain suomalaisia miehiä oikein vaivaa, kun kaljuunnutaan aivan selvästi ja sitten on jotain ihme hiusaitoja kiertämässä sitä kupolia tai muita epämääräisiä tupsuja, vaikka siistimpi olisi ilman niitä? Onko kyseessä joku ruumiinkuvan häiriö tai denialismi ja omaan silmäänsä se tukka näyttää vielä kovinkin tuuhealta peilissä? Julkisuuden henkilöistä nyt vaikkapa tämä teollisuusliiton puheenjohtaja Aalto.

Vierailija
22/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetas kysyä mieheltäsi,et käyttääkö hän testoa! Nimittäin ton teston käyttö on yx pahimmista tekijöistä hiustenlähtöön miehillä! Nimim. Omakohtaista kokemusta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa harvenemaan keskijakauksen ympärillä epätarkasti eli ei ole mitään länttejä. Taitaa olla mun prime-aika miehenä ohi sitten.

Vierailija
24/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että laittaa sellasen Keith Flynn-kampauksen; keskeltä silee ja laidoille vihreät "korvat". 

Vierailija
25/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa itsellesi kouvolatukka ja muista myös shokkivärjätty palkkiraita tai vedä itsellesi siili ja värjää se vihreäksi! Kun miehesi kommentoi uutta kampaustasi saat sopivan aasinsillan sanoa mielipiteesi setämiesmäisestä hiuslipasta. Problem solved.