Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei hyväksy kaljuuntumistaan. Apua!

Vierailija
10.04.2022 |

Mieheni (39) on urheilullinen ja jäntevä, komea mies, lisäksi hyvässä työssä. Olemme olleet yhdessä jo kauan, lapsiakin on. Parisuhteemme voi hyvin, paitsi että viime aikoina ihan hölmö pikkuasia on alkanut vaivata minua ja vienyt välillä halutkin.

Nimittäin mies on kaljuuntunut melko nopeasti, mutta ei hyväksy sitä. Minä taas olen aina pitänyt kaljuista ja sänkitukkaisista miehistä, nam! Mies on kasvattanut itselleen sellaisen kaljua peittävän lipan, jonka kiinnittää lakalla ihme levyksi. En kestä. Olen kertonut hänelle monta kertaa, että kaljuus ei haittaa -päin vastoin ja että hän olisi hurjan komea ilman tuota hiuslevyäkin. Hän ei halua keskustella asiasta ja hänenhän tukkansa se tietysti on.

Nyt eilen saunan jälkeen oli vähän lempeä, mutta minulta karisi tunnelma, kun ne pidemmät hiushapsut ajoittain leijuivat naamalleni kaljun reunalta. Kamalaa, yritin vaan pitää silmät kiinni. Muuten arjessa en asiaa mieti, ärsyttää enintään se tukan tusaaminen. Minä olen perheen parturi ja ajelen koneella sivut + niskan, hän pitää kättä liehukkeen päällä, etten osu siihen vahingossa. Tai tahallaan. Viime kesänä ehdotin lyhyttä kesätukkaa, ei todellakaan käynyt. Sanoin, että se tuntuisi varmasti ihanalta sormissani ja muutenkin. Mutta ei. Kalju näkyy kuitenkin kaikille, varsinkin takaraivolla, vaikka hän ei ehkä sitä jotenkin ymmärrä tai halua tiedostaa.

Miten tässä tilanteessa pitäisi edetä loukkaamatta tai aiheuttamatta miehelle pahaa mieltä? Hän on kuitenkin kiltti ja hyvä mies, muutenkin huolehtii ulkonäöstään. Ajattelin vielä ehdottaa, josko hän juhlisi ensi kesän pyöreitä uudessa tyylissä, tosi hottina kaljuna! En tiedä, uskallanko.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei halua olla kalju niin ei. Hiustensiirto toki on yksi mahdollisuus jos tuo nykyinen tyyli on sinusta niin paha. Tosin miehen pitäisi itse siihen haluta myös, voi olla että mies on nykyratkaisuun ihan riittävän tyytyväinen itse.

Vierailija
2/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on. Jos kaljuuntuisin ottaisin sänkitukan tyylikseni. Jos taas selkeästi kaljuuntuisin silloin kokokalju olisi vaihtoehtona paras. Toivottavasti miehesi ymmärtää tämän. Tai sitten menee laitattaa hiusimplantteja. Hintaa en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tarinaa. Miten joku tervejärkinen mies muka nykypäivänä ei tajuaisi, miten koomiselta kaljun peittäminen näyttää? Sehän on ollut jo vuosikausia yleinen sketsiaihe.

Vierailija
4/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee! Toi ois kyllä ihan horroria, kun oma mies muuttuis heittotukkapapaksi. Anteeksi, mutta mua naurattaa tuo teksti. Toivotan miehellesi järkeä. Mä varmaan räjähtäisin ukolle, et nyt hei oikeesti setämies!

Vierailija
5/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannu. Sano suoraan kuinka kammottava se on. Työnnä pois jos tulee "reunahapsujen" kanssa kammottamaan. Ja hän tajuaa tehdä sille jotain. Tai sitten joudut kierrättämään miehen.

Vierailija
6/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immo kuutsa look?

Vierailija
7/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä pitäisi edetä??

Menehän satutäti nukkumaan.

Vierailija
8/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko tarinaa. Miten joku tervejärkinen mies muka nykypäivänä ei tajuaisi, miten koomiselta kaljun peittäminen näyttää? Sehän on ollut jo vuosikausia yleinen sketsiaihe.

Ei ne tajua tai välitä. Mun mies alkoi kaljuuntua päältä ja kolmenkymppisenä ja kun tapasimme hänellä oli juuri tuo kaljunpeittotyyli. Onhan se tavallaan koominen mutta sitten kun rakastuin häneen ihmisenä minusta sekin alkoi näyttää jotenkin sympaattiselta. Hän itse selvästi tunsi olonsa mukavammaksi hiukset niin joten ei tullut mieleenkään yrittää puuttua. Nyt 10 vuotta myöhemmin kaljuuntuminen on jo edennyt niin pitkälle ettei peittäminen onnistu, joten nyt on avoimesti päältä kalju ja sivuilla lyhyet hiukset.

Vierailija
9/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, tosi huono provo.

Vähän yritystä pitäisi olla.

Vierailija
10/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan roskaa koko aloitus.

Vierailija
11/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalla europassa soditaan ja täällä joku v***n idiootti valittaa miehensä hiuksista. On ihmisillä ongelmia. 

Vierailija
12/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että mies kaljuuntunut nopeasti vaikka ikää hänellä jo 39.

Tuossa iässä suurin osa on jo selvästi kaljuja.

Kaljuuntuminen alkaa yleensä jo noin 25v ikäisenä jos alkaa ikinä.

Vierailija
13/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan apua??

Ihan itsekkö keksit tän sepustuksen?

Vierailija
14/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä peruukkeja olemassa

Vierailija
15/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä provo.

Vierailija
16/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä, mullakin on. Käskee kampaajaa jättämään päälaelle tupsun, jota pitää sit pörheänä että varjostaisi kaljua, ja kun se kasvaa niin ettei enää pysy ylhäällä, kampaa sen eteen päin kaljun peitoksi. On aina puhunut, että ajelee kaljuksi kun alkaa kaljuuntua, mutta nyt kun se tapahtuu, ei haluakaan luopua haivenistaan. 

Ei haittaa, en tee siitä numeroa. 

Vierailija
18/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut miehestäsi kuvaa takaapäin niin, että kalju ja levyviritys näkyy? Saattaisi harkita uudemman kerran, kuin tietäisi miltä se näyttää.

Vierailija
19/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vuoraamaan seinät kaljupäisten miesten julisteilla, niin ehkä miehesi saa siitä vähän vinkkiä.

Vierailija
20/25 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavalla pitäisi edetä, että tiedostat aikuisella ihmisellä olevan oikeus tehdä omille hiuksilleen tasan niin kuin haluaa. Jos ne sinulle ovat kynnyskysymys, niin sitten pitänee erota.