Aina kun blondaan, miehet kohteliaampia ja vaivaantuneempia seurassani
"Herrasmiehet pitävät vaaleaveriköistä" -sanonnassa on siis perää.
Kommentit (14)
Itse taas en tykkää niinkään blondeista. Tulee aina mieleen joku tyhmä bimbo jota kiinnostaa vain omat tissit ja perse.
Mitä herrasmiehiä ne nyt sitten on? Sama mies kohtelisi jotain punatukkaista eri tavalla. Juntit sitä paitsi menevät sekaisin vain naisen hiustenvärin perusteella.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:48"]Itse taas en tykkää niinkään blondeista. Tulee aina mieleen joku tyhmä bimbo jota kiinnostaa vain omat tissit ja perse.
[/quote]
Minä en ole bimbo. En koskaan edes ajattele tissejäni, persettänikin hyvin harvoin. Pidän molemmat piilossa vaatteiden alla. Ap
Miehet ovat aina kohteliaita minulle ja usein hieman vaivaantuneitakin. Ihan sama onko tummat vai vaaleat hiukset.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:51"]Mitä herrasmiehiä ne nyt sitten on? Sama mies kohtelisi jotain punatukkaista eri tavalla. Juntit sitä paitsi menevät sekaisin vain naisen hiustenvärin perusteella.
[/quote]
Ei se pelkkä hiusväri ketään viehättäväksi tee jos ei sitä alunperinkään ole ollut. Joillekin vaan sopii vaaleat, toisille punaiset, kolmansille mustat jne.
Ihanaa kun joku tulee kertomaan jotain positiivista elämästään, alkaa vähättely tai oman elämän ja itsensä paremmuuden esilletuominen.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 15:56"]Ihanaa kun joku tulee kertomaan jotain positiivista elämästään, alkaa vähättely tai oman elämän ja itsensä paremmuuden esilletuominen.
[/quote]
Naiset aina kilpailevat siitä kuka on parhaimman näköinen ja kuka saa parhaimmat miehet. Ei se väärin ole niin kauan kun ei ilkeile. Monet sitä kuitenkin tekevät, ikävä kyllä.
Mä sain brunettena kulkea kadulla aika rauhassa, blondiutumisen jälkeen taas tuli vislailut ja flirtti miesten taholta mukaan. Jotenkin huvittavaa suorastaan, mikään muu ei muuttunut kuin hiusten väri.
Toi sanonta ei ihan toimi suomennettuna.
Mulla taas toisinpäin, tummana miehet tulee paljon hanakammin iskemään. Blondina näytän liian tylsältä. Se riippuu siitä mikä kenellekin sopii..
On siinä. Kokeiltu on. Mutta jos joukossa on jo yksi blondi, niin en tällä erää halua olla samanlainen.
Ap, sulle varmaan vaan sopii se blondi paremmin :) Jolle kulle muulle sitten sopii tumma tai punainen paremmin.
luultavasti muutat käytöstäsikin jonkin verran vaikka et blondina sitä tajua :)