Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE JOTKA OOTTE NÄNY NAPAPIIRIN SANKARIT 2

Vierailija
04.10.2015 |

Oliko hyvä? Ite oon nähny sen ykkösen vaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parempi kuin ykkönen. Hauska oli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli älyttömän hyvä! Ärsyttää, kun kriitikot haukkuu, onneks kansa äänestää jaloillaan. Sopivassa suhteessa vakavaa asiaa ja kohellusta.

Vierailija
4/12 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriitikot on kyllä oikeessa tän suhteen vaikka en yleensä arvosteluista perusta. Vitsejä ja sketsejä toistensa perään. Aivan liikaa "tunnelma" musiikkia. Toistaa itseään ja todella yliampuva. Liikaa actionia, vähempikin ois riittäny. Näyttelijäsuoritukset hyviä, hahmot pysyneet samanlaisina. Muutama erittäin hyvin rakennettu kohtaus mut silti mulla tökki ja pahasti. Ykkösosa oli loistava, tää 2 ei vaan toimi.

Vierailija
5/12 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriitikot on kyllä oikeessa tän suhteen vaikka en yleensä arvosteluista perusta. Vitsejä ja sketsejä toistensa perään. Aivan liikaa "tunnelma" musiikkia. Toistaa itseään ja todella yliampuva. Liikaa actionia, vähempikin ois riittäny. Näyttelijäsuoritukset hyviä, hahmot pysyneet samanlaisina. Muutama erittäin hyvin rakennettu kohtaus mut silti mulla tökki ja pahasti. Ykkösosa oli loistava, tää 2 ei vaan toimi.

Yllä on melko tarkalleen juuri se mitä itse olin tulossa kirjottamaan. Itse muistan nauraneeni paljon ykkösosassa mutta kakkosessa huumori tuntui väkinäiseltä enkä kuin hymähtänyt pari kertaa :/

Vierailija
6/12 |
07.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ensimmäinen oli jo niin paska etten tee samaa virhettä toistakertaa katsomalla tuon.

Vierailija
7/12 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllä on melko tarkalleen juuri se mitä itse olin tulossa kirjottamaan. Itse muistan nauraneeni paljon ykkösosassa mutta kakkosessa huumori tuntui väkinäiseltä enkä kuin hymähtänyt pari kertaa :/

Näinhän se yleensä menee. Kakkososia tehdään ainoastaan vain taloudellisesti menestyneille elokuville ja niiden päätarkoitus on tuottaa tuotantoyhtiölle mahdollisimman paljon massia, minkä ne pääsääntöisesti tekevätkin, onhan katsojakunta jo ikäänkuin valmiina.

Eli sitä elokuvaa ei ole koskaan ideoitu omana itsenään jonkun raikkaan idean pohjalle, vaan juoni, tai ainakin leffan puitteet, on jo kertaalleen käytetty. Sitten niillä emmeillä yritetään väkisin vääntää toimivaa kokonaisuutta, pääsääntöisesti siinä yrityksessä epäonnistuen.

Kimmo tv-sarja, jossa oli paljon samoja näyttelijöitä, kuin Napapiirin sankareissa, on tästä hyvä esimerkki. Ensimmäinen tuotantokausi raikas ja hauska. Toinen taas väkisin väännettyä surkeeta kuraa. Kimmo tv-sarjan muuten ohjasi Teppo Airaksinen, joka ohjasi myös Napapiirin sankarit kakkosen.

Vierailija
8/12 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa oli suuri pettymys. Ykkönen oli ihan huippu ja odotin paljon.. Huumori mitä leffassa oli ei vain uponnut. Meni mielestäni yli parissa kohtaa. Tuntui että tyhjästä oli yritetty kasata jotain hauskaa, mutta lopputulos oli lässähtänyt ja keskeneräinen.

Vierailija
9/12 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kyllä. Ei niin hyvä kuin eka, mutta hauska tää oli  ja kiva tunnelma :) Muutama överi kohtaus mutta niinhän kaikissa aina.

Vierailija
10/12 |
08.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tästä enemmän, kun Kätilö oli todellinen pettymys

Vierailija
11/12 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys mullekin. Äitinä myöskin eläydyin vähän turhan paljon, eikä vaan naurattanut vaaratilanteet pienen lapsen kanssa kun isäkin oli kirjoitettu jotenkin niin välinpitämättömäksi. Pari hymähdystä kun eka osa nauratti alusta loppuun.

Vierailija
12/12 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffa oli suuri pettymys. Ykkönen oli ihan huippu ja odotin paljon.. Huumori mitä leffassa oli ei vain uponnut. Meni mielestäni yli parissa kohtaa. Tuntui että tyhjästä oli yritetty kasata jotain hauskaa, mutta lopputulos oli lässähtänyt ja keskeneräinen.

Juuri näin, se hävittäjäkohtauskin...*myötähäpeää*