Oisko liian ilmeistä, jos käyttäisin jotain sateenkaarityyppisiä korvakoruja?
Oon miettinyt, miten voisin pienin elein vihjata ympärillä oleville lesboille ja bi-naisille, että saa lähestyä. Olen siis hyvin femme ja sitä rataa. Oma homotutkani on myös huono. Olisko sateenkaarikorvakorut liikaa? :D Näyttäisinkö liian epätoivoisen sinkulta tai jotain? Entä karkoittaisiko ne miehetkin, vai ajattelisiko ne edes niin tarkkaan niitä? Olen bi-nainen.
Kommentit (52)
Ihan hyvä idea. Miehet tuskin huomaa/ymmärtää...
Monet LHB-tutut, jotka haluaa viestiä sitä, käyttää sateenkaariranneketta tai jotain sateenkaaripinssiä olkalaukussa.
Okei. Ehkä mä etin jonkin semmoisen pinssin tai korvakoruparin :) ap
Nykyisin tuo ei tarkoita että olet homoja tai bi. Monet kannattajat pitää pride värejä
Heh... Mä tykkään sateenkaarivärisistä koruista ja asusteista. Olen kylläkin naimisissa oleva täyshetero, enkä ole kiinnostunut ottamaan kantaahomo-/bi-juttuihin. Mutta koruista tykkään.
Niin eihän kaikki sateenkaarta käyttävät kuulu seksuaalivähemmistöön. Jotkut vain kannattavat heidän oikeuksia tai jotkut tykkäävät muuten vain sateenkaarista ilman muuta merkitystä. Mutta sateenkaari antais kuitenkin viestin, että luultavasti ei ole hetero. Ap
Niin ei se varma viesti ole, mutta antaa.vihjeen siitä, että voisi olla LHBT. Tärkeää on myös, että sateenkaaren värit on oikein, niin kuin sateenkaarilipussa.
T. Lesbo
Samaa olen minäkin pohtinut. Olen itse Femme, ja Femmeä kaipailisin myös rinnalleni. Ei vaan tahdo löytyä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:54"]
Niin ei se varma viesti ole, mutta antaa.vihjeen siitä, että voisi olla LHBT. Tärkeää on myös, että sateenkaaren värit on oikein, niin kuin sateenkaarilipussa. T. Lesbo
[/quote]
No voi helkkari, ihanko tosi :D Mee hoitoon
Femmejähän on nykyään paljon enemmän! Ainakin Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:54"]
Niin ei se varma viesti ole, mutta antaa.vihjeen siitä, että voisi olla LHBT. Tärkeää on myös, että sateenkaaren värit on oikein, niin kuin sateenkaarilipussa. T. Lesbo
[/quote]
No voi helkkari, ihanko tosi :D Mee hoitoon
[/quote]
Why?
On ihmisoikeuksien rikkomista, jos muka sateenkaarivärejä ja sateenkaaria saavat käyttää vain seksuaalivähemmistöjä ajattelevat ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:00"]On ihmisoikeuksien rikkomista, jos muka sateenkaarivärejä ja sateenkaaria saavat käyttää vain seksuaalivähemmistöjä ajattelevat ihmiset.
[/quote]
HAHAHA!!
varmaan just joo on meille tulossa sateenkaarikoruja koskeva laki joka rajaa käyttöä!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:00"]On ihmisoikeuksien rikkomista, jos muka sateenkaarivärejä ja sateenkaaria saavat käyttää vain seksuaalivähemmistöjä ajattelevat ihmiset.
[/quote]
Tää nyt ei liittynyt tähän yhtään mitenkään. Ap
Lesbot ja homot (ja jotkut bit) on parinsafan vuoden aibana käyttäneet toisilleen viestittämiseen mm. seuraavia koodeja: violetti väri, orvokit, vaaleanpunainen kolmio, musta kolmio, pikkurillisormus, yksi korvakoru, kaksoiskirves, lepakko, sateenkaari, hot pink -väri
....ja toki jotkut heterot on samalla sattumalta näitä käyttäneet tietämättä että ne on alakulttuurin merkkejä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:00"]On ihmisoikeuksien rikkomista, jos muka sateenkaarivärejä ja sateenkaaria saavat käyttää vain seksuaalivähemmistöjä ajattelevat ihmiset. [/quote] HAHAHA!! varmaan just joo on meille tulossa sateenkaarikoruja koskeva laki joka rajaa käyttöä!
[/quote]
No joo... Tarkoitin ehkä vain lähinnä sitä, että älkää nyt hyvänen aika pitäkö automaationa, että kaikki multiväriset korut yms. liittyvät juuri tuohon aatteeseen. Kun toiset tykkäävät niistä muutenkin. No, eipä se varmaan monia toisaalta haittaisi, jos joku tulisi turhaan iskemään, voisi imarrellakin.
Mua ottaa päähän että se saateenkaarikin piti omia. Tykkään sateenkaariaiheisesta kamasta mutta en halua tulla yhdistetyksi jonkun LHBT tarvitsemme 36 eri sukupuolen määritelmää -sekopään kanssa.
Eikö teille jo riittänyt että omitte pinkin? Pitikö se sateenkaarikin saada?
Miksi ette keksisi ihan OMAA logoa?
Tämä on tietysti naurettava harmituksen aihe, mutta tulipahan aiheesta mieleen.
20 tässä vielä - hyvä idea mielestäni aloittajalla.
Ihan ohi aiheen, mutta miksi kaikilla minua vähänkään kiinnostavilla femmeillä on rakastuneen näköinen naisystävä jo kainalossaan! :( Viime kuukausina olen nähnyt yhteensä neljä melko kiinnostavaa femmeä, ja jokainen heistä oli siinä silmieni edessä erittäin alleviivatun selvästi naiselle varattu. Viimeksi eilen. Kehtasikin silti katsella minuakin niin... ;) Window shopping -meininkiä, ei muuta.
Noin muutenkin mulla toimii tutka kyllä aika hyvin, eli enpä taida tarvita koruja siihen. Ja minut bongataan helposti, bongattiin jo silloin kun olin itse kaapissa...
Myöskin bi
Ihan hyvä idea. :) Jos ei nyt ihan hervottomat tienviitat ole niin sopivan selkeä viesti että saumaa ehkä on naisenakin olematta liian in your face. Miehiä ainakaan omissa piireissäni ei kiusaa jos nainen on avoimesti bi, melkeinpä päinvastoin.