Voi kun löytyisi muodokas ja laiska täyspäinen nainen
Siis nainen, joka ei olisi liikunnallinen, aamuvirkku, tai koko ajan tekemässä jotakin. Tykkäisi sen sijaan nukkua pitkään, liikunta ei olisi lähellä sydäntä ja siivouksen voisi tämän viikonlopun sijasta hoitaa vaikka ensi viikonloppuna.
Kaikki täyspäiset naiset vaan tuppaa olemaan noita liikuntaintoilijoita ja koko ajan kehittämässä jotain aktiviteettia. Lisäksi haluavat usein mennä aikaisin nukkumaan ja herätä kukonlaulun aikaan. Laiskat naiset taas usein tuntuu olevan päänupistaankin laiskoja. Ei mitään syvällisiä ja analyyttisiä ajatuksia ole sitten yhtään, vaan tuntuu, että siellä päässäkin on aivojen sijasta juustonaksu.
Haluan siis laiskan, mutta myös omalla tavallaan älykkään naisen, mutta ei niitä vain ole. Huoh...
Kommentit (25)
Ihan täysipäinenkin taidan olla, vaikka jutut on joskus hiukan outoja.
Minä olen kyllä tuollainen, en tosin ihan kauhean muodokas. Olin äskettäin muutaman kuukauden sinkkuna, nyt taas en enää.
Mä oon laiska, muodokas ja ihan nättikin, mutta en kyllä täysipäinen. Harmi kun ei kaikkea haluamaansa saa samassa paketissa yleensä.
Olen laiska, muodokas ja fiksu. Jopa täyspäinen. Vaan enpäs hoksannut, että meille on näin paljon tilausta, vaikka kovin kauaa en koskaan ole ehtinyt sinkkuna keikkua.
On ihanaa, kun kumppanikin osaa ottaa
rennosti <3
Minä olen laiska ja muodokas. Laiska siinä mielessä, että priorisoin kaiken tekemiseni. En viitsi tehdä turhaa työtä. Liikun, koska en halua sairastua. Liikkumalla pääsee helpommalla.
Siistiä on, koska siivoamalla joka päivä hiukan pääsee helpommalla. Työtä teen kolme tuntia päivässä, sen pitäisi riittää.