Voi kun löytyisi muodokas ja laiska täyspäinen nainen
Siis nainen, joka ei olisi liikunnallinen, aamuvirkku, tai koko ajan tekemässä jotakin. Tykkäisi sen sijaan nukkua pitkään, liikunta ei olisi lähellä sydäntä ja siivouksen voisi tämän viikonlopun sijasta hoitaa vaikka ensi viikonloppuna.
Kaikki täyspäiset naiset vaan tuppaa olemaan noita liikuntaintoilijoita ja koko ajan kehittämässä jotain aktiviteettia. Lisäksi haluavat usein mennä aikaisin nukkumaan ja herätä kukonlaulun aikaan. Laiskat naiset taas usein tuntuu olevan päänupistaankin laiskoja. Ei mitään syvällisiä ja analyyttisiä ajatuksia ole sitten yhtään, vaan tuntuu, että siellä päässäkin on aivojen sijasta juustonaksu.
Haluan siis laiskan, mutta myös omalla tavallaan älykkään naisen, mutta ei niitä vain ole. Huoh...
Kommentit (25)
Minua on tässä suhteessa onnistanut, kun on mukavuudenhaluinen, mutta myös fiksu ja keskustelutaitoinen nainen.
Kaiken lisäksi liikunnalliset ja hoikat naiset ei välttämättä osaa siltikään esim nussia.
Tässähän minä, mutta en ole laiska. Teen työni reippaasti ja iloisin mielin, mutta vapaalla otan hyvin rennosti säntäilemättä joka suuntaan. Älykäs? Nautin kyllä itseäni fiksummasta seurasta, enkä itseäni tyhmempiä jaksa, paitsi työn puitteissa.
Olen töissä ahkera ja kotona rentoilen, mutta vain siten, että tärkeimmät asiat hoituvat kuitenkin aina , esim. ruokaa on aina pöydässä ja puhtaita vaatteita kaapissa. Järkeväkin olen kun en stressaa siivouksesta. Voisin muutakin laittaa tähän, mutta se menisi jo mainostamiseksi.
Tuo ajatuksiltaan laiskoja oli osuvasti sanottu.
Olen tapaillut sinänsä mukavaa miestä, joka on häiritsevän laiska. Päivät kuluvat sohvalla makoillessa, ja påivän ainoa aktiviteetti on syöminen, edes ruokaa ei tee itse, vaan käy ulklna syömässä. Tämän lisäksitupakoi (ehkä hyväkin, niin saa edes vähän liikettä tupakille raahautuessaan) ja juo kahvia.
Hän on häiritsevän passiivinen kaikessa yhteydenpidossa ym.
Ja todellakin; ajatuksiltaan laiska. Mitään omia ajatuksia ei ole, ei mielipiteitä, jutun aiheita, tai edes ajattelukykyä.
Nyt kuin näen, mitä kirjoitin, mietin, miksi olen pitänyt häntä "sinänsä mukavana" tai edes koettanut tutustua enemmän.
Kai ajattelin että tuo laiskuus ja passiivisuus muuttuisi, mitä kyllä ei taida tapahtua.
Eniten minua häiritsee silti tuo henkinen laiskuus.
Itse muuten olen aloittajan kaipaama nainen, mutten kuvatulla tavalla laiska. Ihan normaali aktiivinen. Laiskuus on mielenterveysongelma
Niinhän se vähän on, ettei täyspäiset ihmiset jaksa loputonta lorvimista vaan tykkäävät tehdäkin asioita pelkän olemisen sijaan.
Mä olen laiska ja muodokas, varmaan just sen laiskuuden takia. Älykkyydestä en tiedä, mutta mieheni puhuu sujuvasti neljää kieltä, on lahjakas matemaattisesti ja musikaalinen, joten kuvittelen olevani vähintään sinne päin. Sen lisäksi hän kokkaa upeasti ja siivoaa enemmän kuin mä koskaan.
Kai mun pillu sitten vaan on maaginen.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada.
Minulla on älykäs, mutta jonkinlaisesta hahmotushäitiöstä kärsivä patalaiska sottapytty-vaimo.
Muodokas ja kaunis on kyllä.
Minullakin oli ja lisäksi armoton pihtari.
Mulle kelpaisi kyllä ahkera, aamuvirkku ja antavainen, kuten itsekin olen.
Jos on laiska, niin ne muodot kai ilmenee lähinnä pallomaisena ruumiinrakenteena.
Minä olen täsmälleen kuvauksesi kaltainen nainen :D kyllä niitä on. Itse olen kylläkin varattu mutta voi olla että pian sinkku koska mieheni on alkanut tympääntyä minuun koska olen juurikin kuvauksesi kaltainen nainen =D
Kaikkeaha saa toivoa, tosin musta vaan tuntuu, että sielläkin päässä on aivojen sijasta juustonaksu.
Eikös 70% naisista ole nykyään tuollaisia? Taitaa olla sinussa vika jos et ole löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi liikunnalliset ja hoikat naiset ei välttämättä osaa siltikään esim nussia.
Ne on takakireitä. Eivät tykkää kun menee kontrolli ja hyi, saattaa tulla bakteereita ja smegmaa.
Ja menee lakana ryppyyn ja tukka sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on laiska, niin ne muodot kai ilmenee lähinnä pallomaisena ruumiinrakenteena.
Naisessa kuuluu olla pallomaisia rakenteita.
Onko tuo täyspäisyys ehdoton vaatimus?
Muuten olet tullut oikealle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se vähän on, ettei täyspäiset ihmiset jaksa loputonta lorvimista vaan tykkäävät tehdäkin asioita pelkän olemisen sijaan.
Täyspäinen voi olla ilman että koko ajan on tarve puuhata jotain. En tarkoittanut laiskuudella sellaista laiskuutta, ettei ole elämänhallintaa, vaan hain lähinnä tiettyä elämäntyyliä.
AP
Kaikkea ei voi saada.
Minulla on älykäs, mutta jonkinlaisesta hahmotushäitiöstä kärsivä patalaiska sottapytty-vaimo.
Muodokas ja kaunis on kyllä.