Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpyhuulen leikkaus

Vierailija
10.04.2022 |

Haluasin leikata toisen häpyhuulen koska on kun norsun korva, toinen ihan normaali. Seksiä en ole harrastanut tämän takia juuri koskaan ja ikää 36-vuotta. Kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisempaa touhua ei enää voisi olla

Vierailija
2/75 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venytä lävistysrenkaalla pienempi huulesi saman kokoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule miehiä haittaa tai kiinnosta. Jos itseään alkaa kaunistella, niin loppua ei tule, kunnes koko keho on silvottu ja kauhea katumus.

Vierailija
4/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venytä lävistysrenkaalla pienempi huulesi saman kokoiseksi.

Ei onnistu millään. Toinen on ihan olematon ja toinen ihan kamala lerpake. Eihän tuosta muuten pääse eroon kun leikkaamalla, harmi että on niin kallista ja toipuminen päälle.

Vierailija
5/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhamaisempaa touhua ei enää voisi olla

Ai miksi jos vie seksuaalisen itsetunnon kokonaan? Olen saanut yhdeltä mieheltä kännissä jopa inhottavan kommentin kerran ja sen jälkeen ei ole hommat paljon kiinnostanut.

Vierailija
6/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule miehiä haittaa tai kiinnosta. Jos itseään alkaa kaunistella, niin loppua ei tule, kunnes koko keho on silvottu ja kauhea katumus.

Pidän kyllä järjen päässä, haluan silpoa vain tämän yhden osan.

Vierailija
7/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surkeaa touhua. Vaikka ns. viivapilde on ehkä nätimmän näköinen, niin hihalla varustettu tuotta keskimäärin enemmän nautintoa.

Nyt kun ajattelee että useimmilla jotain kurkistaa, niin se on ihan normaalin näköistä. Et voita mitään sillä että leikkelet, ja lisäksi nautinto vähenee koko alueella.

Vierailija
8/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä jeesustelette, jos joku haluaa leikkauttaa häpyhuulensa? Vetäähän ukotkin lääkkeitä kaljuuntumiseen ja naiset ottaa silikonirintoja. Jos itsetunto moisella kohenee, niin antaa palaa vaan.

Vierailija
9/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surkeaa touhua. Vaikka ns. viivapilde on ehkä nätimmän näköinen, niin hihalla varustettu tuotta keskimäärin enemmän nautintoa.

Nyt kun ajattelee että useimmilla jotain kurkistaa, niin se on ihan normaalin näköistä. Et voita mitään sillä että leikkelet, ja lisäksi nautinto vähenee koko alueella.

Mulla ei haittaisi niin paljon jos molemmat häpyhuulet lerpattais mutta on erittäin luonnottoman näköistä kun vain yksi. Ja aiheuttaahan tuo hiertymääkin.

Vierailija
10/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies jota kiihotat ei taatusti välitä häppärien kokoerosta vähääkään.

Joskus parikymppisenä silloinen tyttöystävä ei olisi millään halunnut antaa minun nuolla tai edes katsoa "sinne" mutta syyksi ei paljastunutkaan sheivaamattoman puskan haju (oli puhtaaksi ajeltu) vaan se oli aivan jäykkänä siitä mitä sanon kun näen sen eriparin häppärit.

Tyttöystävä ei saanut selvää vastauksesta kun lutkutin jo tuossa kohtaa suu täynnä kiihottavan sileää pillua.

Vierailija
11/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies jota kiihotat ei taatusti välitä häppärien kokoerosta vähääkään.

Joskus parikymppisenä silloinen tyttöystävä ei olisi millään halunnut antaa minun nuolla tai edes katsoa "sinne" mutta syyksi ei paljastunutkaan sheivaamattoman puskan haju (oli puhtaaksi ajeltu) vaan se oli aivan jäykkänä siitä mitä sanon kun näen sen eriparin häppärit.

Tyttöystävä ei saanut selvää vastauksesta kun lutkutin jo tuossa kohtaa suu täynnä kiihottavan sileää pillua.

On kiva toisaalta lukea näitä ”tsemppiviestejä” ja antaa uskoa että ehkei ihan joka ikinen mies jonka kanssa olen ollut, ole ajatellut pahaa ( ei niitä kovin montaa ole kyllä ollutkaan, siis niitä miehiä.)Toisaalta kommentti jonka tuolta yhdeltä känniääliöltä sain oli törkeä, enkä unohda sitä ikinä.

Mutta toisaalta taas näissäkin on eroja eli toisella saattaa olla ongelma enemmän korvien välissä ja toinen häppäri esimerkiksi vain vähän toista isompi, mutta itse en ainakaan millään muotoa voisi pitää yhtä isoa lerpattavaa häppäriäni kiihottavana, niin kamalalta se näyttää. Ei liene turhaa sanonta että jos ei kumppania löydy niin vika on jommassa kummassa päässä. Itselläni on varmasti molemmissa päissä sillä olen toki paisutellut tätä ongelmaa päässäni vielä suuremmaksi kun se onkaan, vaikka todellisesta ongelmasta silti kuitenkin kyse. Mikä tässä harmittaa eniten niin se etten nuorempana mennyt leikkaukseen. Toisaalta mietin sitäkin että jos nyt menen,onko sillä enää niin väliä kun olen kuitenkin jo pudonnut junasta🤔

Vierailija
12/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ajattelet niistä miehistä, joita tuollainen asia haittaa? Haluaisitko sellaisen esim. aviomieheksi, tai edes seksikumppaniksi? Itse olen mies, ja naimisissa, mutta jos vaimo jatkuvasti kertoisi vartaloni vioista, ja yökkäilisi niille, niin olisi entinen vaimo.

Vierailija
13/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, että yksi ilkeä kommentti voi jäädä korvien väliin kummittelemaan. Tiedän tunteen, enkä vähättele sun ajatuksia tai tuntemuksia tuon asian tiimoilta.

Yritä kuitenkin antaa meille miehille, ja samalla itsellesi uusi mahdollisuus. Osa ihmisistä on k*sipäitä, on sitten mies tai nainen, ja valitettavasti noiden sanomiset ja tekemiset yleensä painavat enemmän kun kilttien kauniit sanat.

Mutta kunnollisiakin ja kilttejä ihmisiä on olemassa. Ota aikaa tutustumiseen, yritä kertoa tai kysellä asioista vähän etukäteen jossain vaiheessa tutustumista, niin toivottavasti löytäisit luotettavan ja turvallisen oloisen kaverin, jonka kanssa uskaltaisit olla omana itsenäsi.

Itse en ole petipuuhissa kauhean kokenut (alle 10 naista) ja jokaiselle olen antanut suuseksiä. Ei mitään hajua millaiset häpyhuuöet yhdelläkään on ollut, kun en ole kiinnittänyt huomiota. Enkä usko että olen ainut mies, en usko noiden kauheasti merkitsevän miehille, tai että monet noihin kiinnittäisivät huomiota.

Tiedän omasta kokemuksesta, että omassa kuplassa eläminen on helppoa ha turvallista. Haittapuoli kuitenkin on, että elämä menee ohi, ja meillä on vaan yks elämä. Yritä siis uskaltaa ja antaa itselles mahdollisuus.

Vierailija
14/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsymmetriset sisemmät häpyhuulet ovat täysin normaalit; kuten ap:lle, 36-vuotiaalle naiselle, on gynekologi monta kertaa sen sanonutkin.

Uskoisit ammattilaista ;)

Vierailija
15/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsymmetriset sisemmät häpyhuulet ovat täysin normaalit; kuten ap:lle, 36-vuotiaalle naiselle, on gynekologi monta kertaa sen sanonutkin.

Uskoisit ammattilaista ;)

Itseasiassa yhden kerran on gynekologi sanonut, että jos ylisuuri häpyhuuli alkaa jossain vaiheessa häiritä, kannattaa se leikkauttaa.Tuolloin en kuitenkaan edes harkinnut leikkausta tai pitänyt edes vaihtoehtona, joten tuonkin kommentin jälkeen olin hieman hämmentynyt, vaikka tottahan se oli. Menee vaan jotenkin ihon alle kun kovin intiimejä asioita kommentoidaan päin naamaa.

Vierailija
16/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin, että yksi ilkeä kommentti voi jäädä korvien väliin kummittelemaan. Tiedän tunteen, enkä vähättele sun ajatuksia tai tuntemuksia tuon asian tiimoilta.

Yritä kuitenkin antaa meille miehille, ja samalla itsellesi uusi mahdollisuus. Osa ihmisistä on k*sipäitä, on sitten mies tai nainen, ja valitettavasti noiden sanomiset ja tekemiset yleensä painavat enemmän kun kilttien kauniit sanat.

Mutta kunnollisiakin ja kilttejä ihmisiä on olemassa. Ota aikaa tutustumiseen, yritä kertoa tai kysellä asioista vähän etukäteen jossain vaiheessa tutustumista, niin toivottavasti löytäisit luotettavan ja turvallisen oloisen kaverin, jonka kanssa uskaltaisit olla omana itsenäsi.

Itse en ole petipuuhissa kauhean kokenut (alle 10 naista) ja jokaiselle olen antanut suuseksiä. Ei mitään hajua millaiset häpyhuuöet yhdelläkään on ollut, kun en ole kiinnittänyt huomiota. Enkä usko että olen ainut mies, en usko noiden kauheasti merkitsevän miehille, tai että monet noihin kiinnittäisivät huomiota.

Tiedän omasta kokemuksesta, että omassa kuplassa eläminen on helppoa ha turvallista. Haittapuoli kuitenkin on, että elämä menee ohi, ja meillä on vaan yks elämä. Yritä siis uskaltaa ja antaa itselles mahdollisuus.

Kiitos viestistä. Vaihtoehtona on joko koittaa vielä hyväksyä tai yksinkertaisesti mennä leikkaukseen. Sitä tässä pähkäilen.

Vierailija
17/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ajattelet niistä miehistä, joita tuollainen asia haittaa? Haluaisitko sellaisen esim. aviomieheksi, tai edes seksikumppaniksi? Itse olen mies, ja naimisissa, mutta jos vaimo jatkuvasti kertoisi vartaloni vioista, ja yökkäilisi niille, niin olisi entinen vaimo.

En osaa sanoa, en varmastikaan haluasi sellaista. Mutta toisaalta jos jotakin asia häiritsee, niin eihän hän sille mitään voi. Toisen kommentointi on törkeää, mutta jos ei esteettisesti miellytä jonkun silmää, en voi varsinaisesti syyttääkään siitä, koska ei tuo omaakaan silmää mitenkään imartele.

Kyllähän toki näinkin pystyisi seksiä harrastamaan eikä se vaikuta tuntumaan, mutta on se sellasta peittelyä eikä esimerkiksi suuseksiä voisi kuvitellakaan. On semmonen häpeäpilkku että vie kyllä nautintoa siinä mielessä pois.

Vierailija
18/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sittenhän ap:n kannattaa mennä sen saman gynen luokse joka jo ehdottikin labiaplastiaa. Säästät muutaman tonnin ja saat sen viivapillusi lääketieteellisin perustein.

(Tämä ketju on provon inniepakotusta)

Vierailija
19/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sittenhän ap:n kannattaa mennä sen saman gynen luokse joka jo ehdottikin labiaplastiaa. Säästät muutaman tonnin ja saat sen viivapillusi lääketieteellisin perustein.

Tästä on noin 15 vuotta aikaa ja asuin silloin eri paikkakunnalla, oli yksityinen gynekologi. Olen ymmärtänyt että kunnalliselle puolelle on nykyään todella vaikea päästä leikkaukseen, ellei mahdoton. En ole provo.

Vierailija
20/75 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä on noin 15 vuotta aikaa ja asuin silloin eri paikkakunnalla, oli yksityinen gynekologi. Olen ymmärtänyt että kunnalliselle puolelle on nykyään todella vaikea päästä leikkaukseen, ellei mahdoton. En ole provo.

Jos gyne on arvioinut häpyhuulen liikakasvun niin silloinhan sinulla on siihen perusteet, menet verovaroillani kiltisti kunnallisen kautta ja saat ihanan ja symmetrisen viivapillun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan