Miksi vieraat ihmiset eivät pidä minusta?
Olen monesti miettinyt tätä aihetta ja aiempi ketju poistettiin ennen kuin ehdin lukea toisen sivun vastauksia. Minuun liitetään vain negatiivisia asioita ja jos teen jotain hyvää, siitäkin kaivellaan kaikkea negatiivista. Esim. joku matka tai uusi ostos -> minua pidetään ylpeänä ja omahyväisenä pöyhkeilijänä, joka on sisimmässään säälittävä, feikki ja teeskentelevä luuseri.
Jos käyn kerran vuodessa kahvilatreffeillä miehen kanssa tai vaihdan pari sanaa miehen kanssa small talkina -> minua pidetään seksuaalisesti löyhänä h*orana. Jos opiskelen alaa x, niin ajatellaan, että olen jollain vippaskonstilla päässyt sisään tai läpäissyt kurssit.
Jos laittaudun nätiksi joskus -> ruma yrittää koreilla ja analysoidaan rumat piirteeni ja vartaloni puutteet. Täysraittiina mua epäillään narkkariksi tai juopoksi, koska olen hoikka ja meikkaan todella vähän. Mua epäillään h*oraksi, jos olen miehille muodollisen kohtelias tai mulla on miehiä somekavereina.
Mikä minussa aiheuttaa tällaisen ja miten muuttuisin "kunnon naiseksi", jota naiset arvostaisivat aidosti?
Edelliseen ketjuun tuli lähinnä syyllistämistä, hulluksi tai narsistiksi syyttelyä tai huumorintajuttomuudesta syyllistämistä. Nämä vaikutelmani perustuvat lähinnä keskustelupalstoilla saamiini kommentteihin ja muiden eleisiin. En varsinaisia ratkaisuja saanut.
Kommentit (10)
Vieraat ihmiset pidä?
Onko sillä väliä?
ei normaaleista ihmisistä ajatella noin. jotain vikaa sinussa on vaikka et sitä tähän kirjoittanutkaan. tiedät kyllä itse mikä sinussa on vikana. yrität vain kerjätä sääliä. no sekin on yksi vika
kuulostat uliopistonkäyneeltä vihervasemmistolaiselta kaikestaloukkaantujahiireltä
Siis mistä tiedät ihmisten mielipiteet? Ihanko sinulle lauotaan päin naamaa?
Viesteistäsi sai kuvan, että sinun pitää mennä pikimmiten ammattiauttajalle.
Anna muitten olla mitä ne on ja itses myös.
Must ei kuulemma oo mihinkään ja aina löytyy jostain joku joka odottaa pääsyä sanomaan "mitäs mä sanoin..."
Sitten ne kokemukset jäävät elämään omaa elämäänsä ja pian sitä huomaakin olleensa itsensä pahin vihollinen.
Minäkin kävin kahvilla viime viikolla ja sain kuulla kunniani. Kusipäiden hupia rääpiä kaikesta. Niillä ei sitä omas elämää ole ni nee tykkää myrkyttää muiden
Voi jestas Terapeuttihullu. Sä siis säästät aloitustesi kopiot ja panet ne uudestaan framille sitä mukaa kuin aiemmat ketjusi poistuu.
Mistä ne vieraat ihmiset tietävät sinusta tuollaisia asioita? Ja miten saat tietää, mitä vieraat ihmiset ajattelevat sinusta?
Daa