Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua luultiin kaksvitokseksi..

Vierailija
04.10.2015 |

Tuossa to työpäivän aikana eräs hlö arveli että olisin n.25v. eikä kuulema mitenkään voisi uskoa että minulla on jo 14v ja 12v lapset.

Ei siinä mitään mutta täytin toissavkolla 40v.

No, sainpahan aimopiristyksen ankeaan viikkooni:))

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aina välillä piristää kun luullaan nuoremmaksi. Paitsi mua yksi päivä ei piristänyt kun olin lapseni kanssa vaunulenkillä ja musta yhä näkee että raskaana on oltu, kun synnytyksestä ei oo vielä kuin muutama viikko ja joku nainen tuli mesoamaan että lapset saa lapsia ja vaati nimeä, että tekee lastensuojeluilmoituksen kun en minä voi lapsesta itsekin vielä lapsena huolehtia. Tuota... Okei. Muuten hirveen hyvä mutta saarna meni vähän hukkaan, sillä olen 27, mutta ilman meikkiä lenkkivaatteissa (legginssit ja huppari) näytän ihan teiniltä.

Vierailija
2/2 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:28"]Se aina välillä piristää kun luullaan nuoremmaksi. Paitsi mua yksi päivä ei piristänyt kun olin lapseni kanssa vaunulenkillä ja musta yhä näkee että raskaana on oltu, kun synnytyksestä ei oo vielä kuin muutama viikko ja joku nainen tuli mesoamaan että lapset saa lapsia ja vaati nimeä, että tekee lastensuojeluilmoituksen kun en minä voi lapsesta itsekin vielä lapsena huolehtia. Tuota... Okei. Muuten hirveen hyvä mutta saarna meni vähän hukkaan, sillä olen 27, mutta ilman meikkiä lenkkivaatteissa (legginssit ja huppari) näytän ihan teiniltä.
[/quote]
Kai nolasit räyhääjän kunnolla? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla