Itkettää, laitoin miehelle viestin
että on parempi että hän saa eronsa hoidettua ja ajatuksensa kuntoon, vasta sen jälkeen voidaan nähdä. En voi jättää elämääni hänen varaan, joten en luvannut odottaa kun hän saa ajatukset kasaan.Tiedän että.joka päivä tekee mieli viestitellä jne.. En oo koskaan itkenyt näin paljon, perhana ja pitäs olla järkevä aikuinen. En uskonut että sattuu näin paljon.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:26"]Saahan sitä nyt surra ja tunteilla. Mä ymmärrän sua, ap. Itsellä vähän samankaltaiset fiilikset ollut. Joutunut pistämään elämänsä rakkauden syrjään, asioiden, joita ei voi itse hallita, takia. [/quote] Ei voi muutakun luottaa että ratkaisu on oikea. Ap
[/quote]
Niin, sama täällä. Tai mun kohdallani se oli ainoa mahdollinen. Mun pitää aina pakolla päätyä eroihin, hyvällä on liiiiiian vaikea lähteä. En mennyt kuitenkaan epätoivoiseen tavoitteluun asti, eli sikäli lähdin kohdassa, jossa toinenkin voi minusta vielä pitää.
Been there done that. Ja nähnyt sivusta monta vastaavaa tapausta. Ei todellakaan kannata laskea elämäänsä miehen varaan. Varsinkin kun se että eroaisi on varsin epätodennäköistä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:10"]Ei taida oikeasti edes olla eroamassa, halunnu vaan sun lakanoihin....
[/quote]
On se.
[/quote] oletko nähnyt eropaperit allekirjoitettuina?! Tosin sekään ei kerro onko oikeasti eroamassa....
[/quote] sä et vastannut tähän!
Ymmärrän sua. Taidan kohta itse joutua tekemään ihan saman... :/
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:26"]Eroamassa oleva mies haluaa että on uusi nainen valmiina mutta ei heti pystykään uuteen suhteeseen. Olkaa nyt hyvät ihmiset vähän aikaa eron jälkeen yksin!!
[/quote]
Ja nyt kun ap ei ole käytettävissä, etsii mies sen seuraavan kumppanin muualta. Onko joku nähnyt eroa tekevän miehen ilman naisystävää :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:10"]Ei taida oikeasti edes olla eroamassa, halunnu vaan sun lakanoihin.... [/quote] On se. [/quote] oletko nähnyt eropaperit allekirjoitettuina?! Tosin sekään ei kerro onko oikeasti eroamassa.... [/quote] sä et vastannut tähän!
[/quote]Ei eropapereita tarvitse omin silmin nähdä. Riittää kun soittaa käräjäoikeuteen ja kysyy sukunimellä vireillä olevia asioita. Julkisia asiakirjoja. Sillä lailla minä olen aina näiden "ero vireillä"-miesten (joita on aina markkinoilla) eroasioihin selon saanut, ennen kuin olen sekaantunut pahemmin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:26"]Eroamassa oleva mies haluaa että on uusi nainen valmiina mutta ei heti pystykään uuteen suhteeseen. Olkaa nyt hyvät ihmiset vähän aikaa eron jälkeen yksin!!
[/quote]
Ja nyt kun ap ei ole käytettävissä, etsii mies sen seuraavan kumppanin muualta. Onko joku nähnyt eroa tekevän miehen ilman naisystävää :D
[/quote]
Mä niin toivon että mies ei ole tän koulukunnan miehiä.ap
Onnittelen sinua siitä, että olet tullut järkiisi etkä ripustaudu varattuun mieheen. Elä omaa elämääsi äläkä odottele miestä takaisin. Luultavasti ei eroa koskaan, vaikka niin lupaileekin. Monilla miehillä siinä on niin paljon taloudellisiakin juttuja, että ei kannata erota, vaikkei se vaimokulta enää niin viehättäisikään.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:24"]Miksi itket? Ethän ole luopunut mistään, vain päinvastoin antanut mahdollisuuden teille, jos mies joskus haluaa puhtaalta pöydältä ottaa yhteyttä ja aloittaa jotain uutta. Päätöksesi ja viestisi on fiksu. Jo pelkästään viisaasta toiminnasta kannattaa iloita tässä maailmassa, jossa ihmiset tekee päivittäin ääliömäisiä ratkaisuja oman elämänsä suurimmissa kysymyksissä.
Seuraava askel on todella pysyä hienossa suunnitelmassa ja elää täydesti. Miehestä voi kuulua vaikka pitkänkin ajan päästä, jos on ollut oikeasti sinusta kiinnostunut.
[/quote]
No sen vuoksi, koska jään kaipaamaam viestejä ja yhteisiä hetkiä. Niistä luopuminen satuttaa. Ap
[/quote]
Vaikea nyt kyllä tuntea mitään sympatiaa sua kohtaan.
No mietipä sen miehen vaimoa ja mahdollisia lapsia. Entä heidän tunteensa?
Ehkä opit tästä, ettei muiden eroihin kannata sotkeutua?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:36"]No mietipä sen miehen vaimoa ja mahdollisia lapsia. Entä heidän tunteensa?
[/quote]
Ei ap:ä kiinnosta.
Mutkun minä haluun ja mutkun minä uskon kaiken mitä joku varattu random ukkeli sanoo...
Laita nyt sille miehelle vielä viestiä kuinka sinä siellä itket ja märiset niin alkaa sellainen pyöritys ettet uskoisikaan kun mies tajuaa kuinka helposti vedätettävä sinä olet.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:06"]Missä päin tämä mies asuu?
[/quote]
Porvoossahan ne asuu.
[/quote]
Mikä ihmeen Porvoo- pakkomielle sulla on kun joka ketjuun lykkäät?
[/quote]
Koska nimenomaa Porvoon huudeillaan rakennellaan taloja ja nautitaan täydellisestä elämästä... kai sielläkin ongelmia on.. ?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:36"]No mietipä sen miehen vaimoa ja mahdollisia lapsia. Entä heidän tunteensa?
[/quote]
Vaimo lähti. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 12:36"]No mietipä sen miehen vaimoa ja mahdollisia lapsia. Entä heidän tunteensa?
[/quote]
Ei ap:ä kiinnosta.
[/quote]
Sori..olen itsekäs paska
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:53"]Ymmärrän sua. Taidan kohta itse joutua tekemään ihan saman... :/
[/quote]
Miks tää sattuu niin paljon?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:41"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:24"]Miksi itket? Ethän ole luopunut mistään, vain päinvastoin antanut mahdollisuuden teille, jos mies joskus haluaa puhtaalta pöydältä ottaa yhteyttä ja aloittaa jotain uutta. Päätöksesi ja viestisi on fiksu. Jo pelkästään viisaasta toiminnasta kannattaa iloita tässä maailmassa, jossa ihmiset tekee päivittäin ääliömäisiä ratkaisuja oman elämänsä suurimmissa kysymyksissä. Seuraava askel on todella pysyä hienossa suunnitelmassa ja elää täydesti. Miehestä voi kuulua vaikka pitkänkin ajan päästä, jos on ollut oikeasti sinusta kiinnostunut. [/quote] No sen vuoksi, koska jään kaipaamaam viestejä ja yhteisiä hetkiä. Niistä luopuminen satuttaa. Ap
[/quote]Vielä enemmän satuttaisi, jos jatkaisit nyt juttua ja sitten se loppuisi omaan mahdottomuuteensa, kun olisit vielä enemmän kiintynyt ja tottunut. Ja siksi varmaan tuon ratkaisun teitkin, että lopetat suhteen toistaiseksi?
[/quote]
Totta puhut. Enhän mä voi väkisin vaatia mieheltä tunteita kun sen oma elämä on solmussa. .antaa ajan kulua ja katsotaan törmäämmekö vielä tulevaisuudessa-ap