Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattu nainen & varattu mies

Vierailija
04.10.2015 |

Oon avoliitossa miehen kanssa. Meillä on yksi pieni lapsi. Oon ihan rakastunu! Mutten mun mieheen, vaan mun parhaan kaverin mieheen :( Tätä on jatkunu jo yli vuoden. Viikko sitten en meinannu pysyä housuissa kun oltiin hetki kahdestaan tai itseasiassa muutamakin hetki. Mies oli tosi humalassa ja sanoi mulle useaan otteeseen et "tykkään susta, oon aina tykänny tiäthän sä" nauroin vaan. Mies ei siis tiedä et oon haaveillu siitä jo vuoden, mut oon aika varma et tunne on molemminpuolista. Kehonkieliki viittaa siihen. Nyt oon oikeasti miettyny josko kertoisin. Auttaskohan se siihen "yli pääsyyn" ?
Miten mä pääsen eroon tästä tunteesta :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ukkos, pakota se ukko jättämään akkansa, nauttikaa murskatuista elämistänne kun huomaatte kuukauden päästä että ei se ruoho ollutkaan niin vihreää kuin mitä aina aidanraosta näytti. Älä toki unohda sitä pientä lasta jonka olette tyhmyyksissänne menneet väsäämään, joka joutuu kaiken sotkun keskelle. Toki, jatka vaan samaan malliin, hyvin tuntuu menevän.

Vierailija
2/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kaupunkia , mutta lähellä Hesaa.
Myös meillä on mennyt huonosti. Viimeksi tänään mies sanoi että mitä jos pakkaa mun kamat ja heittää ulos. Ei lasten kuullen saa tapella, mies ei sitäkään ymmärrä.
Kai niitä ero perheitä on muitaki. Lapsi se on mikä on mut tässä paskassa suhteessa on pitänyt! En jaksa enään. En oo uskaltanut kenellekkään puhua edes mun ero haaveista. Tänään aattelin avautua mun hyvälle ystävälle. En jaksa pitää tätä enään sisälläni. Samalla pamautan tosta mun ihastuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko yrittänyt keskustella miehesi kanssa iha tosissaan?

Vierailija
4/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollaan yritetty. Ei siitä mitään tule. Aina samat riidat jatkuu.

Vierailija
5/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:10"]En kerro kaupunkia , mutta lähellä Hesaa.
Myös meillä on mennyt huonosti. Viimeksi tänään mies sanoi että mitä jos pakkaa mun kamat ja heittää ulos. Ei lasten kuullen saa tapella, mies ei sitäkään ymmärrä.
Kai niitä ero perheitä on muitaki. Lapsi se on mikä on mut tässä paskassa suhteessa on pitänyt! En jaksa enään. En oo uskaltanut kenellekkään puhua edes mun ero haaveista. Tänään aattelin avautua mun hyvälle ystävälle. En jaksa pitää tätä enään sisälläni. Samalla pamautan tosta mun ihastuksesta.
[/quote] mulle jos tollasta puhuisit, pamauttaisin sen sun ukolle ja meidänkin kaveruus ois siinä! Mä en tollaista elämää hyväksy pätkääkään!

Vierailija
6/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:10"]En kerro kaupunkia , mutta lähellä Hesaa.
[/quote] mulle jos tollasta puhuisit, pamauttaisin sen sun ukolle ja meidänkin kaveruus ois siinä! Mä en tollaista elämää hyväksy pätkääkään!
[/quote]

Mun ystävä on onneks ymmärtäväinen :) eikö hylkää vaikka mikä tulis!

Vierailija
7/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä että en oikeasti tiedä haluanko edes päästä yli. Toisinaan joo toisinaan taas en:(

Vierailija
8/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä oma suhteesi kuntoon tai eroa! Mutta jätä toisten ukot rauhaan! Eikä silleen et ku MÄ haluan!

Vierailija
9/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on menny huonosti pitkään. Ero ollut monta kertaa lähellä. Nainen siis kertoo mulle kaiken.

Vierailija
10/10 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:39"]Niillä on menny huonosti pitkään. Ero ollut monta kertaa lähellä. Nainen siis kertoo mulle kaiken.
[/quote]

Hhmmmm.. Helsingissä?