Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löytänyt naisen, miksi hän silti haluaa käydä baareissa viikonloppuisin?

Vierailija
03.10.2015 |

Mikä saa miehen haluamaan baariin jos on löytänyt ihanan naisen itselleen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lame ass mies sanoi että kun haluaa nähdä kavereita. Luojan kiitos se aikuistui aika pian ja ymmärsi että ehkä pitää hankkia uusia kavereita jos niitä ei voi nähdä kuin baarissa.

Vierailija
2/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn baareissa, vaikka ihanan miehen olenkin rinnalleni saanut :) en hae sieltä mitään seuraa, pidän vain hauskaa ystävien kanssa ja näin kai nämä baareissa käyvät varatut miehetkin tekee yleensä. Miksi pitäisi lopettaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet mene sinne iskemään naisia. Jotkut tykkää vaan juhlia kavereidensa kanssa. Mitä siitä sitten? Pitäisikö lopettaa menot naisen takia??

Vierailija
4/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe kyllä kerta kaikkiaan mitään pahaa siinä, että tykkää käydä kavereiden kanssa baarissa vaikka olikin vakisuhteessa tai naimisissa. Itse en ole sen luonteinen että kävisin, kun olen introvertti kotihiiri, mutta mieheni kaipaa "tuulettumista" ja saa minun puolestani vapaasti käydä tietysti. Mitä pahaa siinä on, jos käy muutaman tuopin äärellä kaverien kanssa läppää heittämässä?

Vierailija
5/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele baari. Kaikkien tuntema lihatiski on eri asia kuin joku oikeasti baari jossa jopa kuulee jutella ja niin edelleen.

Vierailija
6/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:08"]Ei kaikki miehet mene sinne iskemään naisia. Jotkut tykkää vaan juhlia kavereidensa kanssa. Mitä siitä sitten? Pitäisikö lopettaa menot naisen takia??
[/quote]
Mua kiinnostaisi tietää että onko vähän surkeat kaverit jos niitä ei voi nähdä kuin baarissa? Itse naisena pidän illanistujaisia tyttöjen kanssa ja käydään kahvilla ja kyläillään toistemme luona jnejnejne. Jotenkin outoa että jotkut tarvitsevat sitä baaria siihen kavereidensa kanssa olemiseen. N28

Vierailija
7/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:08"]Ei kaikki miehet mene sinne iskemään naisia. Jotkut tykkää vaan juhlia kavereidensa kanssa. Mitä siitä sitten? Pitäisikö lopettaa menot naisen takia??
[/quote]
Mua kiinnostaisi tietää että onko vähän surkeat kaverit jos niitä ei voi nähdä kuin baarissa? Itse naisena pidän illanistujaisia tyttöjen kanssa ja käydään kahvilla ja kyläillään toistemme luona jnejnejne. Jotenkin outoa että jotkut tarvitsevat sitä baaria siihen kavereidensa kanssa olemiseen. N28
[/quote]

Ai :) sinä olet sinä. Minä tykkään käydä tyttöjen kanssa kyllä viihteellä. Toki ensin otetaan muutamat viinilasit jonkun tykönä, laittaudutaan ja lähdetään. Toki tapaan myös ystäviä muissa menoissakin.

Vierailija
8/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:08"]Ei kaikki miehet mene sinne iskemään naisia. Jotkut tykkää vaan juhlia kavereidensa kanssa. Mitä siitä sitten? Pitäisikö lopettaa menot naisen takia?? [/quote] Mua kiinnostaisi tietää että onko vähän surkeat kaverit jos niitä ei voi nähdä kuin baarissa? Itse naisena pidän illanistujaisia tyttöjen kanssa ja käydään kahvilla ja kyläillään toistemme luona jnejnejne. Jotenkin outoa että jotkut tarvitsevat sitä baaria siihen kavereidensa kanssa olemiseen. N28

[/quote]

No minä en ainakaan tykkäisi, että mun mies toisi ne kaverinsa tänne meille kattomaan jotain valioliigaa, juomaan kaljaa ja möykkäämään. Tervemenoa vaan baariin mieluummin sellaiset hoitamaan.

Ei ne oikeasti tuntisi oloaan mukavaksi toistensa kodeissa, joissa vaimojen lisäksi on yleensä lapsiakin. On se vähän rajoitettua mitä voi puhua, paljonko voi juoda tms jos lapsia on kuvioissa.

Vierailija
9/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos on äskettäin tavattu ja kiinnostuneita, miksi käydä baareissa. Jos pitkä suhde takana, on ihan ok käydä viihteellä kavereitten kanssa.

Vierailija
10/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mies olla naisessa kiinni 24/7?

Vierailija
11/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:05"]Minäkin käyn baareissa, vaikka ihanan miehen olenkin rinnalleni saanut :) en hae sieltä mitään seuraa, pidän vain hauskaa ystävien kanssa ja näin kai nämä baareissa käyvät varatut miehetkin tekee yleensä. Miksi pitäisi lopettaa?
[/quote]

Tuskin hinkuisit baariin jos niissä olisi pelkkiä naisia.

Vierailija
12/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan käydä baareissa, vaikka minulla ihana nainen onkin, siitä yksinkertaisesta syystä, että haluan juoda kunnolla viinaa joka viikonloppu. Baarissa se vaan on niin paljon hauskempaa kuin kotisohvalla.

Vierailija
13/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:05"]Minäkin käyn baareissa, vaikka ihanan miehen olenkin rinnalleni saanut :) en hae sieltä mitään seuraa, pidän vain hauskaa ystävien kanssa ja näin kai nämä baareissa käyvät varatut miehetkin tekee yleensä. Miksi pitäisi lopettaa?
[/quote]

Tuskin hinkuisit baariin jos niissä olisi pelkkiä naisia.
[/quote]

Öö... Itseasiassa hinkuisin, koska tykkään tanssia, kuunnella musiikkia, juoda drinkkejä... Enpä ole ainakaan yhdellekään miehelle antanut mitään vastakaikua seurustelumme aikana.

Vierailija
14/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, että baari on sama asia kuin nainen tai mies, on vähintäänkin mielenkiintoinen. :)

Vierailija
15/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on alkoholisti!

Vierailija
16/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Mäkin käyn baareissa, vaikka ihana poikaystävä löytyykin. Käydään yhdessä tai mä meen opiskelukavereiden kanssa tai poikaystävä työkavereidensa kanssa.

Vierailija
17/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset näihin tekosyitä keksivät, mutta kyllä se perimmäinen totuus siellä taustalla on juuri se vastakkaisen sukupuolen huomio. Ei välttämättä ole aikomus pettää, mutta kuitenkin halutaan sitä jännittävää tunnetta, kun/jos joku uusi ihminen kiinnostuisi itsestä.

Meidänkin tuttavapiirissä miehet sanovat menevänsä tapaamaan kavereita, juomaan olutta ja kuuntelemaan musiikkia. Ja baariin on ehdottomasti mentävä, siitä huolimatta, että tapasivat ne täsmälleen samat kaverit jo jonkun saunassa, joivat siellä olutta ja juttelivat ja baarissakin soitetaan sellaista musiikkia, jota yksikään heistä ei suostu kotona/autossa kuuntelemaan. Myöntää mies sen tai ei, kyllä sille baarikäynnille on ihan joku muu syy kuin se, mitä mies uskottelee.

Vierailija
18/18 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin menen baariin viettämään kaverien kanssa aikaa ja yökerhoon tanssimaan. En ole kiinnostunut miehistä enkä heidän huomiostaan, ja tykkään siksi homopaikoista enemmän. Naisilla voi olla elämässään muitakin kiinnostuksenkohteita kuin miehet. Joissain maissa baareissa hengailu on normaalia ajanviettoa, Suomessa liikaa mietitään känniä ja iskemistä:/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi