Wtf? Mies oksensi lavuaarin täyteen ja sammui vessan lattialle.
En käsitä tätä. Meillä oli riitaa ja lähdin muutamaksi tunniksi itkemään ystävän olkapäätä vasten. En yleensä tee niin, mutta nyt oli pakko koska alkoi seinät kaatumasn päälle. Lapset jätin kotiin koska toinen on kipeä. Huomasin kotiin tullessa, että oli pari tyhjää kaljatölkkiä pöydällä. Niitä kerääntyi yhteensä kuusi lopuksi. Mies pelasi mineä lasten kanssa kunnes alkoi aivastelemaan tauotta ja siirtyi sohvalle katsomaan telkkaria ja nukahti. En pitänyt ihmeellisenä. Sitten havahtui ja piereskeli tolkuttomasti mennessään ja kuului oksentamisen ääntä. Sitten kuorsausta. Se oli oksentanut lavuaariin ja nukahtanut lattialle. Ei oo koskaan sammunut tai oksentanut kuudesta kaljasta. Täällä ei ole muuta alkoa ja olisin huomannut jos olisi vienyt laseja täällä. Ei normaalisti juo kotona muutenkaan, mutta kestää hyvin viinaa. Wtf täällä tapahtuu?? Kävin pihalla pissalla, koska en halua herättää sitä. Saakoot kipeän niskan. Mä vihaan tuota tyyppiä muutenkin, sais tukehtua omaan erinomaisuuteensa. Mua haukkuu mennen tullen kyllä. En ikinä tekis noin lasten seurassa. Tiedän että tämäkin kuulostaa provolta mutta vannon että en keksi päästäni mitään näin vajaata.
Kommentit (49)
No ilmeisesti ei jatkuvasti ryyppää, jos kuuden oluen jälkeen on tuossa kunnossa
... Ja nyt se jatkaa uniaan siellä. Jos mä revin sen ylös niin mä joudun siivoamaan sen. Jos se herää ite niin se joutuu häpeissään siivoamaan ihan yksin. Sillä on varmaan paskaakin housussa koska tuli varmaan yrjötessä varren kanssa. Sen takia se ei tule sieltä.
Tuo aivastelu viittaa siihen että sille on iskenyt sen flunssavirus mikä teillekin, se voi selittää sen miksi meni muutamasta kaljasta noin huonoon kuntoon. Tai tuskinpa se pitäis lasten nähden esillä viinapulloa, vaikka kaljatölkkejä pitikin, joten voi olla juonut muutakin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:06"]
No ilmeisesti ei jatkuvasti ryyppää, jos kuuden oluen jälkeen on tuossa kunnossa
[/quote]
Oksentaa (ehkä paskonut housuihin) sammuu vessan lattialle. Kukaan aikuinen mies ei tuosta määrästä mene siihen kuntoon, vaikka joisi ensimmäistä kertaa elämässään.
Teillä on lapsia. Lavuaari on oksennuksessa. Miksi et lopeta turhanpäiväistä naputtelua palstalle ja siivoa?!
Jumalauta mitä touhua.
Kyllä mä sen käsitän, ettei kuudesta kaljasta käy yksinään noin. Se pystyy juomaan pullon viinaa ja lonkerot ja kaljat päälle. Ei sammu ja oksentaa vasta aamulla. Ihmettelen vaan, etten huomannut, koska se on niin v*tun ärsyttävä tyyppi kännissä. Oikein kuuluisa siitä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:11"]
Teillä on lapsia. Lavuaari on oksennuksessa. Miksi et lopeta turhanpäiväistä naputtelua palstalle ja siivoa?!
Jumalauta mitä touhua.
[/quote]
Ei kaikille ole niin tarkkaa. Kaverini (poikamies) oli oksentanut matolle ja kun hänelle huomauttettiin, niin hän käänsi vain maton kaksinkerroin ja hups. ei näkynyt oksennusta enää ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:12"]
Kyllä mä sen käsitän, ettei kuudesta kaljasta käy yksinään noin. Se pystyy juomaan pullon viinaa ja lonkerot ja kaljat päälle. Ei sammu ja oksentaa vasta aamulla. Ihmettelen vaan, etten huomannut, koska se on niin v*tun ärsyttävä tyyppi kännissä. Oikein kuuluisa siitä. Ap
[/quote]
No siksihän teille sitten tuli riitaakin, miehesi on ollut jo koko päivän kännissä
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:11"]Teillä on lapsia. Lavuaari on oksennuksessa. Miksi et lopeta turhanpäiväistä naputtelua palstalle ja siivoa?!
Jumalauta mitä touhua.
[/quot[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:11"]Teillä on lapsia. Lavuaari on oksennuksessa. Miksi et lopeta turhanpäiväistä naputtelua palstalle ja siivoa?!
Jumalauta mitä touhua.
[/quote]
Mä en jaksa kantaa sitä, olen pieni nainen. Mä en mahdu sinne vessaan avaamaan lavuaaria, koska mies ei siirry. Sen oksennukset ja paskat, siivotkoon itse. Jos lapset näkee niin sanon, että isälle tuli kaljoista huono olo ja joutuu itse siivoamaan kun herää. Ne on kouluikäisiä enkö aio kaikkea siloitella niille.
Ap
Jos tämä ei ole provo, luulen kyllä valitettavasti ettei. Ole kiltti, maanantaina soitat lastensuojeluun. Vihaat miestä ja koko arki ihan kaaos. Anteeksi että sanoin. Tuosta ei voi jatkaa. Oksennusta ja kakkaa. Pyydän, että lähdet. Ole kiltti. Ihan hirveä tilanne. Voimia sinulle.
Nyt se ääliö siirtyi sohvalle eikä avannut sitä lavuaaria. Haistakoot paskat. Mä vihaan sitä!!! Oon halunnut erota jo viimeiset 7 vuotta. Kaikki se vuosien haukkuminen, alistaminen ja mitätöiminen uhkaa katkaista kamelin selän.
Ap
Mitäs me AV-mammat voitais sun puolesta tehdä? Toivottavasti teillä on toinenkin vessa, mikäli jonkun tarvitsee päästä käymään vessassa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:24"]Nyt se ääliö siirtyi sohvalle eikä avannut sitä lavuaaria. Haistakoot paskat. Mä vihaan sitä!!! Oon halunnut erota jo viimeiset 7 vuotta. Kaikki se vuosien haukkuminen, alistaminen ja mitätöiminen uhkaa katkaista kamelin selän.
Ap
[/quote]
Mitä sä täällä vingut? Mekö sua on estetty eroamasta viimeset 7-vuotta??
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:30"]Mitäs me AV-mammat voitais sun puolesta tehdä? Toivottavasti teillä on toinenkin vessa, mikäli jonkun tarvitsee päästä käymään vessassa.
[/quote]
No ette mitään, niinkuin ette monelle tänne kirjoittavalle. Tämä helpottaa, koska olen todella raivoissani. Ei ole toista vessaa, joten kädet on pestävä keittiössä. Mies nukkuu nyt sohvalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:24"]Nyt se ääliö siirtyi sohvalle eikä avannut sitä lavuaaria. Haistakoot paskat. Mä vihaan sitä!!! Oon halunnut erota jo viimeiset 7 vuotta. Kaikki se vuosien haukkuminen, alistaminen ja mitätöiminen uhkaa katkaista kamelin selän.
Ap
[/quote]
Mitä sä täällä vingut? Mekö sua on estetty eroamasta viimeset 7-vuotta??
[/quote]
Vingun, koska se estää mua ottamasta kaulinta käteen? Mistä sait käsityksen, että syytän "teitä" jostain?
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:30"]Mitäs me AV-mammat voitais sun puolesta tehdä? Toivottavasti teillä on toinenkin vessa, mikäli jonkun tarvitsee päästä käymään vessassa.
[/quote]
No ette mitään, niinkuin ette monelle tänne kirjoittavalle. Tämä helpottaa, koska olen todella raivoissani. Ei ole toista vessaa, joten kädet on pestävä keittiössä. Mies nukkuu nyt sohvalla.
Ap
[/quote]
Hyvä jos käy terapiasta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:30"]Mitäs me AV-mammat voitais sun puolesta tehdä? Toivottavasti teillä on toinenkin vessa, mikäli jonkun tarvitsee päästä käymään vessassa.
[/quote]
Ap
[/quote]
Hyvä jos käy terapiasta.
[/quote]
10 peukkua pystyyn tälle.
Ap
Lapsillasi on oikeus olla lapsia. Eli jatka vaan siloittelua. Ei ole mitään rasittavampaa kuin vanhemmat jotka taistelevat lasten edessä. Sinun tehtävä on taata hyvä lapsuus. Älä syytä miestä omista valinnoistasi.
Te mahatautia ehdottavat. Tuleeko teillä niin rankat paskat/oksennukset, että niiden jälkeen nukahdatte lattialle? Kuudesta kaljastakaan kukaan aikuinen mies ei sammu lattialle, joten joku muu selitys täytyy olla.