Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset sattuu, ibuprofeiinia syöty 1200 mg

Vierailija
03.10.2015 |

Vauvaa yritetty 1,5 vuotta. Säännöllinen kierto. Millon lääkäriin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli vuosi yritystä niin lääkäriin. Menkkakivut voi kertoa esim. endometrioosista tai pco:sta.

Vierailija
2/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittää lasta, ei saisi syödä ibuprofeenia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä näihi kipuihin sitten voi syödä? Pakko ottaa kolmas kuusisatanen. Tää on kamalaa. Ap

Vierailija
4/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa syödä ibuprofeenia.. Hoh hoijaa taas. Mutta jos kivut on noin kovat niin kannattaa se syy selvittää ja etenkin kun ei ole tuossa ajassa tärpännyt.

Vierailija
5/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:53"]

Mitä helvettiä näihi kipuihin sitten voi syödä? Pakko ottaa kolmas kuusisatanen. Tää on kamalaa. Ap

[/quote]Liioitteletkohan aavistuksen? Mites meinasit hoidella mahdollisen synnytyksen jos joskus tärppää...?

Vierailija
6/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä! Mulla on koko ikäni ollut tosi kivuliaat menkat ja mitään syytä ei ole löytynyt. Aloitan aina syömään ibuprofeenia jo ENNEN kuin kipu alkaa. Eli heti kun on ensimmäiset "jomotuksen" tunteet tulleet. Ja heti kunnolla 2x400mg. Ja sitten kuuden tunnin välein yksi lisää. Näillä olen itse pärjännyt menkkapäivät. Juotko paljon kahvia? Kofeiini supistaa verisuonia ja pahentaa kiputuntemuksia. Olen huomannut itse saman. Ja tosiaan jos en muista ottaa kunnon settiä särkylääkettä ajoissa on pari päivää yhtä helvettiä...

Vierailija
7/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän olen maannuja levänny. Aamulla kävin kävelemässä mutta kuukautiset alko kesken sen. En meinannupäästä takaisin kotiin. Tuntuu taas kuin kohtua leikattaisiin sisältä päin veitsellä. Ultrattu on varmaan ties miten monta kertaa, eikä mitään näy. Tohtori vaihtunu ties miten monta kertaa niin aina mennään alkuun. Ap

Vierailija
8/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitäisihän sun saada lähetettä jo tutkimuksiin kun yritystä on noin kauan. Vai onko sulla kuinka monta lasta jo ennestään? 

Vierailija
9/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:01"]Vinkkinä! Mulla on koko ikäni ollut tosi kivuliaat menkat ja mitään syytä ei ole löytynyt. Aloitan aina syömään ibuprofeenia jo ENNEN kuin kipu alkaa. Eli heti kun on ensimmäiset "jomotuksen" tunteet tulleet. Ja heti kunnolla 2x400mg. Ja sitten kuuden tunnin välein yksi lisää. Näillä olen itse pärjännyt menkkapäivät. Juotko paljon kahvia? Kofeiini supistaa verisuonia ja pahentaa kiputuntemuksia. Olen huomannut itse saman. Ja tosiaan jos en muista ottaa kunnon settiä särkylääkettä ajoissa on pari päivää yhtä helvettiä...
[/quote]

En juo lainkaan kahvia. Nyt oli lyhyt kierto ja toivoin, että jomltus olisi ollut tärppi mutta paskanmarjat, sieltä ne puolukkamehut vain päätti tulla ulos... Ap

Vierailija
10/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:03"]Mutta pitäisihän sun saada lähetettä jo tutkimuksiin kun yritystä on noin kauan. Vai onko sulla kuinka monta lasta jo ennestään? 
[/quote]

0. Ap

Vierailija
11/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaa endometrioosiin, joka ei selviä muuten kuin tähystämällä. Sinuna hakeutuisin tutkimuksiin jo pelkästään sen perusteella, että olette yrittäneet jo vuoden.

Ja hanki hyvä kipulääkitys menkkakipuihin. Ibuprofeiinia ja parasetamolia sekaisin. 

Vierailija
12/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Sitten sun kyllä kuuluisi saada ihan tk-lääkäriltä jo lähetettä eteenpäin!

Vierailija
13/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1g panadolia, 600g ibuprofeiinia ja yksi ryyppy konjakkia tms alkomaholia. Nämä kerralla, toistetaan 8h välein.

Vierailija
14/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:05"]Viittaa endometrioosiin, joka ei selviä muuten kuin tähystämällä. Sinuna hakeutuisin tutkimuksiin jo pelkästään sen perusteella, että olette yrittäneet jo vuoden.

Ja hanki hyvä kipulääkitys menkkakipuihin. Ibuprofeiinia ja parasetamolia sekaisin. 
[/quote]

lääkäri kirjotti reseptin ibuprofeiiniin ja kun olen käyny uusimassa niin ei ole sen parempaa määränny vaikka olen valittanu. Ap

Vierailija
15/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:06"]1g panadolia, 600g ibuprofeiinia ja yksi ryyppy konjakkia tms alkomaholia. Nämä kerralla, toistetaan 8h välein.
[/quote]

Tää on kyllä paras apu helvettimenkkoihin. Tosin itse toistan tuota kuuden tunnin välein ja konjakin tilalla käytän rommia. :D

Vierailija
16/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ensi kerralla lääkäriä kirjoittamaan sellainen lääke kuin Tramadol Retard 200 mg. Se on uskomattoman hyvä lääke kuukautiskipuihin ja oikeastaan ihan mihin vaan. Itse olen havainnut tosi tehokkaaksi.

Vierailija
17/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aiheutta riippuvuutta

Vierailija
18/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsen ite ainaki kunnon tiukat kipulääkkeet (ibu ja parasetamoli sekasin) ja sit kuuma kauratyyny vatsalle ja nukkumaan. Yleensä lääkkeet ja varsinki lämpö nukuttaa ja sit ku herää on olo jo parempi. Kärsin itekki noista, joten tiiän miltä tuntuu.

Vierailija
19/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 22:06"]1g panadolia, 600g ibuprofeiinia ja yksi ryyppy konjakkia tms alkomaholia. Nämä kerralla, toistetaan 8h välein.
[/quote]
Ja lämpötyyny, kuumavesipullo tms.

Vierailija
20/22 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans ihan samanlaiset kivut. Oksensin myös ja kylmä hiki. Hehe heh

Kiitos tramal vinkistä! Ap neuvoisin että käyt niin monella lääkärillä että joku määrää toimivaa ainetta. Ja vaadit sitä!
Mekin yritettiin pari vuotta lasta. Kivut vaan jatku. Sit.. Yhtäkkiä out of the blue tärppäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi