Onko tämä joku tik tok haaste vai kiusaako mun lapsi mua kaverinsa kans tahallaan?
Eilen illalla poika oli ilmeisesti pissannut tahallaan lattialle/pöntön viereen. Sitten kun menin vessaan niin kastelin sukkani. Marmatin pojalleni ja kun pääsin hänen huoneensa ovelle niin poikani kuvasi mua ja kaveri nauroi. Lähti puhelin samalla sekunnilla takavarikkoon.
Kommentit (21)
En ole kuullut. Toki vanhempien ärsyttäminen tavalla tai toisella taitaa olla klassikkokamaa.
Jos ne kuvaavat (ja nauravat), niin voi hyvinkin olla tiktok-haaste. Oikein teit kun otit puhelimen pois.
Varmaan. Ei ilmeisesti halua käyttää puhelintaan hetkeen.
Hyvä tulevaisuus Suomella tiedossa.
Miten olisi, jos ottaisitte ne kännykän toiminnot käyttöön? Todella helppoa laittaa sovelluksiin estot, todella helppoa estää somen käyttö koulupäivän aikana… Mikä teille tässä on vaikeaa? Alkaa koulu kummasti kiinnostaa, kun ei snäppi, wa, tiktok, koko ajan laula ja jotain tyhmää pitää sinne itsestään tunkea tai se 338 selfie aamupäivän aikana… Jotta saa pari tykkäystä taas lisää..
Toivottavasti myös laitoit pojan siivoamaan jäljet.
Pistää hänet seuraavalla kerralla miettimään vekkulia jekkuansa vähän pidemmälle. Onko jekku sen arvoista, että menettää puhelimensa, kuulee äitinsä torumisen kaverin kuullen ja joutuu siistimään temppunsa jäljet?
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on tainnut olla tylsää
Toivottavasti eivät kiusaa muitakin...
En ole kuullut tuosta. Toki minulla ei ole omia lapsia.
T. Ope
Pojilla on jalkafetissi ja tahtoivat nähdä paljaat kiviaikasi.
Et kai antanut sille sitä vielä takaisin?
Ap, onko noi muksut 10 vai 16-vuotiaita? (toivon ensimmäistä, muuten en ymmärrä)
Vierailija kirjoitti:
T. Ope
Opethan noista haasteista yleensä viimeisenä kuulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojilla on tainnut olla tylsää
Toivottavasti eivät kiusaa muitakin...
Näin. Tylsyys eikä mikään ole syy kiusata muita. Vähän kiusanhengiltä kuulostavat nuo pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ope
Ja kiusaamisesta. Vai onko se niin ettei kiusaamista "huomata" ? Eeen minä ole mitään nähnyt enkä kuullut. Eeeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ope
Ja kiusaamisesta. Vai onko se niin ettei kiusaamista "huomata" ? Eeen minä ole mitään nähnyt enkä kuullut. Eeeen.
Mikä ihme siinä on, ettei kiusaamiseen haluta puuttua kouluissa. Tiedoksi opeille, että me kiusatut muistamme kyllä vielä kymmenien vuosienkin jälkeen asiat. Joskus tulee aika, kun tekin tarvitsette apua, jota ette meille kiusatuille aikanaan antaneet. Jotkut pa*kimmat opet kiusasivat muiden jatkona.
Päähänpisto