Hullujen päivien pettymys
Katselinpa tulevien Hullujen päivien kuvastoa. Kauhea pettymys tämänkertainen valikoima on. Onkohan Stockmann muuttanut linjaansa, kun naisten vaatteissa on tarjolla kaikenmaailman rättejä ja kirjavia kuoseja. Missä on takavuosien tylikkyys? Tyylikkäät villakangastakit ja laadukkaat jakut jne. loistavat poissaolollaan. Miehille sentään on tarjolla mukavan näköisiä pukuja. Taidan jättää Hullut päivät tänä vuonna kokonaan väliin. Ei sinne ruuhkaan huvita mennä pettymään.
Kommentit (33)
Miksi noi pihtaa new yorkin lentoja?
Saan nykyään vain sähköpostiin hullareiden kuvaston. Olisi kyllä mukavampi lukea sitä paperista versiota. En ole vielä viitsinyt edes avata sähköistä kuvastoa. No, siinäkin pitää Stockan säästää. Taidan minäkin säästää roponi ja jättää hullarit väliin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:11"]
Vaikka Usaan viittaava "Brooklynn" on syksyn teemakin?
Kyllä mä sain sen paperin katalogin kotiin.
Mä olen ostanut muina aikoina paljon halvempia finskin lentoja nykiin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:20"]Saan nykyään vain sähköpostiin hullareiden kuvaston. Olisi kyllä mukavampi lukea sitä paperista versiota. En ole vielä viitsinyt edes avata sähköistä kuvastoa. No, siinäkin pitää Stockan säästää. Taidan minäkin säästää roponi ja jättää hullarit väliin.
[/quote]
Aika jännä? Itse asun n.50km stadista ja mulle tuli paperiversio. Mä löysin myöskin ostettavaa, puseroita, pari takkia, kosmetiikkaa ja lentoliput lontooseen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:11"]
Vaikka Usaan viittaava "Brooklynn" on syksyn teemakin?
[/quote]
Kysykää sitä Finnairilta.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:28"] Aika jännä? Itse asun n.50km stadista ja mulle tuli paperiversio. [/quote]
Paperiversio tulee Stockan kanta-asiakkaille. Muille ei tule, vaikka asuisivat sadan metrin päässä Stockasta.
Mulle taas jäi sellainen olo, että vaatteissa oli nimenomaan vain sitä klassista mustaa ja beigeä sekä sitten nuorisovaatiosastoa. Ei oikein mitään siitä välistä. Olen yleensä myös ostanut merkkirintsikoita hullujen tarjouksista, niitä jäin nyt tänä vuonna kaipaamaan. Elätin myös toivoa, että naisille olisi ollut tarjolla jokin lämmin talvitakki, mutta sellaistakaan ei nyt löytynyt. Kosmetiikkapuolelta löytyi hyvä tarjous muutamasta vakiotuotteesta, mutta noin muuten ei tänä vuonna oikein innosta.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:28"] Aika jännä? Itse asun n.50km stadista ja mulle tuli paperiversio. [/quote]
Paperiversio tulee Stockan kanta-asiakkaille. Muille ei tule, vaikka asuisivat sadan metrin päässä Stockasta.
[/quote]
Olen Stockan kanta-asiakas, mutta kuvasto ei tullut minulle perjantaina, kuten ei keväälläkään. Vasta huomenna saapuu, jos sittenkään. Mobiiliversio on toimivuudeltaan tänä vuonna kuin suoraan ysäriltä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:42"] Siellähän oli vaikka kuinka monta tyylikästä, klassista villakangastakkia naisille!! Esim. Hugo Bossin, Tigerin ja Filippa K:n mallistoista. Selaa vähän tarkemmin ennen kuin alat huudella.
[/quote]
Hei, Stockan myyjä! Valitettavasti käsityksemme tyylikkyydestä poikkeavat toisistaan. Mutta hyvä jos jollekulle kelpaa ja kauppa käy.
[/quote]
Hehe, en todellakaan ole Stockan myyjä :D Ihan vaan monivuotinen, tyytyväinen kanta-asiakas, joka etsii itselleen syystakkia ja innolla odottaa keskiviikkoa. Kaikki tuntuvat valittavan, että "tänä syksynä ei oo hullareilla sitä ja sitä" mutta unohtavat, että tuossa ennakkokuvastossahan on ihan vain murto-osa myyntiin tulevista tuotteista: ainoastaan lennot ovat kokonaisuudessaan. Niiden valikoimaan tyytymättömien on taas syytä ohjata kritiikkinsä Finnairille... Onko teillä kaikki asiat niin hyvin, ettette keksi enää muuta nurisemisen aihetta kuin jonkun tavaratalon alenusmyynti - joka ei ole edes alkanut vielä?? Vai pitääkö vaan aina ja kaikesta valittaa?
Ei ollut mitään ostettavaa. Le Creuset pataa ajattelin mutta olikin luonnonvalkoinen. Valkoisena olisin ostanut.
Vaikuttaa myös, että kodinosastoa on supistettu hullareilta :/