Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullujen päivien pettymys

Vierailija
03.10.2015 |

Katselinpa tulevien Hullujen päivien kuvastoa. Kauhea pettymys tämänkertainen valikoima on. Onkohan Stockmann muuttanut linjaansa, kun naisten vaatteissa on tarjolla kaikenmaailman rättejä ja kirjavia kuoseja. Missä on takavuosien tylikkyys? Tyylikkäät villakangastakit ja laadukkaat jakut jne. loistavat poissaolollaan. Miehille sentään on tarjolla mukavan näköisiä pukuja. Taidan jättää Hullut päivät tänä vuonna kokonaan väliin. Ei sinne ruuhkaan huvita mennä pettymään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:28"] Aika jännä? Itse asun n.50km stadista ja mulle tuli paperiversio. [/quote]   Paperiversio tulee Stockan kanta-asiakkaille. Muille ei tule, vaikka asuisivat sadan metrin päässä Stockasta. [/quote] Olen Stockan kanta-asiakas, mutta kuvasto ei tullut minulle perjantaina, kuten ei keväälläkään. Vasta huomenna saapuu, jos sittenkään. Mobiiliversio on toimivuudeltaan tänä vuonna kuin suoraan ysäriltä.

[/quote]Se kuvasto ei tule, jos ei osta tietyllä summalla vuodessa(olikohan 300€?)

Vierailija
2/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä löytynyt mitään, mutta ei ole paljolle tarvettakaan. Juoksukengät, hiusten muotoilurauta tai hyvälaatuinen kiharrin, *ehkä* uusi puhelin ja joogamatto olisivat kiinnostaneet (ei se rimpula mikä kuvastossa oli tarjolla, vaan hyvälaatuinen). Mut eipä ollut sopivia tällä kertaa, hyvä niinkin kun ei ole kamalasti ylimääräistä rahaa! Keskviikkona saatan käydä pyörähtämässä Herkussa mutta muuten en jaksa edes sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiltä Hulluilta Päiviltä ikinä mitään löyty. Hullujen päivien ainut hyvä puoli on, että niiden aikaan muissa kaupoissa saa shoppailla rauhassa. Ei ne hullareiden tarjoukset mitään tarjouksia ole, ellei halua maksaa takista 300e ja ole toisin sanoen aivan päästä vialla. 

Vierailija
4/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä taas menen. Olis siellä taas jotain mua kiinnostavia juttuja. 

Astioita, lakanoita, kodinkoneita , lastenvaatteita jne.

Ovat varmaan nyt taantuman vuoksi vähän varovaisia.

Vierailija
5/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:15"]

Katselinpa tulevien Hullujen päivien kuvastoa. Kauhea pettymys tämänkertainen valikoima on. Onkohan Stockmann muuttanut linjaansa, kun naisten vaatteissa on tarjolla kaikenmaailman rättejä ja kirjavia kuoseja. Missä on takavuosien tylikkyys? Tyylikkäät villakangastakit ja laadukkaat jakut jne. loistavat poissaolollaan. Miehille sentään on tarjolla mukavan näköisiä pukuja. Taidan jättää Hullut päivät tänä vuonna kokonaan väliin. Ei sinne ruuhkaan huvita mennä pettymään.

[/quote]

"Takavuosien tyylikkyys" on mennyt muodista "takavuosina",seuraisit sinäkin aikaasi.

Niitä mustia jakkuja ja tummia villakangastakkeja ja vahakangastako jäit kaipaamaan?

Nyt on 2015/2016 talvimuoti.

Vierailija
6/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä bongasin äkkiseltäänkin varmaan kymmenkunta erilaista villakangastakkimallia tuolta..

Vierailija
7/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:24"]Kyllä mä sain sen paperin katalogin kotiin.
[/quote]

Sen taitaa saada paperisena vain kanta-asiakkaat..? En oo aivan varma.

Vierailija
8/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 11:45"]Kyllä mä bongasin äkkiseltäänkin varmaan kymmenkunta erilaista villakangastakkimallia tuolta..
[/quote]

Oho, sulla on siis silmät!

Vierailija
9/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että musta on tullut jotenkin nirso, mutta ihan oikeasti ei siellä kuvastossa ollut mitään! Aiemmin oon ostanut vaikka mitä. Ja se Deer hyllykin (pieni) on 298e. Ei oo kun noin 30e halvempi kun muualta löysin, no thanks!

Vierailija
10/33 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:40"]Mä tiedän tasan tarkkaan mitä ostan : kissanhiekkaa ja kissanruokaa, tietyt farkut, alkkareita pojalle, elokuvalippuja, parmesania, lampaanpotkia yms. Ja jos saan, niin yksi tuoli. Jos jksan keskustaan mennä... ja kenties joku ilta meen kiertelee. Josjotain sattui silmiin, jos ehdin.
[/quote]
Millaisessa tarjouksesta kissanruoka? :)

Vierailija
11/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään New Yorkin edullisia lentoja ollut tänä vuonna! Ollaan monta vuotta ostettu lennot marraskuuksi Nyckiin!

Vierailija
12/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään löytänyt oikein mitään

Vierailija
13/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin enemmän kuin vuosiin. 

Vierailija
14/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:24"]

Mä löysin enemmän kuin vuosiin. 

[/quote]

Samat sanat. Pitkästä aikaa ajattelin mennä käymään. Varmaan kalliille tuotteille ei riitä ostajia. Näytti olevan edullista tavaraa tarjolla.

Vierailija
15/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Ei niitä klassisia 200 e villatakkeja osta kuin minkkimuorit ja muu rahaporukka, jota on nykyään harvassa. Ei Stoccan kannata heille tarjoilla. Paremman katteen saa myymällä trikoorättejä massoille. Hullarithan on ihan wt-tapahtuma nykyään, t.nimim. "kerran käynyt".

Vierailija
16/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tasan tarkkaan mitä ostan : kissanhiekkaa ja kissanruokaa, tietyt farkut, alkkareita pojalle, elokuvalippuja, parmesania, lampaanpotkia yms. Ja jos saan, niin yksi tuoli. Jos jksan keskustaan mennä... ja kenties joku ilta meen kiertelee. Josjotain sattui silmiin, jos ehdin.

Vierailija
17/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:15"]Katselinpa tulevien Hullujen päivien kuvastoa. Kauhea pettymys tämänkertainen valikoima on. Onkohan Stockmann muuttanut linjaansa, kun naisten vaatteissa on tarjolla kaikenmaailman rättejä ja kirjavia kuoseja. Missä on takavuosien tylikkyys? Tyylikkäät villakangastakit ja laadukkaat jakut jne. loistavat poissaolollaan. Miehille sentään on tarjolla mukavan näköisiä pukuja. Taidan jättää Hullut päivät tänä vuonna kokonaan väliin. Ei sinne ruuhkaan huvita mennä pettymään.
[/quote]
Siellähän oli vaikka kuinka monta tyylikästä, klassista villakangastakkia naisille!! Esim. Hugo Bossin, Tigerin ja Filippa K:n mallistoista. Selaa vähän tarkemmin ennen kuin alat huudella.

Vierailija
18/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:42"] Siellähän oli vaikka kuinka monta tyylikästä, klassista villakangastakkia naisille!! Esim. Hugo Bossin, Tigerin ja Filippa K:n mallistoista. Selaa vähän tarkemmin ennen kuin alat huudella.

[/quote]

Hei, Stockan myyjä! Valitettavasti käsityksemme tyylikkyydestä poikkeavat toisistaan. Mutta hyvä jos jollekulle kelpaa ja kauppa käy. 

Vierailija
19/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mulle taas oli pettymys, kun siellä ei oo vieläkään mitään kiinnostavaa, pelkkää klassista beigeä, mustaa jne. Boring...

Vierailija
20/33 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huokaisin helpotuksesta, kun en löytänyt juuri mitään ostettavaa. Eipä tarvi mennä sinne sählinkiin ja tungokseen hosumaan ja hikoilemaan kassajonoissa. Verkkokauppa on kokemukseni mukaan aivan tukossa, enkä ostaisi vaatteita muutenkaan näkemättä ja sovittamatta. Kiitos Stocka!

P.s. Ainoa mitä olisin kaivannut: edulliset Finskin lennot Usaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän