Menetänkö neitsyyteni, jos harrastan vain peppuseksiä?
Olen tosi ihastunut yhteen vanhempaan mieheen ja haluaisimme kumpikin toisiamme. :) Olemme uskovaisista taustoista, enkä halua menettää neitsyyttäni ennen avioliittoa. Mies onkin ehdottanut ratkaisuksi ongelmaan peppuseksiä. Itseäni asia ei sinänsä houkuttele, mutta pelkään menettäväni miehen, jos hän ei saa minulta seksiä. :( Mies sanonut siis, että hänelle kyllä tässä vaiheessa suhdetta riittäisi pelkkä peppuseksikin. :) Menetänkö mielestänne neitsyyden, jos mies työntyy vain peppureikääni?
Kommentit (24)
Itse asiassa olet jo menettänyt neitsyytesi miettimällä tuollaisia asioita.
mahtavaa bedollahan on selitykset kunnossa
Jos poljen vaan pyörällä, mutta kuvittelen meneväni autolla, oonko sit autoilija?
Ensinnäkääkään, se mies ei ole sinulle oikea, jos painostaa sinua yhtään mihinkään. Toisekseen ensimmäiseksi seksimuodoksi en todellakaan suosittele peppuseksiä, likikään kaikki naiset eivät siitä nauti, ja miehen pitää osata lämmitellä nainen oikein, että se ylipäätään sujuu.
Teknisesti olisit neitsyt, mutta henkisesti et.
No siis jos mies painostaa sinua seksiin kun et itse ole siihen valmis, oli syy aivan mikä tahansa, ei mies ole sinun arvoisesi. Piste. Suostut seksiin VAIN JOS ITSE HALUAT SITÄ. Etenkin jos mies uhkaa jättää sinut jos ei saa seksiä, tämä on yksi manipuloivan/epätasapainoisen suhteen muoto, eikä millään tasolla tervettä.
Mutta siis neitsyyshän on, kuten aloituksesi kysymyksestä voi päätelläkin, täysin sosiaalinen konsepti. Jonkun mielestä se menee vain jos penis menee vaginaan, ja toisen mielestä menee jo pelkästä suuseksistä. Voit siis itse tällaisen tilanteen jälkeen sanoa esim. että peppuneitsyys on mennyt, mutta muuten ei.
Kuule jos kerran haluatte niin antakaa mennä. Tosin en ymmärrä miksi se pitää juuri peppuseksiä olla, onhan suuseksikin olemassa ja kädet ja kaikki.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:13"]
Olen tosi ihastunut yhteen vanhempaan mieheen ja haluaisimme kumpikin toisiamme. :) Olemme uskovaisista taustoista, enkä halua menettää neitsyyttäni ennen avioliittoa. Mies onkin ehdottanut ratkaisuksi ongelmaan peppuseksiä. Itseäni asia ei sinänsä houkuttele, mutta pelkään menettäväni miehen, jos hän ei saa minulta seksiä. :( Mies sanonut siis, että hänelle kyllä tässä vaiheessa suhdetta riittäisi pelkkä peppuseksikin. :) Menetänkö mielestänne neitsyyden, jos mies työntyy vain peppureikääni?
[/quote] oot perverssi
Mun mielestä se on neitsyyden menettäminen potenssiin 10 :D. Onko se uskonto sulle niin tärkeää että sen takia säästät itseäsi avioliittoon vaikka haluat jo nyt? Mieheltä "voin tyytyä pelkkään anaaliin" on aika ovela heitto :)
Oot neitsyt vähän niinku homomiehetkin on ;)
Kyllä sinä ihan punaposkinen neitsyt olet peppuseksinkin jälkeen. Tämä sama ilmiö on muuten havaittu USAssa kun uskonnon takia ei saa harrastaa seksiä ennen avioliittoa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 20:13"]
[/quote]
Oli pakko nauraa. Onks tollanen venkoilu ihan tavallista uskovaisille. Eikös jumala enää näe teidän salaisimpiakin ajatuksia, vai voiko sen kanssa nykyään neuvotella?
En todellakaan suosittele peppuseksiä kokemattomalle. Se on...taitolaji..
Jumala kun on silleen vähän tyhmempää sorttia niin sitä on näin helppo huijata. Jos minä olisin jumala ja jos minä osaisin lukea ajatuksia niin jo tällaisen jumalan huijaamisen suunittelusta lähettäisin helvettiin. Jos jumalaan uskoo niin pitää sitten uskoa kunnolla eikä tällätavalla epärehellisesti huijaten ja venkoillen.
Ihan oikeasti olen sitä mieltä että kaikki kinky ja perverssi on paljon isompi juttu kuin perinteinen lähetyssaarnaaja-yhdyntä ja peppuleikit kuuluu tähän kastiin ja siis lasketaan enemmän neitsyyden menetykseksi.
Eikö riitä kun otat kädellä kiinni kalusta ja vatkaat ja hän työntää sormen pyllyysi, uskoisin sinun nauttivan sormesta enemmän kun kakusta pyllyssäsi
Jos uskontosi kieltää esiaviollisen seksin, olet uskossa (eli uskot esiaviollisen seksin olevan syntiä) ja haluat noudattaa Jumalan tahtoa tässä asiassa niin et harrasta seksiä missään muodossa, reiästä riippumatta. Seksiä on paljon muukin kuin neitsyyden menetys.
Jos taas olet vain ulkoisesti uskovainen, mutta sisälläsi et sen opetuksiin usko, etkä usko esiaviollisen seksin olevan syntiä niin sitten anna mennä vaan, mutta älä hyvä ihminen ekalla seksikerralla peppuseksiin ryhdy (ainakaan ekana).
Lopulta kuitenkin sellainen ihminen, joka jättää sinut jos ei saa seksiä tai koittaa painostaa sinua tekemään jotain uskosi vastaista ei ole sinun arvoisesi.
Me ei olla Jenkeissä enkä usko, että täällä ollaan yhtä hysteerisen arkaaisia edes lahkolaispiireissä. Luulen, että trollaat.
Mutta vanhoilliset jenkit ovat miettineet asiaa ennenkin, ja kuvailemallesi ilmiölle on rapakon takana ihan nimikin: techical virgin, "teknisesti neitsyt". Siellä on ihan yleistä painaa kakkoseen Jeesuksen nimissä. Jos päädyt moiseen miehen mieliksi etkä omasta spesifistä halustasi saada täytettä nimenomaan takaluukkuun, ei voi sanoa muuta kuin että onnea valitsemallasi tiellä. Siitä tulee kivinen. Toisaalta, kärsimällähän te saatte korkeimman kruunun.
Olet tekopyhä. Mutta toisaalta, et voi tuolla menettelyllä saada aikaan aviotonta lasta. Kuten et myöskään e-pillereitä ja kondomia käyttämällä, jotka voit yhtä hyvin hankkia ja harrastaa emätinyhdyntää, jos kuitenkin aiotte olla yhdynnässä.
Onko lesbot neitsyitä loppuikänsä?
"Aviorikoksesta
27 Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.'
28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan."
Matt. 5:27-28
Ja siis sama pätee toisinkin päin, jos nainen himoitsee miestä. Raamatussa yleensä vaan kirjoitetaan hyvin "mieslähtöisesti".
Lisäksi haluaisin muistuttaa seuraavasta:
"10 Sillä se, joka muuten kaikessa noudattaa lakia mutta rikkoo sitä yhdessä kohdassa, on syypää kaikilta kohdin.
11 Hän, joka sanoi: "Älä tee aviorikosta", sanoi myös: "Älä tapa." Vaikka siis et teekään aviorikosta, olet lainrikkoja, jos tapat."
Jaak. 2:10-11
riippuu lasketko neitsyyden menettämiseksi yhdynnän, jolloin myös peppuseksi lasketaan, vai immenkalvon repeämisen, jonka olet voinut menettää jo esimerkiksi masturboidessasi, asettaessasi tamponia jne.