Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajilla on usein rumat hiukset?

Vierailija
03.10.2015 |

Itekö ne ne leikkaa ja värjää? Ihmeellistä kananpersetukkaa, kuivaa hamppua, rumia värjäyksiä, ryhdittömiä kampauksia... :/

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Monilla juuri mainitsemasi punainen kananpersemalli. Ilmankos he haluavat kyniä pitkät vaaleat hiukset lyhyiksi, kun menet tasoittamaan latvoja. Itse en enää käy kampaajalla, vaan tasoitan latvani itse.

.

Vierailija
2/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset kampaajat tekevät toisilleen mauttomia kampauksia jotta olisivat huonoksi mainokseksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä muualle kuin trendipissisten asiakkaaksi. Ihan näin vinkkinä. On niitä fiksujakin ja nättejä kampaajia.

Vierailija
4/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy laadukkaissa paikoissa, niin siellä on kampaajilla kauniit ja kalliit kampaukset itselläänkin.

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

Vierailija
5/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarin lapsella ei ole kenkiä, pätee myös kampaajiin. Oman tukan leikkaaminen ja värjääminen on todella vaikeaa ja töiden lomasta on paha löytää aikaa laitattaa omaa päätä kuntoon. Lisäksi usein kaikki uudet tekniikat ja tuotteet on helpoin testata työkaverille, joten lopputulos harjoitellessa ei aina välttämättä ole priimaa.

Tosin, erilaisia hiuksia on yhtä monta kuin kampaajia ja todellakaan kaikilla ei ole mitään kananpersettä.

-kampaaja

Vierailija
6/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä tosiaan ole vielä mainittu, että wt-alan ihmisellä on wt-tukka?

Vierailija
7/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ei rumat niin usein hoitamattomat. Tosin ymmärrän tämän hyvin, olen kukkakaupassa töissä ja viimeinen mitä kotona jaksaisin olisi viherkasvien hoitaminen.

Vierailija
8/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:51"]Eikö täällä tosiaan ole vielä mainittu, että wt-alan ihmisellä on wt-tukka?
[/quote]

Tulihan se sieltä. Oma ammattisi ja kuva tukasta kiitos.

Vierailija
9/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukkaa sen olla pitää.

Vierailija
10/17 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan kuontalo on vähän kuin käyntikortti, se kannattaa pitää kunnossa. Tiedän että moni valitsee kampaajan sen olemuksen perusteella, eritoten hiusten.

Vierailija
11/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:51"]Eikö täällä tosiaan ole vielä mainittu, että wt-alan ihmisellä on wt-tukka? [/quote] Tulihan se sieltä. Oma ammattisi ja kuva tukasta kiitos.

[/quote]

Projektipäällikkö ja hiukset samanpituiset, -väriset ja -paksuiset kuin tässä. http://data.whicdn.com/images/11644956/light-brown-hair-color_large.jpg

Viestini sisälsi sarkasmia av-kliseiden muodossa. Olen itse löytänyt vihdoin kampaajan, joka ei ehdottele värjäämistä ja kynimistä. Hänellä on todella upeat hiukset. Hiukset ovat kampaajan käyntikortti, mutta mitäpä omalle hiuslaadulleen hänkään voi. 

Vierailija
12/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajia on erilaisia ja eri näköisiä. Itse olen aina ajatellut, että he tykkäävät kokeilla ja testailla toisilleen eri juttuja. Joku täysin luonnontilassa oleva pitkätukkainen kampaaja olisi aika erikoinen.

Vierailija
13/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, samaa ihmetellyt usein. Huonokuntoiset,epäsiistit hamppuhiukset monilla, juurikasvu näkyy selvästi jne. Ei lisää asiakkaan luottamusta, vaikka palvelussa ei olisikaan mitään vikaa.

Vierailija
14/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että parturi-kampaajat seuraavat alan uusimpia trendejä tiiviisti ja innostuvat herkästi kokeilemaan kaikkea. Hiuksia siis käsitellään liikaa, ja kun kampaukseen ei saa lisää pituutta muuten kuin lisäkkeillä, ainoa tapa muuttaa sitä on kyniä se entistäkin lyhyemmäksi. Samoin he varmaan kokeilevat uusia leikkaus- ja värjäystekniikoita toisilla, välillä paremmin ja välillä heikommin tuloksin.

Vierailija
15/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaamossa on kaksi kampaajaa, toisella on hyvän näköinen kampaus ja toisella huonosti laitettu tukka, kumman asiakkaaksi menet?  No sen, jolla on huonosti laitettu tukka, koska ne tekevät toistensa kampaukset.

Vierailija
16/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan hiusten käsittely, värjääminen, permanentit, muotoilu kuumilla vehkeillä ovat hiusten tuho. Kampaajat tekevät tätä työkseen, myös itselleen. Pidä hiuksesi kunnossa, vältä kampaamokäyntejä!

Vierailija
17/17 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen kanssa miettinyt, en niinkään että olisi ruma malli tai kamala värjäys vaan yleensä hiukset on vaan laittamatta tai hyvin tavikset eli ponnarilla jne. Mutta sitten ku miettii niin esim ripsihuoltajallani (tekee ripsienpidennyksiä) ei itsellä ole ripsienpidennyksiä ja ei läheskään aina edes ripsaria. Silti on todella huippu siinä mitä tekee. Kampaajakin on kuitenkin vaan ihminen ja ihan oikeutettu huonoihin hiuspäiviin tai juurikasvuun. Ei maskeeraajameikkajatkaan kulje itse studiomeikki naamassa arkena jne. Itse olen suuhygienisti ja minulla on suorat ja valkaistut hampaat, toki hammasalallakin näkee ihan normaaleja ja tummempia ei niin suoria kalustoja, se että hampaat ovat epäjärjestyksessä tai tummemmat kun ei tarkoita automaattisesti että eivät olisi hoidetut ja terveet. Kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme