Onko pyörätiet vielä liukkaat aamuisin?
Mitenhän ensi viikko, yöpakkasia on luvattu, pysynköhän pystyssä? Tekisi mieli pyöräillä, olen odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.
Kommentit (12)
Nej men, eihän siitä säätiedotuksesta voi sitä päätellä, että onko pyörätie liukas. Yöpakkasta on vähän, päivällä plussaa, sen näen.
Itse odottelen vielä hetken. Ainakin täällä pk-seudulla on vielä jäisiä paikkoja ja aamuisin usein maa valkoisena. Yleensä tässä vaiheessa vuotta on jo pyöräilykausi täydessä vauhdissa.
Minä pyöräilen ympäri vuoden. Talvella käytän nastarenkaita.
Vierailija kirjoitti:
Itse odottelen vielä hetken. Ainakin täällä pk-seudulla on vielä jäisiä paikkoja ja aamuisin usein maa valkoisena. Yleensä tässä vaiheessa vuotta on jo pyöräilykausi täydessä vauhdissa.
Jos siellä vielä noin, niin muu Suomi on varmasti samanlainen ja vielä liukkaampi. Olen niin turhautunut, ettei pyöräilykausi pääse kunnolla vauhtiin.
Ei ole. Pyörätiellä on 20 senttiä lunta. Kaikkialla Suomessa ja kaikilla pyöräteillä. Toivottavasti tämä tieto auttaa sinua.
Itse en vielä uskalla,vaikka asun etelä-suomessa.
Jos menee nollaankin,saattaa olla liukasta vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä vielä noin, niin muu Suomi on varmasti samanlainen ja vielä liukkaampi. Olen niin turhautunut, ettei pyöräilykausi pääse kunnolla vauhtiin.
Ensi viikolle luvattu noin 7 astetta päivisin ja yöt plussan puolella, jos ens viikonloppuna pääsisi lenkille...
Ajoradat ovat hyvässä kunnossa. Ajorata on kaikkia ajoneuvoja varten, siis myös polkupyöriä varten.
Paljon herkemmin siellä liukkaalla kelillä kaatuu jos kävelee. Liukas keli ei siis ole mikään syy jättää pyörä kotiin.
Siis JOS sä olisit älykäs - mitä et selkeästikään ole - olisit IHAN ekaks menny vaikka Forecan sivuille katsomaan seuraavan 10 päivän sään omalta paikkakunnaltasi. Kato kun niissä kerrotaan lämpötila klo 06 aamulla ja siitä lämpötilan etumerkistä vois normaaliälyinen päätellä onko tiet jäässä vai ei.
Mutta koska olet tampio joka ei osaa hakukoneeseen laittaa hakua "oma kotipaikkakunta + sääennuste" tulit tänne ajatellen että joku sua fiksumpi varmaan osaan googlettaa ton kun sä ite et osaa.
Sorry aggressiivisuus mutta mä olen ihan kypsä sun kaltaisiin älykänny kädessä nukkuviinkin jotka eivät osa ITSE hakea edes yksinkertaista säätietoa netistä vaan sekin pitää ulkoistaa parviälylle.
Eikö sua yhtään hävetä?