Mies jätti 2h sitten ja lähti. Nyt palasi takaisin!
Aamulla kun mies heräsi oli todella pahalla päällä,kun tulin keittiöön niin tiuskasi ettei ole samassa huoneessa kanssani ja lähti makuuhuoneeseen. menin perässä kysymään että mitä tämä nyt on ja taasko mielialavaihtelut alkaa!!
Koko päivä viiteen asti mennyt niin ettemme ole puhuneet ja mies on vaan nukkunut makuuhuoneessa ja mässäillyt herkuilla telkkaria katsellen.
Sitten räjähti kun meinasin hakea lapsille jäätelöä pikaseen ja menin sen verran makuuhuoneeseen että kysyn että voiko katsoa lasten perään. Ennen kuin ehdin tuota kysyä mies alkoi raivoomaan että lastenvahdiksiko hänen pitäisi jäädä kun haen "pikkupaskoille" jäätelöä.... Hän alkoi keräämään pussiin parin päivän vaatteita,lääkkeitä ynmt ja sanoi että lähtee menemään sekä heitti sormuksen minua päin. (ei ole lasten isä)
Haukkui lapsia minulle,haukkui minua ja sanoi kaikki mahdolliset kamalat sanat että olo tulisi varmasti paskaksi. Sitten hän lähti vaikka sanoin ettei voi tollaisesta suuttua ja lähteä. Mies uhkailee jatkuvasti erolla ja lähtee kahdeksi tunniksi pois ja tulee takaisin.
Hän näytti kännykkäänsä minulle ja sanoi että älä soita kun sammutti kännykän,takaisin hän ei enää kuulemma tule. En soittanut,en laittanut viestiä ja sitten mies itse soittaa että tulee takaisin makuuhuoneeseen ja anna mun olla rauhassa äläkä tule selittämään mitään.
Juu en enää mennyt mitään selittämään,peiton hain pois. Otin myös oman sormuksen pois kun mies oli poissa. Sanoin miehelle kun lähti että jos nyt TAAS lähdet niin en enää palaa yhteen.
Mikä miestä voi vaivata? Olisi jättänyt tulematta mutta tuolla se taas on!!!! Miksi se tuli takaisin? Joka kerta ollut muka kaksi tuntia abc:lla... En enää usko tuohonkaan.
Kommentit (71)
No olet nyt netissä. Mites olis vaikka uuden asunnon haku tässä palstaillessa?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:30"] Nyt sä puolustelet jo.. Toi ei ole normaalia eikä oikein. Lähde pois, olet onnellisempi omillasi, lasten kanssa. [/quote] En puolustele vaan vastaan kysymyksiin. Puolustan vain sitä että lapsilla on hyvä olla,he eivät kuule mitään. En ymmärrä miksi heti syytetään että olen huono äiti. Lapsiin tämä ei satu,vain minuun. Ap [/quote] Olet idiootti. Lapset kyllä huomaavat kireän ilmapiirin, vaikkeivät sitä sinulle näyttäisikään. Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝
[/quote]
Koska olen sanonut että olemme yhteen palanneet!!?? Itse olet idiootti kun et osaa lukea. Aloitusviestissä mainitsen selkeästi etten yhteen enää palaa.
Ap
[/quote]
Öö, viittasin idiotismillä sitä, että aliarvioit lapsiasi. Hyvä vain, että päätät jättää miehen, kunhan teet sen pian. Ei tuollaista kenenkään tarvitse kestää.
Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 19:02"]
No olet nyt netissä. Mites olis vaikka uuden asunnon haku tässä palstaillessa?
[/quote]
Enkä siis todellakaan usko, että miehes lähtee tosta talosta mihinkään. Meinaatko että eronne tulee olemaan helppo? Itse veikkaan, että hyvinkin vaikea, eikä mies lähde kulumallakaan talosta, ennenkuin tekin olette sieltä poistuneet.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:30"]
Nyt sä puolustelet jo.. Toi ei ole normaalia eikä oikein. Lähde pois, olet onnellisempi omillasi, lasten kanssa.
[/quote]
En puolustele vaan vastaan kysymyksiin. Puolustan vain sitä että lapsilla on hyvä olla,he eivät kuule mitään. En ymmärrä miksi heti syytetään että olen huono äiti. Lapsiin tämä ei satu,vain minuun.
A
[/quote]
Kyllä äidin pitää poistaa mielisairaat aikuiset lastensa kodista pysyvästi. Tuo mies ei ole edes lasten isä.
Jälleen kerran ihmettelen, miksi ihmeessä naiset ovat tällaisten miesten kanssa? Silkkaa tyhmyyttä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:30"] Nyt sä puolustelet jo.. Toi ei ole normaalia eikä oikein. Lähde pois, olet onnellisempi omillasi, lasten kanssa. [/quote] En puolustele vaan vastaan kysymyksiin. Puolustan vain sitä että lapsilla on hyvä olla,he eivät kuule mitään. En ymmärrä miksi heti syytetään että olen huono äiti. Lapsiin tämä ei satu,vain minuun. Ap [/quote] Olet idiootti. Lapset kyllä huomaavat kireän ilmapiirin, vaikkeivät sitä sinulle näyttäisikään. Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝
[/quote]
Koska olen sanonut että olemme yhteen palanneet!!?? Itse olet idiootti kun et osaa lukea. Aloitusviestissä mainitsen selkeästi etten yhteen enää palaa.
Ap
[/quote]
No mutta asutte samassa paikassa. Mitä eroa siinä on entiseen verrattuna?
Kerroitko jo miehelle, että hänen paluunsa ei tarkoita suhteen jatkumista vaan mies voi alkaa pakkaamaan tavaroitaan?
Äh, kun kaikki mehukkaat stoorit jää aina kesken.
Turvakotiin mennaan myos kun kyseessa on henkinen vakivalta. Alahan painua sinne lastesi kanssa. terv. saman tehnyt
Pois tuollainen teini laaten kodista! Munan vuoksiko pidät?
Ja kaiken kertomasi keskellä sinulle on olennaista tulla palstalle selittämään tilannetta sen sijaan, että oikeasti tekisit asioille jotakin...
Se jättää sut, että saa käydä panemassa jotain toista.
Omalta isältäänhän lapsia ei aina pysty suojelemaan, mutta vieras mies, joka ei selvästikään halua olla kanssasi ja ihmisiksi. Kun se ei saa aikaan hommata sitä muuta paikkaa niin tee sinä se.
Toinen lapsi kuumeessa ja aikaisemmin olivat kuitenkin ulkona kun eivät olleet kuulemassa... Joopajoo
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:20"]
Onko siis tehnyt tuota aikaisemminkin? Saattaa käydä nusasemassa toista naista..
[/quote]
Arvattavasti näin. Tuollaisella ääliöllä varmaan riittää kysyntää.
En lukenut kuin aloituksen. Kysyt mikä miestäsi vaivaa, vaikka tärkeämpi kysymys olisi mikä sinua vaivaa, kun siedät tuollaista?
Tuollainen suhde pitää päättää, se on selvää, mutta en ymmärrä miksi tilanteen takia pitäisi lähteä turvakotiin. Äiti ja lapset eivät voi hyvin tuollaisessa ilmapiirissä, mutta eivät he kuitenkaan vaarassa ole.
Tsemppiä ap, äläkä anna miehelle enää mahdollisuutta.
Oletko läheisyysriippuvinen, kun roikut miehessä joka kohtelee sinua kuin paskaa? Ihan oikeasti, lapset saavat aivan vääristyneen käsityksen parisuhteesta. Jos olet täysin kykenemätön ajattelemaan omaa parastasi, niin ajattele nyt hyvä ihminen edes lapsiasi!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 18:46"]
No mutta kun se mies osaa välillä olla niin ihana. Ja lapset tarvitsevat isähahmon.
[/quote]
Enkä ole enää miehen kanssa,kuten aloitus viestissä mainitsin että sanoin miehelle että jos hän taas lähtee niin tämä oli tässä. Ja mies lähti! Vaikka hän palasi takaisin niin se ei tarkoita että palaisin hänen kanssaan yhteen. En palaa. Ei oikeastaan tunnu enää missään,ensin itkin kun mies lähti. Nyt on vain kylmyys ja viha. Lapset katselee omassa huoneessa leffaa ja mies makuuhuoneessa. Minä olohuoneessa. Kukaan muu ei puhu kuin lapset tuolla leffaa katsoessaa. Nukun olohuoneessa itse. En aio miehelle mitään enää sanoa. Yhteen en palaa joten älkää sitä murehtiko. Mulle riitti tämä käytös ja puheet.
Ja niille jotka sanoivat että miksi en itse lähde lasten kanssa pois. Toinen lapsi on vielä kuumeessa ja toiseksi asumme kaukana äidistäni ja siskoni asuu 700km päässä. Ei ole mahdollista lähteä. Minulle ei ole kuin yksi sinkkuystävä paikkakunnalla ja hän on tänään juhlimassa. Ei kaikilla ole tukipiiriä. Eikä meillä ole mitään hengenhätää jos mykkäkoulua kotona on niin ei se ole syy lähteä mihinkään turvakotiin. Olemme sopineet että mies lähtee jos sellainen tilanne eteen tulee koska hänellä ei ole varaa pitää tätä omakotitaloa. Hän itse on näin sanonut.
ap
[/quote]
Olet tyhmä ja idiootti. I-d-i-o-o-t-t-i. Nyt nainen niskasta kiinni ja viimeistään huomenna pakkaatte kimpsut ja kampsut ja jätätte tuon lapsellisen miesvauvan yksinään. Sopimukset vittuun.
Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝