Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ilahduttanut sinua tänään?

Vierailija
03.10.2015 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oppi tänään nostamaan päätä käsistä vedettäessä. :) Olen erittäin helpottunut, kun olin jo odotellut, et millon se oppii sen.

Vierailija
22/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:53"]

Viimeöinen myrsky ei ollutkaan kaatanut puita metsäpalstalta.

m50

[/quote]

Meillä puhuri siivos kaikki pudonneet lehdet piha-alueelta, eipä tarvise haravoida tänä syksynä ollenkaa, puissakaan ei ole kuin muutamia lehtiä jäljellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumpalla käyminen pitkästä aikaa ja hyvä ruoka. Ja sattuikin löytymään vielä suklaakeksejä kaapista. On juuri nyt erittäin hyvä olo

Vierailija
24/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:57"]

Mies. Ihme kyllä. Olen täällä joskus avautunut perjantaista sunnuntaihin kännäävästä miehestä, mutta nyt on jo lauantai pitkällä, eikä se ole juonut muuta kuin vettä, kahvia ja maitoa. Ei alkoholia eilen eikä tänään. Aamulla se kävi vaa'alla ja mittasi verenpaineen (en ole nähnyt sen tekevät näin koskaan!), en sanonut mitään, ihmettelin vain. Ruualla otti salaattia oma-aloitteisesti, en sanonut siihenkään mitään. Olen ilahtunut!

[/quote]Kuinka joillakin on energiaa elä lapsen kanssa, joka ei edes ole lapsi. Ilahdun siitä että mun kotona ei ole ketään ja voin ottaa rennosti. 

Vierailija
25/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin pussailemaan <3

Laitoin aamulla aikaisin herätyskellon soimaan että ehdin työpaikalle kun ihastukseni on siellä. Itselläni siis on vapaapäivä. Pussailimme ja halailimme kunnes hänen piti lähteä keikalle. Luultavasti hän tulee tänään myöhemmin käymään luonani kun lapset nukkuvat. En malta odottaa :)

Vierailija
26/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaajäätelö.. Mmmm

Ǎ̱̯̝̮̠̮̯͇̳̳͂͗̈͊̏́̅̚͠n̡̢̨̛̪̞̟̜̳͍̭̔̃̈̑̊͊̒̿̄á͚̘͈̘͚̠̮̑̂͑̀͐̀͋̈́̆͜͜ͅs̻̺̜̣̙̘̲̤̦̥̉̓̽̓̄̈̎͗͠͝t̰̮̲̣͍͓̖̝̱̻͂́͊͒͋͛̓̊̕͝å̛̠̥̟̞̹̙̥͉͈̈́̂̾̽̑̈́́͘ͅs̢̛̜̯̯̰̼̹͓̻̱̊̿̈́̃̂̓̅̊͘ȋ̢̨̩̦͔͓̱̩̹̬̈́͗͐̽͐͘͘͝͠a̢̡̛̺̼̺̭͕̱̳͇̾̋̍̉̀̓̈́̕͝

Vierailija
27/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun 20h poissaolon jälkeen sähköt tuli takaisin.

Vierailija
28/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis syyssää, rakastan syksyä! Kävelylenkki lasten kanssa ulkona. Aamu oli peestä: kamala sotku kotona, lapset tappelivat, mies taas töissä, omat asiat stressasivat. Laitoin kuulokkeet korville ja musiikin pauhaamaan. Komensin miljoonannen kerran lapset siivoamaan oman huoneensa, siivosin muut huoneet, tein hyvää ruokaa ja kävin ostamassa leikkokukkia. Lapset olivat tehneet sillä aikaa yllätyksen, lastenhuoneet oli siivottu ja järjestelty putipuhtaiksi! Pyysivät anteeksi vielä tappeluitaan ja huutoaan. Ah, ihanat rasittavat lapseni <3!

Vierailija
29/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:57"]

Mies. Ihme kyllä. Olen täällä joskus avautunut perjantaista sunnuntaihin kännäävästä miehestä, mutta nyt on jo lauantai pitkällä, eikä se ole juonut muuta kuin vettä, kahvia ja maitoa. Ei alkoholia eilen eikä tänään. Aamulla se kävi vaa'alla ja mittasi verenpaineen (en ole nähnyt sen tekevät näin koskaan!), en sanonut mitään, ihmettelin vain. Ruualla otti salaattia oma-aloitteisesti, en sanonut siihenkään mitään. Olen ilahtunut!

[/quote]

Mahtavaa! Minua ilahdutti kuulla tämä :)

Vierailija
30/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen hymyili mulle pitkä katseen kera, no minä tietysti takaisin. Mun tutka on viilattu toimintaan. Toimii. ;)

Vierailija
31/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lastentarvikkeesta sen minkä tarvitsin ja halusin, meni vain alle 50 rahaa.. käytiin miehen kanssa täyttämässä  vaunujen renkaat.. oli kyllä työn takana! Oon jaksanut siivoilla... viel pitäs ajella töihin hakemaan sänky ja reuna pehmuste vauvalle.. kk laskettun aikaan ja kaikki tarvittava olen saanut ja hankkinut vauvalle valmiiksi! =) 

Vierailija
32/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nukkua ihan rauhassa päiväunet. Se oli niiin ihanaa!

Vierailija
33/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin ja heti mukava naapuri tuli juttelemaan :)

Vierailija
34/34 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeri pullautti maailmaan pojan ja molemmat voivat hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän