Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 19-vuotias ja haluaisin vähän "rajumpaa" seksiä.

Vierailija
03.10.2015 |

En kuitenkaan tarkoita mitään alistamista. Vaan sellaista, että mies olisi itsevarma ja tietäisi tasan tarkkaan mitä tekee. Eli ei siis sellaista räpeltämistä vaan kunnon otteet yms. 

Onko normaalia haluta tuollaista tämän ikäisenä? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:52"]Lukioaikainen tyttöystäväni oli tuollainen. Ei saanut pyytää mitään vaan ottaa. Opin jo silloin kääntelemään häntä määrätietoisesti haluamiini asentoihin. 
[/quote][quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:52"]Lukioaikainen tyttöystäväni oli tuollainen. Ei saanut pyytää mitään vaan ottaa. Opin jo silloin kääntelemään häntä määrätietoisesti haluamiini asentoihin. 
[/quote]
Tasittavaa seksiä miehen kannalta tommonen.

Vierailija
2/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole outoa, kyllä mäkin haluan. Itseasiassa haluan välillä hyvinkin alistavaa seksiä ja sytyn siitä että mies ottaa mitä haluaa eikä kysele. Miehiä jotka tuon hanskaavat olematta silti täysiä ääliöitä vaan ei tunnu löytyvän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 10v kestäneessä suhteessa paljon seksiä, mutta ei toivomaani. Mies kyseli lähes joka kerta, saako tehdä tätä tai tuota. Olin useaan kertaan vastannut samaan aiheeseen myönteisesti. Tykkään, että mies ottaa ja päättää ja toimii ilman kyselyjä. Toisaalta osaan myös itse välillä päättää, mitä teen miehelle. En kysele.

Vierailija
4/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tommonen rakastaja, hän on 5-kymppineb, ja vastaavaa en ole kokenut ikinä. Hän vien minua määrätietoisesti ja nautin niin. Mutta välillä otan minäkin ohjat, sillä hän nauttii siitä. Seksin kun on tarkoitus olla nautinto molemmille, suihinoton teen juuri niin kuin minusta tuntuu hyvältä ja saan hänet milteibsekoamaan. Samoin päällä ollessani kokeilen asentoja ja erilaisia liikkumistapoja, joista itse saan nautintoa ja mies nauttii siitä. Jotkut jutut ovat hänelle tosi nautinnollisia, toiset vähemmän, mutta ratsastaa voi todellakin hyvin monella eri tavalla. Ja viimeksikin keksin uuden tavan, josta molemmat tykättiin.

Vierailija
5/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Vierailija
6/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. tuon ikäiset haluaa aina kiusallista, epävarmaa rynkytystä alá bugs bunny

Vierailija
7/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan fistausta. 

Vierailija
8/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske joku vähän vanhempi panomies, ne osaa PANNA!

Vierailija
9/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mä tiesin jo ala-asteikäisenä pitäväni BDSM:stä, vaikka en tietenkään osannut antaa sille nimeä.

Vierailija
10/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:35"]Häh? Mä tiesin jo ala-asteikäisenä pitäväni BDSM:stä, vaikka en tietenkään osannut antaa sille nimeä.
[/quote]

Minä myös :D tosin itseäni lähinnä kiinnostaa se bondage puoli :)

Vierailija
11/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia

Vierailija
12/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioaikainen tyttöystäväni oli tuollainen. Ei saanut pyytää mitään vaan ottaa. Opin jo silloin kääntelemään häntä määrätietoisesti haluamiini asentoihin. 

Vierailija
13/13 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:28"]

En kuitenkaan tarkoita mitään alistamista. Vaan sellaista, että mies olisi itsevarma ja tietäisi tasan tarkkaan mitä tekee. Eli ei siis sellaista räpeltämistä vaan kunnon otteet yms. 

Onko normaalia haluta tuollaista tämän ikäisenä? 

[/quote]Tarkemmin sanoen varmaan sellaista, että mies olisi itsevarma, tietäisi mitä tekee ja sattuisi vielä tekemään juuri niitä asioita, joista sinäkin satut pitämään.

Jos sinun ja miehen mieltymykset eivät kohtaa, se ei tarkoita etteikö mies tietäisi mitä tekee. Ellet sitten tarkoita sinun ajatustesi lukemista ja niiden mukaan toimimista.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan