Paras makaronilaatikko?
Miten sinä teet parhaan makaronilaatikon? Oma äiti käytti jauhelihan maustamiseen vain suolaa ja pippuria, ja voi että oli hyvää.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä makaronilaatikossa sitten on jos ei jauhelihaa? Ihan vilpittömästi kysyn.
Jaa. No kai mä oon sit aina syönyt lihamakaronilaatikkoa vaikka oon kuvitellut syöväni makaronilaatikkoa.
Omat kuvittelut eivät muuta tosiasioita miksikään.
Ei ole lihaa makaronilaatikossa vaan lihamakaronilaatikossa.
Pestäänkö munat ennenkuin ne laitetaan laatikkoon? Voiko laittaa päivän vanhaa maitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä makaronilaatikossa sitten on jos ei jauhelihaa? Ihan vilpittömästi kysyn.
Keitettyä makaronia ja munamaitoa paistetaan uunissa. Karjalainen pitoruoka jota syödään esim. karjalanpaistin kanssa.
Ja on hyvää. Sen jälkeen ei lihamakaronilaatikko innosta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 17:01"]
Saarioisilta tulee paras makaronilaatikko :) Turhaa tehdä itse jotain, jota saa samanmakuisena ja vieläpä edullisesti eineksenä.
Et ole saanut hyvää kotona tehtyä, jos voit sanoa noin.
Ei ole samanmakuista, ei ole edes sama ruoka. Niitä harmaita mikrogramman kokoisia "liha"hippusia, mössömäiseen makarooniin sekoitettuna tämä eines.
Mutta, jos sulle kelpaa, niin mikäs siinä sitten. Saarioinen kiittää.
Mielestäni makuasioista ei voi kiistellä... Kehtaisitko oikeasti sanoa päin naamaa tälle kommentoijalle (tai hänen vaimolleen, äidilleen tms. joka sen makaronilaatikon on tehnyt) että teillä tehdään kotona huonoa makaronilaatikkoa? Ja miltä sinusta tuntuisi jos tulisin ruokapöytääsi erittelemään makaronilaatikkosi mössöyttä ja kuinka paljon sitä Lidlin paskalihaa olet sinne raaskinut laittaa?
Vain makuasioista voi kiistellä, tosiasioista ei. Eri asia, kannattaako se.
Piitääkö makaaronilaaatikon ollla muuuta juin täyyteläääinen munamakaroonilaaatikko ketsupiilla. Voiihan siiitä tehdään eksootttiaeemman yrteeeilllä. Italiaalaaisiittain vähään basilikaaa jne.
Monet ystäväni (homoja) pitävät makaronilaatikostani, koska laitan tarpeeksi monta munaa munamaitoon.
Keitettyä makaronia ja munamaitoa paistetaan uunissa. Karjalainen pitoruoka jota syödään esim. karjalanpaistin kanssa.