Mitä omituisia tavaroita teiltä on löytynyt sängystä nukkumaan mennessä tai aamulla herätessä?
Sellaisia sänkyyn kuulumattomia omituisia tavaroita, mitä kaikkea olette löytäneet sängystä? Joko päivän aikana kulkeutunut kummallisesti ja nukkumaan mennessä ihmetelleet tai aamulla herätessä löytyy sängystä ja voisitte vaikka vannoa ettei ne tavarat ollut sängyssä nukkumaan mennessä!
Itse löysin mittanauhan, sellaisen rullamitan ja otsalampun 😂
Kommentit (45)
Naudan rustoluita ja broilerinkoipia tai koipireisiä löytyy aina välillä.
Aika usein herään siihen, että kissani nukkuu pääni vieressä tyynylläni.
Toinen kissa kantaa välillä lelujaan sänkyyn. Lelujen sijaan sänkyyn on joskus tuotu kruunukorkki, kynä sekä pala appelsiininkuorta.
Kun lapset olivat pieniä löytyi vaikka mitä, mm. pastinlasta ja barbin pää :D Nykyään löytyy sitten kissanleluja.
Don Corleone kirjoitti:
Hevosen pää.
Mulla sama viikko sitten. Nuorempi koira oli tosin raahannut.
Vierailija kirjoitti:
Mä kantelen tavaroita yöllä mihin sattuu ja touhuilen muutenkin. Joskus on löytynyt tyyny suihkusta läpimärkänä, tyyny vessanpönttöön sullottuna, parvekkeen ovi talvella täysin auki, petari rullattuna vaatehuoneeseen, peitot sohvalta, parit aikuisten leikkikalut tuotuna sänkyyn, kaksi koria sukkia sängystä, mun ruukkukukkia sängystä (kiva herätä mullassa pyörineenä), teltta puoliksi koottuna sängyssä ja voin jatkaa listaa loputtomiin. Otan toisinaan mun unet aika vakavasti näköjään. Miestä tai muuta vakituista nukkujaa ei ole vieressä. Joskus jää eräs mies viereen ja meillä on levotonta, viitaten tuohon aikuisten leluihin.
Kiitos tästä viestistä ☺️ Ootko koskaan ajatellut, että kuvaisit sun öisiä seikkailuja? 😅 N44
Silloin kun mulla oli vielä kissa, niin piti aina tarkistaa nukkumaan mennessä mitä ylimääräistä kisu on peiton alle raahannut leikkiessään.
Rakoja puoliksi syötyjä ydinluita löytyi joskus tyynyllä (pedatun peiton alla) tai yöllä tuotuna mun pään viereen nukkumaan. Lopetin sitten luiden antamisen koiralle.
KIssa. Sinänsä kummallista, koska meillä ei ole kissaa. Naapurin kissa oli hypännyt sisään avoimesta ikkunasta ja käpertynyt siihen mun ja miehen väliin.
Kissan tappana myyrä jonka koira oli tuonut sänkyyn D: muumiotunut hiirenpesä poikasineen, koiran löytämä aarre )': kanankoiven jämät jotka oli jo kerran viety kompostiin, jonne koira kaivoi alimenokäytävän ja toi takaisin tämänkin aarteen. Maalla kaikki käynyt, kissoja ja koiria muutama.
Vierailija kirjoitti:
Mies.
Huh. Oliko edes komea?
Kännykkä parisängyn patjojen välistä. Olin jo hommannut uuden tilalle kun tuon patjojen väliin tippuneen "hävitin" 5 viikkoa sitten. Oli tipahtanut sinne äänettömänä 😬
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit ja lompakko. Käsilaukku on kerran löytynyt sängyn alta. Nämä tapahtuneet kaikki selvinpäin, sekoilen välillä unissani..
Sama juttu. Kävelen ja puuhastelen unissani tehden vaikka mitä. Aamulla sitten saa ihmetellä, missä tavarat ovat.
En tiedä omituisesta mutta aika tavallinen setti aamuisin on useampi käsirasva, herätyskello ja pari puhelinta.
Menen sänkyyn, tarkistan, että kello on herättämässä, laitan yötilan päälle molempiin puhelimiin, arvon mitä rasvaa laitan tänään ja sitten ajattelen, että kuuntelen hetken jotain ja aamulla herään roinakasasta, koska nukahdin. Olen kai ultimaattisen laiska, kun en saa laitettua tavaroita yöpöydälle.
Dildo ja stringit. Mies ja yksin.
Pesty keittiöpyyhe. Oli kai jäänyt pussilakanan sisään kuivausrummussa, enkä tajunnut...
Hammasharja. En vieläkään ymmärrä.
Kävelin ja puhuin unissani parikymppisenä.
Olin au pairina, huoneessani oli ruma maalaus, jonka nostin yöllä sängyn alle. :D