Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä omituisia tavaroita teiltä on löytynyt sängystä nukkumaan mennessä tai aamulla herätessä?

Vierailija
09.04.2022 |

Sellaisia sänkyyn kuulumattomia omituisia tavaroita, mitä kaikkea olette löytäneet sängystä? Joko päivän aikana kulkeutunut kummallisesti ja nukkumaan mennessä ihmetelleet tai aamulla herätessä löytyy sängystä ja voisitte vaikka vannoa ettei ne tavarat ollut sängyssä nukkumaan mennessä!

Itse löysin mittanauhan, sellaisen rullamitan ja otsalampun 😂

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koskaan. Olemme kai sitten tylsiä

Vierailija
2/45 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy usein muutama kissanraksu tai pieni pehmolelu😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies.

Vierailija
4/45 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluhiiriä ja huiskuja löytyy säännöllisesti.

Leluhiiriä on löytynyt myös kengästä, laukusta ja siististi pesukoneeseen tiputettuna.

Vierailija
5/45 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavara, mutta nimmari rinnasta. Olen tällainen tasa-arvoa ajava mies.

Vierailija
6/45 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa ei mitään törkeää tekstiä tai puhelinnumeroa selkäpuolelta tai takapuolesta mitä et itse heti huomannut?

Vierailija
7/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakset löytyi aamulla :/ olin nukkunut niiden kanssa

Vierailija
8/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kirja on löytynyt aamulla sängystä kun olen nukahtanut kesken lukemisen.

Hyvin tavallista on pureskeltu koiran puruluu, kissanleluja - kissa kantaa minulle lahjoja myös muuten.

Niin ja sitten ihan se kissa itse kainalosta ja koira polvitaipeesta.

9/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka, jonka kissa oli piilottanut.

Vierailija
10/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 sentin kolikko. Poistan sen, mutta seuraaavana päivänä ilmaantuu taas uudelleen. Mitähän se yrittää minulle kertoa? Mitään rahoja en ole patjaan ommellut.

Vierailija
11/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin tänä aamuna haarukan. Join eilen ensimmäisen kerran 1,5 vuoteen alkoholia ja vaikka vietin illan ihan itsekseni, niin melkoinen seikkailu mulla on ollut. Näemmä olin kuunnellut nupit kaakossa nuoruuden suosikki Type O Negativea, ladannut Tinderin ja laitellut ruokaa, jonka valmistus on vaatinut kaikkien keittiön vaakapintojen käyttöä. 

Voisi olla morkkis, mutta on niin huono olo ettei jaksa edes sitä potea.

Vierailija
12/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosen pää.

Vierailija
13/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavaroihin kuuluvaa, mut niinkin veikee ylläri kuin kissanpapana. Kissallani on tapana tulla aamuisin 'leipomaan' vatsan päälle ja ilmeisesti perskarvoihin jäänyt 'tuliainen' tippui sänkyyn. Onneksi oli kova pipana. Ei muuta ku petivaatteet pesuun ja guten morgen😸

Vierailija
14/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekojen yötreffien jäljiltä sängystä löytyi nuuskapussi.

Vierailija
15/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Silakka, jonka kissa oli piilottanut.

😅

Vierailija
16/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin illalla syönyt suklaata ja puolet suklaasta oli jäänyt syömättä. Aamulla heräsin ja olin jotenkin onnistunut makaamaan sen suklaan päällä ja se suklaa oli sulanut ja levinnyt kaikkialle. 

Vierailija
17/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kantelen tavaroita yöllä mihin sattuu ja touhuilen muutenkin. Joskus on löytynyt tyyny suihkusta läpimärkänä, tyyny vessanpönttöön sullottuna, parvekkeen ovi talvella täysin auki, petari rullattuna vaatehuoneeseen, peitot sohvalta, parit aikuisten leikkikalut tuotuna sänkyyn, kaksi koria sukkia sängystä, mun ruukkukukkia sängystä (kiva herätä mullassa pyörineenä), teltta puoliksi koottuna sängyssä ja voin jatkaa listaa loputtomiin. Otan toisinaan mun unet aika vakavasti näköjään. Miestä tai muuta vakituista nukkujaa ei ole vieressä. Joskus jää eräs mies viereen ja meillä on levotonta, viitaten tuohon aikuisten leluihin.

Vierailija
18/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit ja lompakko. Käsilaukku on kerran löytynyt sängyn alta. Nämä tapahtuneet kaikki selvinpäin, sekoilen välillä unissani..

Vierailija
19/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää edes muista, mutta yhdellä koiralla oli tapana piilottaa tavaroita ja varsinkin ruokaa meidän sänkyyn.

Vierailija
20/45 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee niinpäin, että mitä sänkyyn kuuluvaa tavaraa sieltä ei aamulla löydy.

Jostakin syystä välillä unissani vien peiton tai tyynyn toiseen huoneeseen. Ja joskus paikkoihin, joista niitä ei ensisilmäyksellä löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan