Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---Toukokouisten torstai---

05.10.2006 |

Huomenia! Taas alkoi päivä vähän turhan aikaisin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täältäkin... Viimeksi valittelin omaa työtilannettani ja niinhän siinä sitten kävi, että nyt saan sitten rauhassa nauttia raskaudesta ilman työpaineita, silti jäi paha mieli :(

Kuvotus, turvotus ja muut inhottavat asiat loppuivat kuin seinään eilen, onneksi (väsymys tosin jäi). On niinkuin ei mitään. Tällaiseen raskauteen olen edellisillä kerroilla tottunutkin, eli ei mittän oireita. Nyt vaan odotellaan neuvolaa, sydänääniä ja ultraa...

Pakkauksesta on ollut puhetta ja itse aijon tällä kertaa ottaa rahat. Aiemmin olen ottanut pakkaukset ( 2 kpl) ja paljon on niiden lisäksikin vaatetta ja muuta tavaraa jemmassa. Ja voipa sitten jotain uutta pienokaiselle ostaa niillä rahoilla.

Onko joukossa kestovaippailijota tai siihen hommaan aikovia? Itsellä voisi tällä kertaa löytyä innostusta ja nyt olisi vielä hyvin aikaa alkaa perehtyä asiaan. Kertokaapa kokemuksianne!

Hyviä illanjatkoja kaikille!

Sumee 8+1

Vierailija
22/22 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjokas: Olet ihan oikeassa noista viikoista. Viime viikolla huomasin laittaneeni jonain päivänä 8+ vaikka oli 9+ ja sitten sekosin laskuista. Ajattelin sitten, että mennään nyt näin aina ultraan asti ja jos vatsassa jotain elämää on, niin sitten selviää ihan tarkat viikot. Siis kai olen jotenkin alitajuisesti ajatellut " suojelevani" itseäni, kun en edes ihan varmaan tiedä tarkkoja viikkoja, kuulostaako ihan hullulta? Jos olisin täysin varma raskaudestani, niin olisin jo kalenteriini kirjoittanut jokaisen päivän kohdalle oikeat viikot ja päivät. Mutta nyt siis minulla on ilmeisesti 10+1. Sain lääkärineuvolan kahden viikon päähän 23.10 ja sitten ultra seuraavana päivänä 24.10, en millään jaksaisi odottaa:(

Onnea tuplasti Aavamarielle! Voi kun ihania uutisia! Osasitko yhtään odottaa, onko teillä kaksosia suvussa ennestään?

Voimia surun keskelle Mem. Toivottavasti plussaat pian uudelleen, minulla ainakin parhaiten auttoi uusi raskaus. Tuutupiille jaksua epätietoisuuden keskelle.

Kolmeplusyks ja 10+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla