Montako rautahammasta teiltä on vedetty/lähtenyt suusta ja minkä ikäisiä olette?
Itse olen 38-vuotias ja multa on vedetty 2 yläviisaudenhammasta sekä alhaalta poskihammas ulos suusta
Kommentit (18)
Vaakasuorassa kasvaneet viisurit (2).
Näköjään 22 hammasta löytyy. 4 viisaudenhammasta on vedetty pois. Olisiko viisaudenhampaiden lisäksi sitten ollut ainakin 5 tai 6 hammasta. 44 on ikä.
Vierailija kirjoitti:
Vaakasuorassa kasvaneet viisurit (2).
Ai juh, olen 56.
Jos viisurit lasketaan rautahampaisiin, niin 1.
-47v
Mikä on rautahammas? Bondissa oli rautahammas.
3 hammasta, kaikki olleet terveitä ja hyviä hampaita. Huonolla tuurilla syönyt ja luu/hiekka kikare ruuanjoukossa halkaisut hampaan juureen saakka noissa onnettomuuksissa ja ei ole voitu korjata, joten vedetty vex.
+50
Neljä viisuria, eivät juuri haitanneet mutta oli hankala saada kunnolla putsattua niin poistatin. -33v
1 poskihammas. Oon 33v ja viisurit tallessa.
Viisaudenhampaat ja yksi muu. 46 v.
Ainoastaan viisaudenhampaan, koska niitä oli niin vaikea puhdistaa, ikää 59.
49v ja viisurit vedetty. Oikomishoitokin tehty uudella metodilla ilman hampaidenpoistoa ihan muutama vuosi sitten.
4 viisuria jotka eivät mahtuneet puhkeamaan sekä 1 huonosti juurihoidettu yläposkihammas, joka piti repiä 5v myöhemmin irti. 34v nainen
Oikomishoidossa 2 kpl 12-vuotiaana. Yksi viisaudenhammas 25-vuotiaana ja 4 poskihammasta 35-vuotiaana.
Kaikki hampaat tippuivat metadonikorvaushoidon aikana. Nyt pitäisi käydä valkkaamassa ja sovittamassa tekarit. Tom Cruisella ja Freddie Mercurylla näyttäisi olevan omat mallistot, mutta kovin on kallista. Taitaa olla tyytyminen Alexander Stubbin karvalakkimalliin.
3 hammasta pois kun hmlääkäri luuli kivun tulevan niistä mutta tulikin leukanivelestä. Kiitos paljon hoitovirheestä.
Ikää 46 ja 4 viisuria ja 2 muuta hammasta oikomishoidossa nuorena (hampaat ei mahtuneet suoraan "täysilukuisina").
2. Oikomishoidossa kun olin 12v. N51