Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että täällä on niin paljon TV-ohjelmiin liittyviä aloituksia? Alvariinsako ihmiset istuvat telkun edessä?

Vierailija
09.04.2022 |

Eikö nykyisin tosiaan ole muuta mielessä kuin TV-sarjat? Tätä olen miettinyt jo pitkään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tässä muutakaan.  Ja onko jotenkin jotakin sulta pois?

Vierailija
2/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä sitten niin paljon tosiaan?  Eikö nyt pidä keskustella Natosta, koronasta ja erään oopperalaulajan seksifantasioista? ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telluhan se on se nykymiehen raamattu.

Vierailija
4/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap kitiset!  Kai sitä ihminen saa harrasteensa valita.  Ole iloinen siitä ettei porukka juokse pelkästään kapakoissa.

Vierailija
5/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että Vauvassa notkuja moralisoi tv:n katselua.

Vierailija
6/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paikalla joku joka tietää paremmin kuin toiset.  Antakkee jo armoa.

Vierailija
7/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katon siksi kun teeveestä tulee nykyisin niin paljon kaikenlaista kiinnostavaa, tarjonta on laajaa.  Jos siitä sitten joku vetää herneen nenään niin ei ole mun ongelma.  

Vierailija
8/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että kun olin pieni eli 1970-luvulla televisio-ohjelmat oli kivempia.  Oli esimerkiksi kivoja jännärisarjoja esim. Komissaari ja Yöjuttu.  Nyt joka päivä tulee samat ohjelmat.  Onko kenenkään etu.

Vierailija
10/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että kun olin pieni eli 1970-luvulla televisio-ohjelmat oli kivempia.  Oli esimerkiksi kivoja jännärisarjoja esim. Komissaari ja Yöjuttu.  Nyt joka päivä tulee samat ohjelmat.  Onko kenenkään etu.

Samaa olen miettinyt.  Miksi päivästä toiseen pitää tulla samat sarjat?  Jos ei seuraa niitä niin ei löydä juuri mitään katsottavaa.

Vierailija
11/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei kukaan muu kuin ap käytä alvariinsa-sanaa.

Vierailija
12/12 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ylipainoiset naiset tyhjästä ovat tulleet. Sohva, liikkumattomuus, suklaat, sipsit, karkit, leivonnaiset kuuluvat perusruokavalioon. Tällaisesta porukasta koostuu voimaantunut jokinorsu "krooninen munanpuute" someryhmä, joka maalittaa täällä normaalien ihmisten viestejä joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi