Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyteaineet eivät poistu kehosta "luvatussa ajassa"! Tabu josta vaietaan..

Vierailija
09.04.2022 |

Täyteainehoitajat väittävät, että täyteaineet poistuvat ja kudokset palautuvat normaaliksi. En tiedä ketään, jolle näin olisi käynyt. Huulten muoto muuttuu pysyvästi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet poistuvat kehosta luonnollisesti aineenvaihdunnan mukana.

Vierailija
2/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aivan.

Mullekin käy jatkuvasti tuota! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einiin

Vierailija
4/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu tietää

Vierailija
5/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä sitten laitetaan, jos niitten pitää poistua? 

Vierailija
6/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täyteaine liikkuu paikkoihin joihin sitä ei laitettu.

Vierailija
7/23 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niinkuin se kuuluisa jogurtti josta on otettu pois lisätty sokeri?

Vierailija
8/23 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaiettu aihe. Minulla lähti täyteaine, en tiedä mitä tököttiä mahtoi olla, sibelius ja huulenjuonteista liikkumaan 5 vuoden jälkeen. Siis ei sulanut mihinkään, Samoin alkoi tulehtumaan ja keräämään nestettä. Siinä sitten yksityislääkäriin jossa kirurgi avasi kohdat ja kaapi ja poisti täyteainerippeitä. Iso operaatio ja kallista. Nyt pahat arvet jäi siitä ja olen käynyt plastiikakirurgilla Turussa korjauttamassa arpia. Tuttua lääkäreille. Samoin valuu poskitäytteet. Vastuuseen ei saa ketään. Kyllä harmittaa. 

Vierailija
9/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaiettu aihe. Minulla lähti täyteaine, en tiedä mitä tököttiä mahtoi olla, sibelius ja huulenjuonteista liikkumaan 5 vuoden jälkeen. Siis ei sulanut mihinkään, Samoin alkoi tulehtumaan ja keräämään nestettä. Siinä sitten yksityislääkäriin jossa kirurgi avasi kohdat ja kaapi ja poisti täyteainerippeitä. Iso operaatio ja kallista. Nyt pahat arvet jäi siitä ja olen käynyt plastiikakirurgilla Turussa korjauttamassa arpia. Tuttua lääkäreille. Samoin valuu poskitäytteet. Vastuuseen ei saa ketään. Kyllä harmittaa. 

Siis onko tää tosi juttu?

Vierailija
10/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet allerginen aineelle tai sitten kudoksiisi on piikitetty epäpuhtaita aineita. Täyteaineet liukenevat itsestään ajan kanssa ja aineenvaihdunnan mukana ja kestävät henkilöstä riippuen 3-12 kk.

T. Kosmetologi

Vierailija
11/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muutu huulten muoto pysyvästi, mitä ihmettä. Onko jotain todistetta väitteillesi?

Vierailija
12/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se luvattu aika on? Eikö se ole yksilöllistä? Tuon aineen pitäisi olla hyarulonihappoa, joka on samaa ainetta mitä meillä on muutenkin kehossamme. Itsellä on pysynyt täytteet hyvin mutta käyn säännöllisesti sitä pikkuisen lisäämässä eli kyllä se sieltä haihtuukin.

Vierailija
13/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet allerginen aineelle tai sitten kudoksiisi on piikitetty epäpuhtaita aineita. Täyteaineet liukenevat itsestään ajan kanssa ja aineenvaihdunnan mukana ja kestävät henkilöstä riippuen 3-12 kk.

T. Kosmetologi

Jännä, että lääkärit ovat tästä eri mieltä ja täyteaineita näkyy röntgenkuvissa vielä vuosien jälkeen niiden laittamisesta. Yleensä ne ovat vaan siirtyneet, kun täyteaineen laittajalla ei ole tarpeeksi osaamista ja täyteainetta on laitettu 1. aivan liikaa 2. väärällä tekniikalla 3. väärään kohtaan.

Katsokaa vaikka Instagramissa drharris-nimistä tiliä.

Vierailija
14/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta nyt joku on korvausvastuussa. No, ehkä nyt tajuat mikä se "kauneuden" hinta on.

Vierailija
15/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kiviaikavarpaat taas loistatte älykkyydellänne kumihuulinenne.

Vierailija
16/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän tavalla aihe on tabu?

Monet käyttää tota sanaa ihan väärin.

Vierailija
17/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muutu huulten muoto pysyvästi, mitä ihmettä. Onko jotain todistetta väitteillesi?

Kyllä vaan muuttuu. Iho venyttyy ja lörpähtää, jollei niitä täytteitä lisää. Joskus täytteet siirtyvät. Sitten niistä tulee sellaiset epämuodostuneet..

On kyllä oikeasti karsean näköisiä nämä huulitäytteet. ”Maltilliset” sellaiset - tyrsk.

Vierailija
18/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta nyt joku on korvausvastuussa. No, ehkä nyt tajuat mikä se "kauneuden" hinta on.

Tuskinpa. Kampaajalla kun meni juttu persiilleen, niin siinähän valitin. No, ikävämpi oli kun kulmakarvat laitettiin rumasti. Saa katsella kauemmin epäonnistunutta lopputulosta, huh! Ei puhettakaan mistään korvauksista.

Pieleen menemisellä tarkoitan, että on tehty aivan erilainen kuin pyydetty ja sovittu.

Vierailija
19/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kosmetologi

Jännä, että lääkärit ovat tästä eri mieltä ja täyteaineita näkyy röntgenkuvissa vielä vuosien jälkeen niiden laittamisesta. Yleensä ne ovat vaan siirtyneet, kun täyteaineen laittajalla ei ole tarpeeksi osaamista ja täyteainetta on laitettu 1. aivan liikaa 2. väärällä tekniikalla 3. väärään kohtaan.

Katsokaa vaikka Instagramissa drharris-nimistä tiliä.

Niin siis tää drharris on näköjään jonkinmoinen plastiikkakirurgi/täyteainehoitaja itsekin :D

Vierailija
20/23 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kertonut että botox tekee kauheat kivut kasvoihin. En ainakaan tiennyt kun itse otin sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi