Myrskyääkö teillä?
Täällä Oulun keskustassa oli ainakin n. tunti sitten aikamoinen tuuli, mutta nyt on vähän laantunut. Edelleen välillä kuuluu ulkoa miten tuulenpuuskat käy. En tiedä onko myrsky vasta tuloillaan vai missä vaiheessa. Ihan mukavaa vaihtelua. :) T. myrskyfani
Kommentit (29)
Täällä on tällä hetkellä länsituuli 20m/s, puuska 26m/s. T. Raahe
Miksei tänne Kanta-Hämeeseen ikinä tule myrskyt, ukkoset ja rankkasateet. Koko kesän olen odottanut! Kerran jyrähtänyt jossain kaukana kesän aikana..
Helsingin keskustassa ainakin aurinko paistelee eikä oikein tuulestakaan tietoa ainakaan vielä.
Ei. Mutta olen menossa viikonvaihteessa USA:aan alueelle, johon on luvattu hurrikaanin rantautuminen juuri niille päiville.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:02"]Miksei tänne Kanta-Hämeeseen ikinä tule myrskyt, ukkoset ja rankkasateet. Koko kesän olen odottanut! Kerran jyrähtänyt jossain kaukana kesän aikana..
[/quote]
I feel you. Minuakin ärsyttää asua alueella, jonka ukonilmat aina kiertää kaukaa. Viime kesänäkin oli vain yksi ukkonen. Ja sekin oli syyskuun puolella.
Tää on kyllä ollu huono ukkoskesä. Jyrinää on kiva kuunnella, mutta pitää muistaa, että salama voi iskeä kun sitä vähiten odottaa.. Kerran iski lähelle, meni modeemit ja kaikki, kun pääjohto oli unohtunut seinään. Tuulesta puheenollen, P-Karjalassa tuulee, tai ainakin äsken tuuli kunnolla.
Stadissa aurinko paistaa. Onneksi ei tarvi lähteä laivalle.
Myrskyää ja lujaa kohan ukko kalppii kotia.
Tampereen pohjoispuolella tuulee kovasti puuskittain, tästä se alkaa. Vettä varattu kannuihin ja ämpäreihin, koska jos tulee sähkökatkos, niin ei tule vettä:(