Joku luuseri oli ravintolassa YKSIN
miten kehtaa? Siis ei ole kyse mistään pizzeriasta tms. vaan kunnon ravintolasta! Minua ainakin nolottaisi, kun kaikki muut ajattelevat että minulla ei ole kavereita.
Kommentit (26)
Jaa, no vaikka provoiletkin niin minä olen käynyt aina yksin, eikä minua nolota ettei minulla ole kavereita.
Sulla onkin onnettoman huono itsetunto senkin surkea provoilija.*puss*
Mua olisi nolottanut enemmän mennä kaverieni kanssa. Heidän seuraansa saa oikeasti hävetä. Itse olen asiallinen, miten olenkin niin idioottimagneetti?
Itse ainakin menen usein ravintolaan yksin syömään ja vähän juomaankin, kun vaimo hoitaa lapsia. Hulluksihan siinä tulee, jos koko ajan pitää jonkun olla kädestä pitämässä.
No voi iik. Yksin olevienkin on välillä pakko syödä. Ja yksin voi olla aika monesta eri syystä, ei aina tarvitse olla yksinäinen.
Ja mitähän noloa on kaverittomuudessa? Tarkoittaako se että ihminen on lähtökohtaisesti huono? Siksikö varsinkin nuoret ihmiset ovat niin laumasieluisia laumoissa parveilevia, kuvittelevat että se viestisi jotain voimaa tai menestystä? Häh?
Ennemmin se on noloa, ettei kehtaa yksin mennä ravintolaan. Hävettäisi, jos itsellä olisi noin huono itsetunto.
Suomessa tällainen aloitus voisi olla ihan tosissaan tehty, mutta voisiko olla sitä muualla?
Se olin varmaan minä. :/ Joo..mulla ei ole ystäviä. Piristää jos yrittää lähteä edes yksin jonnekin vähän katselemaan ulkomaailmaa. Anteeksi..menen pois häiritsemästä kaikkia.
N26
Kai siellä joku luuserikin voi olla, kun kerran idioottejakin näkyy?
Tod.näk. löytää itselleen haluamaansa seuraa sinua pikemmin. Moni kaveriporukassa roikkuja ei koskaan kykene oikeaan parisuhteeseen, kun on tottunut siihen joutavaan hölinään. Aina pitää olla se sama lössi ympärillä ja jopa kumppanuuden kustannuksella. Hirveä hätä kaikilla, jos joku osoittaa merkkejä vakiintumisen suuntaan: hui hui, elämässä uhkaa tapahtua muutoksia!
Ha en bra dag...
Ai jaa...no minulla on kyllä ihan oma perhe, läheisiä sukulaisia ja ystäviä mutta silti voin käydä yksinkin ravintolassa syömässä, kahvilassa tai vaikka terassilla parilla. Eikä ole yhtään luuseri olo vaan ihanaa kun saa kaikessa rauhassa hetken relata :)
Mutta minä olenkin jo aikuinen ihminen enkä kaipaa ketään tueksi ja turvaksi 24/7.
Työmatkoilla on monestikin tullut käytyä yksin ravintolassa. Vieraalla paikkakunnallakin kun joskus tuppaa tulemaan nälkä
Ihana sääliökirjoittaja ap. :)
Oletko koskaan kuullut liikematkoista?
Mä käyn aina syömässä yksin. Lisäksi mulla ei ole puolisoa eikä kavereita, enkä sellaisia halua. Se on minulle ihan sama, onko se jonkun mielestä noloa vai ei. Elämä on ihanan helppoa, kun on erakkoluonne eikä laumasielu.
Mäkin ajattelin ennen, että on noloa käydä yksin ravintolassa. Miksi ihmeessä se olisi noloa? - Tätä kysyn usein itseltäni nykyään.
Muutin uudelle paikkakunnalle, josta en tuntenut ketään. Mä halusin käydä yhdessä ravintolassa, jota mainostettiin hyvänä. En vaan kehdannut, mutta kuukauden jälkeen (Vaikka olinkin jo saanut kavereita) päätin, että nyt menen ja jätän huonon itsetuntoni vanhalle asuinpaikkakunnalleni. Kun istuin siellä pöydässä, mietin, että ööö, mitäs kauheeta tässä olikaan. Kyllä mä tykkään kavereideni kanssa käydä ravintolassa, mutta voin ihan hyvin yksinkin. Jos kukaan ei pääse lähtemään ja tekee mieli hyvää ruokaa, silloin voi ihan hyvin lähteä yksin.
Pitää vaan muistaa mun tsemppilauseet, jotka toimii niin ravintolassa kuin jumppatunnilla, tai ihan missä vaan: "Ketä kiinnostaa tuijottaa toisten eli mun tekemisiä? Jos kiinnostaa, niin senkus tuijottaa"
Entisvanhaan raflaan tai kapakkaan lähdettiin hakemaan seuraa. Nykyään on enemmänkin laumoja, jotka mölisee älypuhelintensa ympärillä ja pysyttelee sisäsiittoisina.
olipas hauskaa haha. n00b.