Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän erektio-ongelmista

Vierailija
16.05.2023 |

Miten teidän erektio-ongelmat ilmenevät ja miten olette pärjänneet sen kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, jos niitä olisi. Mutta ei ole vaikka ikää yli 50.

Vierailija
2/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa kun aloin syödä Duloxetine-tabuja hermokipuun niin kohta loppui erektiot. Nyt sain lääkäriltä sildenafil- ja tadalafil-tabuja. Kokeilin suurella mielenkiinnolla ja myös vaimoni odotuksilla 1x tadalafil-tabua viime viikonloppuna mutta ei minkäänlaista vaikutusta erektioon, ei myöskään sivuoireita. Ohjeen mukaan niitä voi tarvittaessa ottaa 2 jonka aion kokeilla seuraavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen lääke näyttää olevan ! Googletin

Vierailija
4/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-kerro ensin omastasi

Vierailija
5/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio tulee edelleen helposti, mutta katoaa yhtä helposti, eikä tule enää takaisin kuin korkeintaan kovalla työllä.

Vierailija
6/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkuussa kun aloin syödä Duloxetine-tabuja hermokipuun niin kohta loppui erektiot. Nyt sain lääkäriltä sildenafil- ja tadalafil-tabuja. Kokeilin suurella mielenkiinnolla ja myös vaimoni odotuksilla 1x tadalafil-tabua viime viikonloppuna mutta ei minkäänlaista vaikutusta erektioon, ei myöskään sivuoireita. Ohjeen mukaan niitä voi tarvittaessa ottaa 2 jonka aion kokeilla seuraavaksi.

Sama mulla, ei mitään vaikutusta.

Vierailija
7/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava leidi ei vaan kiihota tarpeeksi, lisäksi lahna sängyssä.

Vierailija
8/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova jäykkyys vaivaa usein, kovaa kuin tammen oksa.

Ja liian isokin on kun naiset niin vaikeroi.

Vierailija
9/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova jäykkyys vaivaa usein, kovaa kuin tammen oksa.

Ja liian isokin on kun naiset niin vaikeroi.

Onko ne niitä karjalaisia itkijänaisia ?

Vierailija
10/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaanpaistia käytin nuorena miehenä,joskus  oikein kasleria. Nykyisin menee taladafiliä.

Vierailija
11/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä pitkällä keski-iässä seisoo vähän väliä. Silloinkin kun harvoin pimppiä saa, niin ei meinaa laueta ja nainen on aivan helisemässä seksimaratonin kanssa.

Vierailija
12/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla naiskumppanilla ollut niin pienet tisulit ettei vain seksihaluni syttyneet vaikka muuten tykkäsin naisesta ja oli söpö. Isompi/medium-tissisten kanssa taas ei koskaan ole ollut ongelmaa, varmaan liittyy jotenkin alkukantaisiin vastoihin.

Vierailija
13/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän varmaan kertonutkin joskus, mutta kerrotaan uudelleen.

erektiovaikeudet alkoivat noin pari vuotta sitten kun jotenkin yhtäkkiä tajusin kuinka olen yksin se joka vielä kannattelee meidän seksielämän rippeitä pystyssä. Myös se tosiasia vaikutti, että seksistä oli kadonnut kaikki se mistä itse nautin suunnattomasti ja tilalle oli tullut hätäiset säälipanot. Kaikki tämä oli tapahtunut sen jälkeen kun lapsiluku oli tullut täyteen. Ilmeisesti kaikki sitä ennen seksissä olleet jutut olikin kai tehty minun mieliksi, niin radikaali muutos oli.

siitä lähtien melkein jokaisella seksikerralla tulee ajoittain tunne, että kohta vehje on niin löysä ettei pysy sisällä. Runkatessa ei mitään ongelmaa, eikä silloin jos koen puolison nauttivan ja olevan mukana. 

Vierailija
14/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisenä alkoi ekan kerran vaivaamaan. Tuli epävarmaksi, jos oli oikein pitkään nuollut vaimolle orgasmia ja orgasmi ollut tiukassa. Sen jälkeen oli itse ihan puhki ja seisokki alkoi temppuilemaan. Sitten 61v hankin sildenafilia, siitä puolikas 25mg vahvistukseksi ja pärjäsin sillä hyvin 65v asti. Nyt 66v otan jo koko puolikkaan, kun silti, jos olen ollut väsynyt, niin vähän temppuillut ja vaatinut vaimolta pidempää suikkaria ennen naimista. Nyt  olen treenannut alapään lihaksia ja se on selkeästi voimistanut seisokkia ja aamuseisokkeja. Elintavat yms on muutenkin hyvät ja kohillaan. Eniten ehkä seisokkiin vaikuttanut aina se, että menty vaimon halujen ja aikataulujen mukaan. Enimmäkseen aina nukkumaan mennessä, jolloin on muutenkin jo väsynyt. Mutta toisaalta, vaimon halut olleet ehdoton edellytys omillekin haluille ja seisokille. Jos vaimo käy kuumana ja saa kohtuu nopeasti orgasminsa seisoo kullikin kovana ja kiimaisena. Mitä kiimaisempi vaimo sen kovempi kulli. 

Vierailija
15/44 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

erektio ongelmat on suoraan verrannolisia kohteeseen ja sen painoon ja halukkuuteen imeä munaa

Vierailija
16/44 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vaivaamaan 47-vuotiaana kun olin moottoripyörän kanssa onnettomuudessa. Sen jälkeen alapää on välillä tunnoton, jotain ongelmia hermoston kanssa. Asiaa on tutkittu paljon, ilman täyttä varmuutta aiheuttajasta. Välillä kyllä toimii hyvin, joten ei tämä onneksi niin paha ongelma ole. Vaimo on ymmärtäväinen(27 vuotta yhdessä). Ikää on nyt 55 vuotta.

Vierailija
17/44 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ogelma vain, jos siitä tekee sellaisen.

Vierailija
18/44 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensimmäinen pano tytön kanssa jännitti liikaa ja siitä lähtien se on ollut riesana. 

Vierailija
19/44 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ensimmäinen pano tytön kanssa jännitti liikaa ja siitä lähtien se on ollut riesana. 

Kyllä tämän pitäisi helpottaa kun rakentaa pidempää suhdetta ja kumppani ymmärtää mistä tilanne johtuu . Lyhyet seksisuhteet ei onnistu mutta vaiva ei ole elinikäinen kuten ei ollut minullakaan . Muutaman kuukauden jälkeen on toiminut liki 40 v.  Tietääpähän ettei koskaan pääse villin panomiehen maineeseen mutta eipä tuolla ole väliä . 

Vierailija
20/44 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi