Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa anopille. Katkaisi välit

Vierailija
09.04.2022 |

Olen aina ollut hänelle (kuten muillekin) ihan kohtelias ja asiallinen. Kysellyt kuulumisia, kertonut kuulumisia myös. Keittänyt pullakahvit kun käy, istunut juttelemaan.

Olen koulutettu, hyvässä työssä oleva, hyvästä perheestä, ei tatuointeja tms huomiota herättävää. Yleensä kelpaan ihmisille ja olen ihan pidetty.

Mutta anopille en kelpaa. En ole kai koskaan kelvannut. En tiedä miksi. Mutta nyt katkaisi jopa välit, syytä en tiedä. Mies ei halua puhua asiasta ollenkaan. Voin minä elää ilman välejä anoppiin, mutta ihmettelen. Onko kellään käynyt näin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi on sinulle lojaali eikä hänkään ole anopin kanssa tekemisissä?

Vierailija
2/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän teki sen välien katkaisun? Minäkään en ole kelvannut koskaan anopille, se poikansa ensimmäinen vaimo oli se hänen sydämen miniänsä eikä minulla ollut mitään mahdollisuuksia. Joskus olin asiasta pahoillani, mutten enää pariinkymmeneen vuoteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tekemisissä vanhempiensa kanssa. En ole kyllä vaatinutkaan ettei olisi. Ap

Vierailija
4/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät varmaan ilman anoppiakin. Anna miehen hoitaa anoppi, niin kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
5/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän teki sen välien katkaisun? Minäkään en ole kelvannut koskaan anopille, se poikansa ensimmäinen vaimo oli se hänen sydämen miniänsä eikä minulla ollut mitään mahdollisuuksia. Joskus olin asiasta pahoillani, mutten enää pariinkymmeneen vuoteen. 

Ei enää tullut käymään eikä pyytänyt käymään, halusi tavata poikaansa vaan niin että en ole paikalla. Ap

Vierailija
6/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää tullut käymään eikä pyytänyt käymään, halusi tavata poikaansa vaan niin että en ole paikalla. Ap

Ok, ei kuitenkaan ihan sanomalla sanonut asiasta, antanut vaan ymmärtää? Keljua tuollainenkin. Samoin oikeastaan teki minunkin anoppini, sen lisäksi nakkeli kaikenlaista minulle silloin kun vielä joskus harvoin tavattiin, huomautteli kaikesta. 

Vierailija
7/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen! Anoppisi on keskenkasvuinen ja mitä todennäköisimmin vikuuttuneella tavalla kiinni aikuisesta pojassaan, kateellinen seksuaalisuudestasi.

Niin tuttua ex-mieheni suvusta.

Vierailija
8/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, ei kuitenkaan ihan sanomalla sanonut asiasta, antanut vaan ymmärtää? Keljua tuollainenkin. Samoin oikeastaan teki minunkin anoppini, sen lisäksi nakkeli kaikenlaista minulle silloin kun vielä joskus harvoin tavattiin, huomautteli kaikesta. 

Ei ole sanonut suoraan mutta käy se ilmi näinkin. Ennen tuota tosiaan nakkeli niskojaan, huomautteli ihan kummallisista asioista, saattoi yllättäen häipyä meiltä jne. Ap

Vierailija
9/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin moni anoppi on tuollaisia ihmeen nyrppiä.

Vierailija
10/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sanonut suoraan mutta käy se ilmi näinkin. Ennen tuota tosiaan nakkeli niskojaan, huomautteli ihan kummallisista asioista, saattoi yllättäen häipyä meiltä jne. Ap

Voisi luulla, että meillä on sama anoppi. :D Mutta miehelläni ei ole veljeä. Oli hämmästyttävää joskus, kun olivat kylässä ja sain ruoan valmiiksi ja kutsuin syömään kaikkia, niin anoppi olikin häipynyt sillä välin. 

Vierailija
11/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet. Uusi käänteinen murrosikä.

Vierailija
12/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai anopilla vai? Hän on 68.

Ap

Vierailija
13/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Alkava dementia, muistisairaus?

Muuttaa persoonallisuutta... Alkaako olla riippuvainen läheisistään ja kokee sinut ulkopuolisena uhkana? Persoonallisuushäiriö?

Vierailija
14/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muuttaa persoonallisuutta... Alkaako olla riippuvainen läheisistään ja kokee sinut ulkopuolisena uhkana? Persoonallisuushäiriö?

Miehen vanhemmat on eronneet. Mieheni on ainoa mitä anopin elämässä on yhden ystävän lisäksi. Kai voi olla, että minä sitten olen joku uhka mutta eikö olisi viisaampaa olla hyvissä väleissä poikansa vaimoon niin saisi elämäänsä enemmän ihmisiä?

Ap

Vierailija
15/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään. Mies pitäköön yhteyttä vanhempiinsa, jotka sentään ovat hänestä vuosikausia huolehtineet. Ihan normaalia ja asiallista kunnioittmista. Mies voi soitella ja kysellä kuulumiset. Se on äidin ja pojan välinen suhde. 

Jos miniä ei kaipaa anoppiaan, niin antaa sitten anopin olla rauhassa omalta osaltaan.  Aina ei ihmisillä vaan matchaa. Kuka ties anoppi kertoo syyn pojalle, ehkä tulee joskus takaisin, tai sitten ei.  Elämä ei lopu siihen. Jatketaan omaa tietä.

Vierailija
16/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään. Mies pitäköön yhteyttä vanhempiinsa, jotka sentään ovat hänestä vuosikausia huolehtineet. Ihan normaalia ja asiallista kunnioittmista. Mies voi soitella ja kysellä kuulumiset. Se on äidin ja pojan välinen suhde. 

Jos miniä ei kaipaa anoppiaan, niin antaa sitten anopin olla rauhassa omalta osaltaan.  Aina ei ihmisillä vaan matchaa. Kuka ties anoppi kertoo syyn pojalle, ehkä tulee joskus takaisin, tai sitten ei.  Elämä ei lopu siihen. Jatketaan omaa tietä.

Anoppi saa olla ihan rauhassa jos ei tule toimeen ihmisten kanssa.

Miehen kuuluu olla vaimolleen lojaali.

Vierailija
17/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehen vanhemmat on eronneet. Mieheni on ainoa mitä anopin elämässä on yhden ystävän lisäksi. Kai voi olla, että minä sitten olen joku uhka mutta eikö olisi viisaampaa olla hyvissä väleissä poikansa vaimoon niin saisi elämäänsä enemmän ihmisiä?

Ap

Noinhan se on rationaalisesti ajatellen, mutta ilmeisesti tunne vie. Ei nyt vaan pysty järkevään ajatteluun.

Kokeilee nyt tätä. Ehkä aikanaan palaa, jos huomaa, ettei tällä saanut mitään enempää vaan vähemmän.

Anna "mummolle" vähän aikaa ja tilaa selvitellä asiaa itselleen.  

Vierailija
18/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jättäkää nyt nämä typerät diagnoosinne. 

Vierailija
19/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta itse lakkasin aikoinaan pitkäksi aikaa pitämästä yhteyttä äitiini, joka ei hyväksynyt miestäni ja myös osoitti sen hyvin selvästi.

Jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä, se on hänen ongelmansa. Vain hänen.

Vierailija
20/24 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No tuo selittää paljon. Ainoa lapsi ja poika. Anoppisi on jotenkin vinksahtanut. Anna olla.