Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajantaju kateissa

Vierailija
09.04.2022 |

Olen havahtunut siihen että jossain välissä olen kadottanut ajantajun. Tuntuu että muut ikäluokkani ihmiset ovat niin vastuullisia aikuisia ja osaavat käyttäytyä jotenkin arvokkaasti ja odotetulla tavalla.

Itse olen taas jumiutunut teini-ikään ja olen epävarma. En koe jotenkin täyttäväni aikuisuuden kriteerejä vaikka olen kohta kolmekymmentä. Olen tosin ollut yksinäinen jo ainakin 14 vuotta. En tiedä onko se vaikuttanut asiaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiivi oli kyllä tämä aloituskin. Unohtakaa se. Ap

Vierailija
2/3 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit otta aikasi hallintaan. Joka vuosi apteekit jakaa ilmaisia kalenterit. Lisäksi hanki herätys kello. Oli arki tai pyhä anna sen soida aamulla kello 6. nouset ylös aamu toimet.Lue ilmaset päivän lehdet netistä.Jos olet työtön ,eläkellä syystä tai toisesta ikään katsomatta? Ovesta ulos kävelemän säällä kuin säällä läpi vuoden ajat. Ainakin 2 X päivvässä,unikin tulee ajalla silloin.Jos jääkapissa valo,eriksen kuitenkin kävely ja kaupassa käynti.Pidä ruoka rytmi aamiainen,lounas,välipala päivälinen ilta pala.Kerran sinulla on netti etsi alueesi esim. Asukastalo .Menen sinne sietä saat vinkkejä muuta aluellasi toiminta ikään katsomatta mihin voit osalistuaa maksutta.Joten rahasta ei kiinni. Yksinäistä kukan ei koti hae. Voit ottaa yhteys Punanen risti, Seurakunta, Diakonilaitos saat heitä ystävän tai menen heidän ilmaiset kurssit ja ryhdy itse ystäväksi yksinäiselle!Unohtamatta Helsinki Mission. kaikien edellä mainitujen linkin on netissä ja se mitä tarjovat yksinäiselle: ikään ,sukupuoleen katsomatta! Joten tee vähän itse työtä sadaksesi elämäsi takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanni hyvä seinäkello.