Miten miehen saa nuolemaan ??
Hei. Olen seurustellut ihanan miehen kanssa nyt vuoden päivät, mutta yksi asia parisuhteessa hiertää.
Kaikissa aiemmissa suhteissani olen sänkypuuhissa eniten nauttinut siitä, kun mies on nuolenut alapäätäni. Nautin siitä paljon enemmän kuin yhdynnästä.
Nykyinen mieheni tuntuu muuten olevan täydellinen, mutta hän ei halua nuolla minua. Sanoo että se on vasten mielistä..
Miten saisin hänet innostumaan asiasta ?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:17"]
Älä missään nimessä ota itse suihin tollaselta mieheltä!
[/quote]
+1
Ja jos se ei tehoa, rupea pihtaamaan.. Kyllä rupee miehellesi sitten maistumaan vaikka ei maistuisi ;)
Hommaa mies jolla on fiksaatio pillunnuolentaan. Itse tykkään nuolla ilman tarvetta vastapalvelukseen.
en toki kieltäydy vastapalveluksesta M78
Meillä riittää että pyydän :) mutta... Pimppani pitää olla sokeroitu karvattomaksi... ja se tekee aina kipeää mutta maksaa totisesti vaivan. Jos olen vain sheivannut paljaaksi niin sänki on sen verran terävää että on kuin hiekkapaperia nuolisi...
~Alisa
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:29"]Hommaa mies jolla on fiksaatio pillunnuolentaan. Itse tykkään nuolla ilman tarvetta vastapalvelukseen.
en toki kieltäydy vastapalveluksesta M78
[/quote]
Oikeinko 78 vuotias. Upeaa!
Oletko muistanut karvat ajaa?
Kukaan mies ei tykkää, jos karvoja tarttuu suuhun :O
Kertokaa toki samalla miten naisen saa ottamaan suihin ? Itse kyllä nuolen aina ja pitkään vaikka ei huvittaisi mutta naisella ei kiinnosta tehdä samoin. Kohta loppuu kiinnostukset minullakin jos ei takaisin saa
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 22:49"]
Oletko muistanut karvat ajaa?
Kukaan mies ei tykkää, jos karvoja tarttuu suuhun :O
[/quote]
Paitsi jotkut. Kyllä karvoja pimpissä pitää olla.
Jos olisi kysymys toisinpäin, niin sanoisin että tyydy mies osaasi. Miehelle suuseksi on todellakin nautinto, mutta ei ilmeisesti ole kuin kalpea haamu siitä nautinnosta, jonka nainen saa taitavassa suuseksissä. Siispä naisen tulisi kyllä saada se mitä hän haluaa. Kokemuksesta tiedän että se tulee kyllä moninkertaisesti hyvitetyksi miehelle.
pieneen vastahakoisuuteen voi tosiaankin käyttää jopa hiukan vaikka sitä korvista vetämistä. Paras kuitenkin olisi jos nainen saa tunnelman sellaiseksi, että se innoittaa miehen ensimmäisen kerran kokeilemaa. Toinen kerta onnistuu kyllä kun mies huomaa, miten homma tosiaan vaikuttaa.
M65
Tursota päälle Kalle Abbasen mätitahnaa ja sano et oot piilottanut sinne yhen Koffin ja norttiaskin sisälle, niin eiköhän ala maistumaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:26"]
Tursota päälle Kalle Abbasen mätitahnaa ja sano et oot piilottanut sinne yhen Koffin ja norttiaskin sisälle, niin eiköhän ala maistumaan.
[/quote]
Mätitahnaa ? Yök
Naiset jotka haluavat miestä nuolemaan, niin olisitteko itse valmiita nuolemana toisen naisen pimppiä ?
Jos ei, niin ei voi mieheltäkään odottaa moista
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:45"]
meillä on taas niinpäin, että vaimoni ei halua, että häntä nuollaan. Ja minä niin kovasti tykkäisin nuolla. On ihanaa kun näkee, miten nainen alkaa lähestymään huippuaan ja saa hieman hidastaa tahtia ja leikitellä siinä tulemisen rajamailla. Joskus olen seurustellut naisen kanssa, joka sai useita orkuja nuolemisen aikana ja hän tykkäsi siitä. Toinen taas halusi vain virittää itsensä siihen lähelle ja yhdynnässä sitten sai... Naisia on monenlaisia ja niin on kai miehiäkin...
47m
[/quote]Miksi vaimo ei halua nuolentaa? Perustelut?
[/quote]
se on kuulema hyiii -hommaa ja ei tykkää siitä. Muutaman vuoden jälkeen nyt olenkin alkanut pohtimaan, olisiko aika alkaa etsimään sellaista naista, joka antaisi nuolla itseään. Se kun on minusta niin ihanaa! :)
[/quote]
Meillä on sama juttu. Itse haluaisin nuolla vaikka joka päivä pinppiä, mutta vaimo ei pidä siitä. Muuten kyllä tykkää seksistä ja ottaa suihin jne. Mutta minä en saa nuolla..
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:45"]
meillä on taas niinpäin, että vaimoni ei halua, että häntä nuollaan. Ja minä niin kovasti tykkäisin nuolla. On ihanaa kun näkee, miten nainen alkaa lähestymään huippuaan ja saa hieman hidastaa tahtia ja leikitellä siinä tulemisen rajamailla. Joskus olen seurustellut naisen kanssa, joka sai useita orkuja nuolemisen aikana ja hän tykkäsi siitä. Toinen taas halusi vain virittää itsensä siihen lähelle ja yhdynnässä sitten sai... Naisia on monenlaisia ja niin on kai miehiäkin...
47m
[/quote]Miksi vaimo ei halua nuolentaa? Perustelut?
[/quote]
se on kuulema hyiii -hommaa ja ei tykkää siitä. Muutaman vuoden jälkeen nyt olenkin alkanut pohtimaan, olisiko aika alkaa etsimään sellaista naista, joka antaisi nuolla itseään. Se kun on minusta niin ihanaa! :)
[/quote]
Meillä on sama juttu. Itse haluaisin nuolla vaikka joka päivä pinppiä, mutta vaimo ei pidä siitä. Muuten kyllä tykkää seksistä ja ottaa suihin jne. Mutta minä en saa nuolla..
[/quote]
sama juttu m36pks, himott niin hirveesti että tekis mieli vastaantulevilta naisilta kysyä tarviikko nuolenta
[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 12:53"]
Alat pihtaamaan. Sanot että se saa seksiä heti kun alkaa nuolemaan sua. Tosin siinä saattaa kyllä käydä niinkin että mies käy vieraissa jos et anna.
Toki toinen vaihtoehto on se että hommaat salarakkaan. Tai sitten vain yksinkertaisesti jätät sen säälittävän lassukan.
Yksikään nainen ei tarvitse miestä joka ei suostu nuolemaan naisensa pillua.
- Lilith
[/quote] Kiristäminen on suurimpia virheitä mitä parisuhteessa, etenkin seksissä, voi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 13:13"]
Jos olisi kysymys toisinpäin, niin sanoisin että tyydy mies osaasi. Miehelle suuseksi on todellakin nautinto, mutta ei ilmeisesti ole kuin kalpea haamu siitä nautinnosta, jonka nainen saa taitavassa suuseksissä. Siispä naisen tulisi kyllä saada se mitä hän haluaa. Kokemuksesta tiedän että se tulee kyllä moninkertaisesti hyvitetyksi miehelle.
pieneen vastahakoisuuteen voi tosiaankin käyttää jopa hiukan vaikka sitä korvista vetämistä. Paras kuitenkin olisi jos nainen saa tunnelman sellaiseksi, että se innoittaa miehen ensimmäisen kerran kokeilemaa. Toinen kerta onnistuu kyllä kun mies huomaa, miten homma tosiaan vaikuttaa.
M65
[/quote]
Toiset hyvittää toiset ei.
Tosiaan kun vaimo ei anna nuolla pillua, niin huoralleko pitäisi. Koko nuoruusajan odotin, että pääsisin nuolemaan pillua, mutta en tosiaan tiennyt, etteivät kaikki pidä siitä.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 20:11"]
Tosiaan kun vaimo ei anna nuolla pillua, niin huoralleko pitäisi. Koko nuoruusajan odotin, että pääsisin nuolemaan pillua, mutta en tosiaan tiennyt, etteivät kaikki pidä siitä.[/quote]
Harmin paikka. Itse naisena vaikea ymmärtää, miksi ei antaisi nuolettaa tai miksi ei ITSE sitä haluaisi, mutta kai niillä syynsä on.. Monet huorat kyllä antaa nuolettaa, minä yksi niistä.. Joskus on asiakkaita, jotka ei muuta haluakaan tehdä, ihanaa! N25
Makuliukuvoiteet on keksitty, ei muuta kuin niitä ostamaan niin jopas isäntä on villinä!
Paljosta jäät kyllä tosiaan paitsi jos et saa miestejä tuohon hommaan :O
Itsellä täysin sama että kun mies nuolee, niin se tuntuu 100x paremmalta kuin jyystö