Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehen saa nuolemaan ??

Vierailija
02.10.2015 |

Hei. Olen seurustellut ihanan miehen kanssa nyt vuoden päivät, mutta yksi asia parisuhteessa hiertää.

Kaikissa aiemmissa suhteissani olen sänkypuuhissa eniten nauttinut siitä, kun mies on nuolenut alapäätäni. Nautin siitä paljon enemmän kuin yhdynnästä.

Nykyinen mieheni tuntuu muuten olevan täydellinen, mutta hän ei halua nuolla minua. Sanoo että se on vasten mielistä..

Miten saisin hänet innostumaan asiasta ?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:58"]

Hei. Olen seurustellut ihanan miehen kanssa nyt vuoden päivät, mutta yksi asia parisuhteessa hiertää.

Kaikissa aiemmissa suhteissani olen sänkypuuhissa eniten nauttinut siitä, kun mies on nuolenut alapäätäni. Nautin siitä paljon enemmän kuin yhdynnästä.

Nykyinen mieheni tuntuu muuten olevan täydellinen, mutta hän ei halua nuolla minua. Sanoo että se on vasten mielistä..

Miten saisin hänet innostumaan asiasta ?

[/quote]

Otatko mieheltäsi suihin? jos otat niin lopeta suihinotto siksiaikaa kunnes miehesi nuolee sinuaM50+.

Vierailija
2/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta ei puhtaan pimpin nuoleminen kovin vastenmielistä ole. Voisiko mies ensiksi kokeilla nuolemista vaikka suihkussa, jos pelkää makuja tai epämiellyttäviä tuoksuja?
Nuolija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvista kii ja vedetään pää jalkoväliin. Puristetaan reisillä päätä ja kehotetaan ponnekkaasti nuolemaan. Ellei nuole, niin puristetaan lujempaa kunnes mies kiltisti nuolee.

Vierailija
4/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä ota itse suihin tollaselta mieheltä!

Vierailija
5/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua maistella pahan hajuista ja karvaista römpsää. Muista pestä paikat säännöllisesti ja ajella karvoitus sileäksi siten että klitta löytyy ilman karvojen syöntiä.

Vierailija
6/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi pinnat pekonilla ensin. Tai nutellalla, jos mies on perso makealle, eikä hänellä ole pähkinäallergiaa.

Vierailija
7/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko öljyhieoronta tai ohuiden alushousujen läpi oraalinen tyytdytys korvata puutetta? Puhu miehelle suoraan. Kysy, miksi vastenmielistä, niin tiedät, voiko jotain tehdä. 

Vierailija
8/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on taas niinpäin, että vaimoni ei halua, että häntä nuollaan. Ja minä niin kovasti tykkäisin nuolla. On ihanaa kun näkee, miten nainen alkaa lähestymään huippuaan ja saa hieman hidastaa tahtia ja leikitellä siinä tulemisen rajamailla. Joskus olen seurustellut naisen kanssa, joka sai useita orkuja nuolemisen aikana ja hän tykkäsi siitä. Toinen taas halusi vain virittää itsensä siihen lähelle ja yhdynnässä sitten sai... Naisia on monenlaisia ja niin on kai miehiäkin...

47m

Vierailija
9/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:45"]

meillä on taas niinpäin, että vaimoni ei halua, että häntä nuollaan. Ja minä niin kovasti tykkäisin nuolla. On ihanaa kun näkee, miten nainen alkaa lähestymään huippuaan ja saa hieman hidastaa tahtia ja leikitellä siinä tulemisen rajamailla. Joskus olen seurustellut naisen kanssa, joka sai useita orkuja nuolemisen aikana ja hän tykkäsi siitä. Toinen taas halusi vain virittää itsensä siihen lähelle ja yhdynnässä sitten sai... Naisia on monenlaisia ja niin on kai miehiäkin...

47m

[/quote]Miksi vaimo ei halua nuolentaa? Perustelut?

Vierailija
10/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samalla tavalla kuin naisen saa imemään eli pyytämällä ja selittämällä miksi se on itselle niin tärkeää. Aina ei onnistu. Täytyy kuitenkin muistaa, että ketään ei pidä pakottaa.

Vierailija
11/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:14"]

Korvista kii ja vedetään pää jalkoväliin. Puristetaan reisillä päätä ja kehotetaan ponnekkaasti nuolemaan. Ellei nuole, niin puristetaan lujempaa kunnes mies kiltisti nuolee.

[/quote]

Kannattaa varautu palautteeseen kun aikanaan päästät korvista irti. Ainakaan naiset eivät jostain syystä tykkää kun käyttää tuota samaa metodia suihinoton yhteydessä.

Vierailija
12/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:14"]

[/quote]

Kannattaa varautu palautteeseen kun aikanaan päästät korvista irti. Ainakaan naiset eivät jostain syystä tykkää kun käyttää tuota samaa metodia suihinoton yhteydessä.
[/quote]
Sellaisen naisen, joka ei yökkimättä ja jälkikäteen nalkuttamatta ota kalua keuhkoihin asti, voikin laittaa kiertoon.

Vierailija
13/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pihtaamaan. Sanot että se saa seksiä heti kun alkaa nuolemaan sua. Tosin siinä saattaa kyllä käydä niinkin että mies käy vieraissa jos et anna.
Toki toinen vaihtoehto on se että hommaat salarakkaan. Tai sitten vain yksinkertaisesti jätät sen säälittävän lassukan.
Yksikään nainen ei tarvitse miestä joka ei suostu nuolemaan naisensa pillua.
- Lilith

Vierailija
14/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:45"]

47m

[/quote]Miksi vaimo ei halua nuolentaa? Perustelut?

[/quote]

se on kuulema hyiii -hommaa ja ei tykkää siitä. Muutaman vuoden jälkeen nyt olenkin alkanut pohtimaan, olisiko aika alkaa etsimään sellaista naista, joka antaisi nuolla itseään. Se kun on minusta niin ihanaa! :)

Vierailija
15/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:31"]

Pyyhi pinnat pekonilla ensin. Tai nutellalla, jos mies on perso makealle, eikä hänellä ole pähkinäallergiaa.

[/quote]

Sinappia myös.

Vierailija
16/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies kun ei haisevaa pillua nuole.saa pian jonkun pöpön.

Vierailija
17/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tapa vois olla.seksialusvaatteet esim. Avohaara pikkarit missä kulkee 2 helminauhaa haarojen välissä.ne viälä kun laittaa just menemää ulompin huulien väliin.ja viälä sheivattu.hiukan kostea  pillu.ni luulis miehes jo innostuvan.meillä toimii samaa aikaa nuolen ja niitä helmillä hieron klittaa.

Vierailija
18/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:05"]

Fiksu mies kun ei haisevaa pillua nuole.saa pian jonkun pöpön.

[/quote]

Jos viittaat HPV virukseen, niin se on miehen oma vika, jos ei ole rokotuksia ottanut..

Turha aikuisen miehen naista syyttää, jos ei omia rokotuksiaan kuntoon ole saanut

Vierailija
19/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vaikka monille miehille toi metodi vois aiheuttaa traumoja, niin mulle sais kyllä tehdä noin. Naamallekin sais istua. huh..

Vierailija
20/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 17:39"]

[/quote]

Vaikka monille miehille toi metodi vois aiheuttaa traumoja, niin mulle sais kyllä tehdä noin. Naamallekin sais istua. huh..

[/quote]

Aika saamaton luuseri olet jos et ole saanut itsellesi naista joka tuohon suostuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi