Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos en löydäkään ketään uuteen parisuhteeseen?

Vierailija
02.10.2015 |

Olen hiljattain eronnut ja tällainen inhottava ajatus nostaa päätään vähän väliä. Minua ei ole luotu sinkkuelämään. Olen yhden miehen nainen enkä voisi kuvitellakaan harrastavani irtosuhteita tai seksiä vain seksin takia. Tarvitsen läheisyyttä, luottamusta ja että kotona on joku jonka kanssa jakaa päivän tapahtumat ja suunnitella tulevaisuutta yms.

Olen ihan viehättävän näköinen alle 30-vuotias lapseton nainen mutta olen aika ujo enkä uskalla lähestyä miehiä. Baareihin en halua mennä seuraa etsimään, koska tuntuu että sieltä haetaan vain sitä panokaveria seuraavaksi yöksi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:54"]

Et ole vielä valmis parisuhteeseen jos mietit noin. Vaarana on että ajaudut suhteeseen vääristä syistä. Käy  rauhassa läpi mitä ed.suhteessa meni pieleen jottet toista samoja virheitä. Yksin olemisen pelko  syynä suhteen aloittamiseen on tosi väärin sitä toista osapuolta kohtaan.

[/quote]

Tämä. Se joka tätä ei ymmärrä ei ole emotionaalisesti kypsynyt.

[/quote]

Ei parisuhteeseen kuulukaan mennä emotionaalisesti kypsänä vaan sen aikana opitaan. Pitää vain valita hyvä ja kunnollinen puoliso, eikä vain jotain jalat alta keikauttavaa ihkuliinia. 

[/quote]

Terveen parisuhteen perustana on kaksi yksilöä, jotka ovat kykeneviä täyteen onnellisuuteen myös yksinään. Se on fakta, jota yksikään järkevä yksilö ei voi kiistää.

Vierailija
2/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 16:54"]

Et ole vielä valmis parisuhteeseen jos mietit noin. Vaarana on että ajaudut suhteeseen vääristä syistä. Käy  rauhassa läpi mitä ed.suhteessa meni pieleen jottet toista samoja virheitä. Yksin olemisen pelko  syynä suhteen aloittamiseen on tosi väärin sitä toista osapuolta kohtaan.

[/quote]

Tämä. Se joka tätä ei ymmärrä ei ole emotionaalisesti kypsynyt.

[/quote]

Ei parisuhteeseen kuulukaan mennä emotionaalisesti kypsänä vaan sen aikana opitaan. Pitää vain valita hyvä ja kunnollinen puoliso, eikä vain jotain jalat alta keikauttavaa ihkuliinia. 

[/quote]

Terveen parisuhteen perustana on kaksi yksilöä, jotka ovat kykeneviä täyteen onnellisuuteen myös yksinään. Se on fakta, jota yksikään järkevä yksilö ei voi kiistää.

[/quote]

Joo mutta mitä järkeä kypsyä yksinään jos voi kypsyä toisen kanssa valitsee vain puolison siten? Meinaan kun oma kypsyminen olisi ehkä ollut valmista 70-vuotiaana jos silloinkaan. Mennyt ihan hukkaan elämä ois silloin. Katsos kaikki ei oo kypsyneet 25-30-vuotiainakaan vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin jätetyksi toisen naisen takia kesällä. En ole etsinyt kumppania baareista ja nettideittailu ei ole mun juttu. Olen pitänyt yhteyttä entisen tuttavan kanssa kaveritasolla ja myönnän, että tunteita on häntä kohtaan. Tapasimme sattumalta harrastuksen parissa ja kyllähän se siltä tuntui, että jotain löytää silloin, kun vähiten odottaa.

Vierailija
4/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:33"]Sinulla sentään on ollut parisuhde. Itsekin kaipaisin kauheasti läheisyyttä, mutta en ole koskaan edes seurustellut (olen 27-vuotias, normaalipainonen korkeakoulutettu ja työssäkäyvä nainen).
[/quote]
Sama, tosin minä olen 34 vuotias ja matalapalkka-alalla töissä.
[/quote]
Itsensä voi määritellä monella tavalla, mutta läheisyyden puute ja yksinäisyys ovat yhteisiä ihmisten koko kirjolle.

m41

Vierailija
5/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et löydä, et löydä.

Vierailija
8/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti, alle kolmikymppinen, lapseton... No voi kyynel.

Vierailija
9/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaiken kattavasta kommentista numero 2! :D

Ap

Vierailija
10/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:59"]

Nätti, alle kolmikymppinen, lapseton... No voi kyynel.

[/quote]

Oliskohan läheisriippuvainen?

Vierailija
11/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elät elämääsi. Jos kukaan ei sinuun ihastu töissä tai jollain kurssilla tai tuttavien kautta vaikka bileissä, niin ei ole paljon mahdollisuuksia sitten. Mä löysin mieheni kansanopistosta. Tarviin ihastuakseni aina ensn tuntea ihmisen, deittailu ei ole koskaan käynyt laisinkaan minulle. En voisi edes ihastua kehenkään deittailevaan, koska ei voisi olla varma, ettei se kalastele muitakin tai ettei se tapaakin mua vain just seksin takia.

Vierailija
12/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuoreta iästäsi huolimatta laiminlyönyt terveytesi syömällä itsesi lihavaksi, huolesi on aiheellinen.

Vierailija
13/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:47"]

Olen hiljattain eronnut ja tällainen inhottava ajatus nostaa päätään vähän väliä. Minua ei ole luotu sinkkuelämään. Olen yhden miehen nainen enkä voisi kuvitellakaan harrastavani irtosuhteita tai seksiä vain seksin takia. Tarvitsen läheisyyttä, luottamusta ja että kotona on joku jonka kanssa jakaa päivän tapahtumat ja suunnitella tulevaisuutta yms. Olen ihan viehättävän näköinen alle 30-vuotias lapseton nainen mutta olen aika ujo enkä uskalla lähestyä miehiä. Baareihin en halua mennä seuraa etsimään, koska tuntuu että sieltä haetaan vain sitä panokaveria seuraavaksi yöksi.

[/quote]

Monikaan ei tunnista helmeä vaikka kädessä pitäsi. Väärät asiat hallitsevat parinvalintaa näinä aikoina. Ole huoleti ja ole ujo oma itsesi, älä vain yritä väkisin muuttaa mitään. Ne miehet jotka eivät tunnista aitoa helmeä "lasihelmestä" eivät sinua ansaitse. He vain satuttaisivat sinua kuitenkin. Paras vaihtoehto on että Löydät sen helmentuntijan. toisiksi paras on että et löydä. Huonoin valinta on väärä mies sentähden että et halua olla yksin.. Täysi myötätuntoni sinulle sekä oikein iso ja lämmin rutistus!!! :)

Mies 77 

Vierailija
14/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et löydä kymmenistä tuhansista miehistä yhtään joka sulle kelpais, niin miksi et muuttaisi vaikka Kiinaan. Kiinassa sentään olisi miljoonia sinkkumiehiä, eiköhän siellä olisi ainakin yksi joka sattuisi sinullekkin kelpaamaan.

Vierailija
15/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 10:47"]

Olen hiljattain eronnut ja tällainen inhottava ajatus nostaa päätään vähän väliä. Minua ei ole luotu sinkkuelämään. Olen yhden miehen nainen enkä voisi kuvitellakaan harrastavani irtosuhteita tai seksiä vain seksin takia. Tarvitsen läheisyyttä, luottamusta ja että kotona on joku jonka kanssa jakaa päivän tapahtumat ja suunnitella tulevaisuutta yms. Olen ihan viehättävän näköinen alle 30-vuotias lapseton nainen mutta olen aika ujo enkä uskalla lähestyä miehiä. Baareihin en halua mennä seuraa etsimään, koska tuntuu että sieltä haetaan vain sitä panokaveria seuraavaksi yöksi.

[/quote]

Monikaan ei tunnista helmeä vaikka kädessä pitäsi. Väärät asiat hallitsevat parinvalintaa näinä aikoina. Ole huoleti ja ole ujo oma itsesi, älä vain yritä väkisin muuttaa mitään. Ne miehet jotka eivät tunnista aitoa helmeä "lasihelmestä" eivät sinua ansaitse. He vain satuttaisivat sinua kuitenkin. Paras vaihtoehto on että Löydät sen helmentuntijan. toisiksi paras on että et löydä. Huonoin valinta on väärä mies sentähden että et halua olla yksin.. Täysi myötätuntoni sinulle sekä oikein iso ja lämmin rutistus!!! :)

Mies 77 

[/quote]

Ja tällaisia miehiä kuten tämä Mies 77 vältä viimeiseen asti! Naisten suurin ongelma onkin, että aina lankeavat tällaisiin imeliin mielistelijöihin, joiden ainut tavoite on päästä sänkyyn yhdeksi yöksi.

Vierailija
16/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseva pimpuli ja värikkäät karvat

Vierailija
17/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, täällä kohtalotoveri. Olen eronnut kuukausi sitten ja pidän itseäni erittäin parisuhdeihmisenä, kuten ilmeisesti säkin pidät itseäsi. Alussa piinasivat ajatukset siitä, etten löydä enää ketään rinnalleni, mutta nyt olen tajunnut että taidan olla jollain tasolla läheisyysriippuvainen. Olen käynyt asiasta keskustelemassa ulkopuolisen avun kanssa ja se on selvittänyt ajatuksia. Vaikeaa on ollut, mutta olen saanut viimein käännettyä itseeni. Keskityn uraani ja siihen, mistä juuri minä tulen onnelliseksi. Uutta miestä en etsi, vaan se tulee eteen, kun tulee. Suosittelen samaa sinullekin. Parisuhde voi päättyä milloin tahansa, mutta suhde itseesi ei lopu koskaan. Tsemppiä!

Vierailija
18/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla sentään on ollut parisuhde. Itsekin kaipaisin kauheasti läheisyyttä, mutta en ole koskaan edes seurustellut (olen 27-vuotias, normaalipainonen korkeakoulutettu ja työssäkäyvä nainen).

Vierailija
19/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli teillä ei olisi aina niitä taloudellisia kriteereitä miehelle, niin ei tarvitsisi näitä aloituksia tehdä. Mitenkähän saataisiin naiset kehittymään siihen suuntaan, että myös niitä köyhiä ja työttömiä miehiä haluttaisiin. Parisuhde naisen suusta on melkein kuin synomyymi jollekkin taloudelliselle hyödylle.

Vierailija
20/39 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 11:33"]

Sinulla sentään on ollut parisuhde. Itsekin kaipaisin kauheasti läheisyyttä, mutta en ole koskaan edes seurustellut (olen 27-vuotias, normaalipainonen korkeakoulutettu ja työssäkäyvä nainen).

[/quote]

Etkä koskaan tuile seurustelemaan, koska vaadit ihan varmasti mieheltä vastaavaa rahatilannetta, työtä ja koulutusta. Miehiä ketä sinä tavoittet tavoittelee ihan joka ikinen nainen.