Muita joilla vilkas aineenvaihdunta?
Olenko ainoa jota inhottaa liian vilkas aineenvaihdunta?
Ongelmana se että istun väh 3, joskus 5 kertaa sillä suurella hädällä päivässä. Enkä edes syö mitenkään hirmuisia määriä, suoli vaan toimii tehokkaasti ja se alkaa kohta jurppia.
Olen siis keski-ikäinen nainen, 10 kiloa saattaa olla ylim mutta se ei ole ongelma sinänsä tässä nyt.
Aika perus 2000 kcal kulutus ja myös ravinnon saanti pyörii tuossa. Eli kulutan kyllä myös energiaani mitä syön.
Pitääkö syöminen lopettaa kokoaan?
Olen ihmetellyt ihmisiä jotka sanoo että käy kerran viikossa kakalla.
En voi ymmärtää.
Muita?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei liity aineenvaihduntaan mitenkään vaan sinulla on nopea ruuansulatus. Mulla sama mutten valita, koska pysynpähän hoikkana, kun kaikki tulee läpi. Välillä jopa vaikea syödä kulutukseen nähden riittävästi.
Niinkö? Sitten olen ollut väärässä luulossa, mutta kiitos.
Välillä ihmetyttää vaan se pöntöllä istumisen määrä ja tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei liity aineenvaihduntaan mitenkään vaan sinulla on nopea ruuansulatus. Mulla sama mutten valita, koska pysynpähän hoikkana, kun kaikki tulee läpi. Välillä jopa vaikea syödä kulutukseen nähden riittävästi.
No joo siis ruuansulatus on toki osa aineenvaihduntaa, mutta vain yksi osa. Kyllähän se on paljon kivempi, että vatsa toimii kuin että olisi ummetusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aineenvaihdunta ei tarkoita suolentoimintaa.
Itse olen 40-vuotias nainen ja ollut koko ikäni ns. läpipasko. Paino 50 kg, eli hoikka olen ja isolta osalta nimenomaan tämän takia. Tyytyväinen olen tilanteeseeni, olisi ihan kamala ajatuskin että ei pääsisi joka päivä kakalle.