Miten tinderi on täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia, joilla on korkeakoulutus? Mitä he siellä tekevät, luulis heidän saavan seuraa ihan ilman mitään tindereitä?
Toinen suuri ryhmä on himomatkailijat sekä koiran omistajat, jotka korostavat aina sitä koiran tärkeyttä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako kun on kilpailua eikä oma taso riitä?
Toki, mutta miten se asiaan liittyy? Olen työtön pilviveikko, eivätkä odotukseni koko sovelluksesta ole kovin korkealla enkä edes tykkäile näistä korkeakoulutetuista kaunottarista, kun elämme ihan eri todellisuuksissa, vaikka he välillä minusta tykkäilevätkin. Ulkonäkö on ihan ok, mutta statusta minulla ole nimeksikään, silti kohtelen naista hyvin, ei työttömyys eikä pilviveikkous estä parisuhteeseen pääsyä, vaikeuttaa tosin sopivan löytämistä huomattavasti, ymmärrettävästi. Väitän olevani henkisesti monen juromiehen yläpuolella, vaikken töissä käykään tällä hetkellä, sillekin on syynsä, ja se ei ole paja. Kesällä taas pääsee ulkokekkereihin, joissa samanhenkisiä ihmisiä löytyy enemmän, sitä odotellessa.
Olen pajautteleva, 33v. sinkku nainen, joka harkitsee tinderiin menemistä. Olen tradenomi, töissä, ja toivoisin työssäkäyvää kumppania. Minulla on kokemusta työttömästä kumppanista, ja se nyt vaan syö kunnioitusta, jos joudut aina tarjoamaan kaiken jos haluat tehdä miehesi kanssa joskus jotain muuta, kuin vain katsella kotona telkkaria. Esim. Käydö joskus jossain reissussa.. uskon kyllä että ihmisenä ihan tosi kiva, mutta kun minulla on haaveita ja tosiaan en sitten kunnioittaisi siipeilijää 🤷♀️🤔
Tinderi on helppo paikka etsiä kumppania. Niinkuin kaupassa käynti ja kumppanin valinta yhtä helppoa kuin karamelli pussin valkkaaminen. Lisäksi tinderissa moni ihminen voi ns laittaa parastaan ja imarrella itseään paremmin kuin luonnossa.
Myös se, että monet näistä tinder naisista on yyhoita sekä lihavia. Mahdollisesti eri kuvat itsestä netissä kuin mikä tämän päivän todellisuus on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan etsivät sitä fiksua, hyvännäköistä ja korkeakoulutettua miestä.
Koska enimmäkseen vastaan tulee vaan kouluttamattomia luonnehäiriöisiä lökäpöksyjä, joiden ulkonäkö ei riitä edes keskitasolle.
Siinä sitten toivot, että niitä löytyis edes tinderistä. Mutta koska mies kelpuuttaa mitä vaan, niin eikö ne fiksut hyvännäköiset ja koulutetut miehet ole jo päätyneet yhteen jonkun kosmetologi-kampaajan kanssa...
Miten se korkeakoulutus nyt mitenkään liittyy mihinkään pariutumisessa? Onko Suomessa nykyään joku kastisysteemi vai? Onko amiksen käynyt mies jotenkin alempiarvoinen ja tyhmä oletuksena? Tämän takia en edes vaivaudu menemään mihinkään hanttihommiin, kun sen arvo alkaa parisuhdemarkkinoilla olla pyöreä nolla, eikä siitä hanskaan sen enempääkään jää kuin tyhjäntoimittamisella. Amiksen käyneet naiset eivät ainakaan hengaile tinderissä, se on kyllä tullut todettua. He taitavat olla halutumpia parisuhdemarkkinoilla, kun heitä ei sieltä löydä, löytävät seuransa ilmankin.
Kauniille Kk- akoille miehen on oltava ylemminkoulutettu eli vähintään tohtori. Myös samantasoinen koulutus käy jos on tosi rikas, komee, menstynyt tai ruotsinsuomalainen, rikas suku tai englanninkielinen tai muuta erikoisempaa. Joku ammattikoululainen ei todellakaan kelpaa. Ennemmin vaikka yksin.
Siis oikeasti?! Mitä annettavaa sinulla olisi oppineelle, älykkäälle naiselle, kysyn vain?
Nainenhan tylsistyisi kuoliaaksi seurassasi.
N33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kukaan tulee kotoa hakemaan vaikka olisi kuinka kaunis joten pitäähän sitä jossain olla missä tutustuu ihmisiin. Esim. tinderissä.
Niinpä. Sitäpaitsi tinderillä voi laajentaa aika paljon sitä valikoimaa, vaikka seuraa löytäis ilmankin.
Ainoastaan typerys jättää kilpailuttamatta.
Parisuhdekin on sinulle vain kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun en käy baareissa ollenkaan, niin haen seuraa Tinderistä. Näin maisterina koulutukseltaan samantasoista miestä on vaikea löytää, kun miehet katsoo ennemmin nuoruutta ja ulkonäköä. Kyllä se koulutustaso kertoo jotain älystä ja kunnianhimosta.
Jotenkin vähän ristiriitaista, ensin sanot että maisterismiehet katsoo nuoruutta ja ulkonäköä, perään taas sanot että se koulutustsso kertoo jotain älystä ja kunnianhimosta, eli siis maisterismiehet ovat älykkäitä, kun pysyvät kaukana epäviehättävistä maisterisnaisista. En kyllä pidä fiksuna ihmistä, joka hengailee tinderissä sekä aaveella. Ja ei, en pidä itseänikään. Eikä kokemukseni mukaan maisterikoulutus kerro muusta kuin, kunnianhimosta, älystä ei niinkään. Toki ei se älykkyys poissuljettua ole, mutta ei ne kaikki koulutukset ihan samalla tasolla älyllisesti haastavia ole, sekä monelta kirjaviisaskin saattaa olla aika uusavuton, sekä saattaa puuttua muita taitoja sekä ihan maalaisjärkeäkin, ettei edes ruokaa osata tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Joo nuo koiraihmiset ovat kyllä aika outo jengi Tinderissä. Oikeasti ylikorostetaan deitti-ilmossa koiran tärkeyttä, ja että kuinka tärkeä ja vaikuttava tekijä HÄN on minun elämässä ollut...
Öööh...onko ihme että ei ole parisuhdetta ihmisen kanssa..
Hienoa, että koira ihmiset kertovat avoimesti koiristaan, niin ei kulu turhaa aikaa. Eivät ymmärrä edes hävetä lemmikkien pitämisen moraalista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kukaan tulee kotoa hakemaan vaikka olisi kuinka kaunis joten pitäähän sitä jossain olla missä tutustuu ihmisiin. Esim. tinderissä.
Aika lailla näin. Ei mulla ole kauheasti tilaisuuksia joissa tutustua ihmisiin parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sitäpaitsi tinderillä voi laajentaa aika paljon sitä valikoimaa, vaikka seuraa löytäis ilmankin.
He löytävät samanmoisen kumppanin, joille elämä on suoritus ja kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisiko sinun profiilissasi että olet huumorintajuinen? Et nimittäin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kun en käy baareissa ollenkaan, niin haen seuraa Tinderistä. Näin maisterina koulutukseltaan samantasoista miestä on vaikea löytää, kun miehet katsoo ennemmin nuoruutta ja ulkonäköä. Kyllä se koulutustaso kertoo jotain älystä ja kunnianhimosta.
En kyllä pidä fiksuna ihmistä, joka hengailee tinderissä sekä aaveella. Ja ei, en pidä itseänikään.
Miten kumpikaan noista poissulkee älykkyyden? Miksei älykäs saisi koskaan kirjoittaa keskustelupalstalla tai etsiä seuraa sovelluksessa?
Tinder on parinetsijöiden karkkikauppa. Kun tarjontaa on ehkä jo liikaakin tulee ähky ja valinnan vaikeus on jo ihan todellisuutta. Aina halutaan löytää jotain parempaa vaikka olisi löytänyt jo kivan kumppaniehdokkaan. Itse olen tinderissä vielä muutaman viikon, eli maksujaksoni loppuun. Tykkäyksiä tulee paljon, mutta aivan eri alueelta missä itse asun ( onko vika tinderissä vai vastapuolen etäisyysasetuksissa)en halua etäsuhdetta vaan sellaisen joka asuu samassa tai edes naapuripaikkakunnalla jotta voi pistäytyä vaikka iltakahvilla puolin ja toisin ja tutustua ajan kanssa. Johan jo bensan hinta rajoittaa lähtöä pitkään matkaan sen takia, että sakin huomata että kiinnostus lopahtaa jomman kumman puolelta saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta miten se asiaan liittyy? Olen työtön pilviveikko, eivätkä odotukseni koko sovelluksesta ole kovin korkealla enkä edes tykkäile näistä korkeakoulutetuista kaunottarista, kun elämme ihan eri todellisuuksissa, vaikka he välillä minusta tykkäilevätkin. Ulkonäkö on ihan ok, mutta statusta minulla ole nimeksikään, silti kohtelen naista hyvin, ei työttömyys eikä pilviveikkous estä parisuhteeseen pääsyä, vaikeuttaa tosin sopivan löytämistä huomattavasti, ymmärrettävästi. Väitän olevani henkisesti monen juromiehen yläpuolella, vaikken töissä käykään tällä hetkellä, sillekin on syynsä, ja se ei ole paja. Kesällä taas pääsee ulkokekkereihin, joissa samanhenkisiä ihmisiä löytyy enemmän, sitä odotellessa.
Olen pajautteleva, 33v. sinkku nainen, joka harkitsee tinderiin menemistä. Olen tradenomi, töissä, ja toivoisin työssäkäyvää kumppania. Minulla on kokemusta työttömästä kumppanista, ja se nyt vaan syö kunnioitusta, jos joudut aina tarjoamaan kaiken jos haluat tehdä miehesi kanssa joskus jotain muuta, kuin vain katsella kotona telkkaria. Esim. Käydö joskus jossain reissussa.. uskon kyllä että ihmisenä ihan tosi kiva, mutta kun minulla on haaveita ja tosiaan en sitten kunnioittaisi siipeilijää 🤷♀️🤔
En minä ainakaan mikään ihan persaukinen ole, enkä todellakaan kenenkään naisen rahoilla haluaisi siipeillä, sen verran itsekunnioitusta minulla kuitenkin on. Enkä kyllä ole kiinnostunut matkailusta. Enkä minä ole ajatellut mikään työtön elätti olla lopunikääni, asiat nyt vain ovat tällä hetkellä näin
No voin vastata tähän omasta puolesta, toivottavasti ei tulee kauheaa huutoa että miten itse kehtaat pitää itseäsi kauniina.
Opiskelen alaa, joka menee korkeakoulumukiin ja jota pidetään yleisesti "tasokkaana". En ole huippumalli mutta tiedän olevani useimpien ihmisten mielestä kaunis, saan siitä säännöllisesti kuulla. Minulla ei ole myöskään mitään suuren yleisön mielestä pariutumista hankaloittavaa tekijää (lasta, koiraa (en tosin ymmärrä miksi koira on niin kamala), velkaongelmaa, riippuvuutta, terveysongelmia).
Olen tinderissä, koska etsin vaihtelua elämään ja haluan tavata uusia ihmisiä. Myös mahdollinen parisuhde kiinnostaa jos sopiva ihminen tulisi vastaan. Oma elämä on kohtuullisen aikataulutettua ja melko täynnä opiskelua/tapahtumia/ystävien näkemistä. Omassa arjessa tulee kuitenkin tavattua aika vähän uusia ihmisiä, potentiaalisista kumppaneista puhumattakaan. Oma opiskeluala on ihan kiva, mutta en ole seksuaalis/romanttisesti viehättynyt siitä ihmistyypistä, mitä sieltä eniten löytyy. Olen myös 4-5 vuotta vanhempi, kuin mitä omat kurssikaverit ovat, niin ei sieltä opiskeluyhteisöstä oikein tule miehiä bongattua.
En tosin omassa profiilissani mainitse mitään koulutuksestani. Vähän myös itsellä karsastaa se, kun miehillä näkee biossa että _korkea_koulutettu. Ymmärrän, että ammatin/työn/opiskelupaikan mainitsee, jos kokee sen kertovan omasta itsestään.
Mutta se, että oikeen mainostetaan omaa korkeakoulutusta niin yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ja läpällä -puolustus oli Demissä hyvä mutta älä nyt enää viitsi selitellä aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tinderissä sen takia, että haluaisin löytää kivan, ihan tavallisen karvaisen miehen. Kyllä, pidän karvaisuudesta, mitä enemmän karvaa rinnassa ja jaloissa, sen parempi! Ja voi olla duunari tai ihan mikä vaan kunhan on kunnollinen. Itse olen korkeakoulutettu, tosin ihan tavallinen minäkin.
Miksi jotkut pinnalliset arvot ovat täysin ok, jotkut tuomittavia? Ei tulisi ylänuolia jos nainen haluaisi pitkän miehen, karvaisuuden toivominen sen sijaan tosi jees :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ja läpällä -puolustus oli Demissä hyvä mutta älä nyt enää viitsi selitellä aikuinen ihminen.
Älä vedä hernettä nenään. Olen eri kirjoittaja. Huvittaa vain palstan tosikot.
No, parikin syytä. Mulla älykkyys vaikuttaa siihen, että miehenkin pitää olla vähintään yhtä älykäs. Mielellään vielä älykkäämpi. Myönnän, että omat kriteerit korkealla, mutta ei niin, että olisin halunnut rikkaan ja lihaksikkaan laatikkoleuan, vaan halusin luotettavan, kiltin, hyvän ja rauhallisen miehen, jolla sama arvomaailma. Ei vaan löytynyt sellaisia, suurin osa ihan juntteja. Anteeksi vain. Lisäksi vielä se, että viihdyn niin hyvin yksin, että ei ollut koskaan tulipalokiirettä minnekään. Mieheni ei sitten tinderistä löytynytkään.
Moni mies koki, että olen liian älykäs ja sanoivat, että jos oma kärsivällisyyteni heidän suhteen riittää, he ovat valmiita sivistämään itseään ym., jotta keskustelut olisivat olleet monipuolisempia ja syvällisempiä. Mutta kovin epävarmoja olivat. Enkä sitten vain kiinnostunut heistä, koska tuntui, että eivät ajattele juuri mitään oman napansa ulkopuolella. Tylsiä.
Ei korkeakoulutetuilla ja työorientoituneilla ole aikaa tai mielenkiintoa usein pyöriä paljoa ihmisten ilmoilla, ja alasta riippuen kaikki kollegatkin saattavat olla samaa sukupuolta. Mulla esimerkiksi lähes kaikki kollegat naisia. Olen muutenkin perhekeskeinen ja pari hyvää ystävää vain. Missä muualla tapaisin siis miehiä kuin Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mikään ihan persaukinen ole, enkä todellakaan kenenkään naisen rahoilla haluaisi siipeillä, sen verran itsekunnioitusta minulla kuitenkin on. Enkä kyllä ole kiinnostunut matkailusta. Enkä minä ole ajatellut mikään työtön elätti olla lopunikääni, asiat nyt vain ovat tällä hetkellä näin
Siipeilethän sinä työssäkäyvien naisten verorahoilla, jos et edes aktiivisesti etsi töitä ja nostat tukia. -eri
En mitenkään korosta omassa tinder-profiilissa koiran tärkeyttä. Mutta kyllä sen olemassaolo siellä mainitaan ja kerron että kuuluu omiin "harrastuksiin".
Mutta sitten kun mies tulee tänne ja alkaa ehkä käymään täällä enempikin, seuraan aika tarkasti miten suhtautuu koiraan. Jos on kovin välinpitämätön siitä tai jopa inhoaa sitä, niin se on suhde poikki. Minulle koirat on tärkeitä, en halua elää ilman koiraa, ja haluan miehen joka kokee samoin. Onneksi on olemassa tosi paljon myös koirarakkaita miehiä, meille koirarakkaille naisille-