Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taivaslaulun jälkeen?

Vierailija
01.10.2015 |

Teos valotti lestadiolaisten arkea ja maailmankuvaa ulkopuoliselle ja ehkä liikeen sisällä oleville merkitsi jotain muuta. Puhuttiin että, vaikutus on suuri. Voisiko nyt arvioida, muuttiko jotain? Avasiko jotain ovia? Vai sulki?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
2/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että se vaikuttaa liikkeen ulkopuolisten mielikuvaan vl-perheistä ja liikkeeseen kuuluvien mahdollisista ristiriitaisista ajatuksista. Uskonnon kautta tuleva painostus ja uskonnollisen kasvatuksen tuoma identiteetti ja mahdollisesti syyllisyydentuntokin ovat erilaisia kuin ns. tavallisilla ihmisillä. Hyvä kirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa, saadaanko tästä tehdyissä näytelmissä kirjan tunnelmaa tuotua samalla tavalla esiin?

Vierailija
4/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis puhutaan? Voisko avata vaikka linkillä? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
5/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä elokuvasta, mutta tässä hesarin arvio: http://www.hs.fi/arviot/kirja/a1378958511547. Itse luin kirjan vasta äskettäin.

Vierailija
6/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa tämä keskustelu. Taivaslaulua on käyneet ainakin Oulussa katsomassa entiset-vl:t suurilla porukoilla. He saattavat nauraa eri kohdissa, kun "sisäpiiri" tajuaa pienetkin asiat. Oulussa monet näytökset on jo varattu/myyty. Totesin tämän, kun olin itse varaamassa lippuja.

Onkohan Taivaslaulu rohkaissut ketään lähtemään liikkeestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän