Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja miehet kavereina- onko jotain "kiellettyjä" puheenaiheita?

Vierailija
01.10.2015 |

Esimerkiksi niin, että sen voisi tulkita kiinnostukseksi. Toisen  ulkonäön kehuminen, jos vaikka mies kehuu naista kauniiksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä miehellä on kivekset, niin se haluaa panna sinua. Eli pitäisin jutut sellaisena että ei aiheudu väärinymmärryksiä sen suhteen.

Vierailija
22/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monenlaisia kaveruussuhteita, miehiin ja naisiin. Kavereina on monia naisia joiden kanssa ei tulisi mieleenkään mennä liian henkilökohtaisuuksiin, sitten taas on muutama mieskaveri joiden kanssa voin puhua aivan kaikesta. Ennemminkin kysymys on henkilöstä kuin sukupuolesta, toiset ovat avoimempia ja rennompia, toiset taas pidättyvämpiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää erottaa kaveruus ja ystävyys. Miespuolisille ystäville voin puhua intiimiasioista, kuten kuukautisista ja panojutuista. Miespuolisille kavereille en puhuisi, mutta suhteen syvetessä voi alkaa puhua muustakin kuin televisiosta tai politiikasta.

Vierailija
24/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat asiat, mitkä eivät ole agendalla, on lähinnä nykyisistä kumppaneista (exät on tietyssä määrin ok) puhuminen ja muiden asioista juoruaminen. Miehet puhuvat kyllä muista, mutta lähes aina todella positiiviseen sävyyn. Seksi yms on ok, mutta ainakin meidän kaveripiirissä aiheena todella harvoin.

Vierailija
25/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2015 klo 07:55"]Ainoat asiat, mitkä eivät ole agendalla, on lähinnä nykyisistä kumppaneista (exät on tietyssä määrin ok) puhuminen ja muiden asioista juoruaminen. Miehet puhuvat kyllä muista, mutta lähes aina todella positiiviseen sävyyn. Seksi yms on ok, mutta ainakin meidän kaveripiirissä aiheena todella harvoin.
[/quote]

Hups. Siis seksi puheenaiheena!

Vierailija
26/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä te niitä kavereita oikein hommaattekin?

Vierailija
27/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ukolla nyt olis naispuolisia kavereita a) ne ei olis kavereita, mies ja nainen kun ei voi olla vaan kavereita b) jos mä kuulisin että se on musta jotain puhunu, tai meiän avioliitosta, olis entinen ukko

Vierailija
28/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-seksuaali. Mistä minä saan keskustella kaverien kanssa? *facepalm*

Vierailija
29/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2015 klo 23:08"]Kaikesta puhutaan, jopa alapääasioista, ja on nähnyt minut myös alasti. Eihän siinä mitään ole, kun ollaan vain kavereita.
[/quote]

Ihan heteroita?

Vierailija
30/31 |
02.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noo jos oot vaikka käyny valkaisemassa persereikäs, ni sitä tuskin kannattaa mainita.. en sit tiiä..

Vierailija
31/31 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei ole kiellettyjä aiheita, mistä ei voitais miespuolisen-ystävän kanssa puhua, MUTTA se kyllä riippuu kaverisuhteen laadusta.

esim. parasystäväni (on siis mieshenkilö, ollaan myös seurusteltu aikaisemmin.) tietää musta kaiken, on nähnyt mut kaikennäkösenä ja kaikenlaisissa vaatteissa - ja myös ilman niitä. on nähnyt mut ilosena, surullisena ja vihasena. me ollaan tosiläheisiä ja vaihdetaan päivittäin poskipusuja ja halauksia useampaan kertaan. koitan myös jokapäivä muistaa kertoa hänelle kuinka paljon rakastan häntä. hänen kanssaan voin siis puhua kaikesta aina inhokki-ruuasta seksiin ja parisuhteen pahimmista ongelmista hankaaviin kenkiin. jos ois joku aihe, mistä ei syystä tai toisesta halua puhua, sen voi sanoa päin naamaa eikä se vaivaa kumpaakaan.

toisaalta, jos laittaisin samanlaisen arvion esim.työkaverini (ei siis liikuta vapaa-ajalla yhdessä, nähdään töissä ja ollaan ihan kyllä hyvissä väleissä. hän on myös mieshenkilö.) kanssa puhuttavista asioista, keksin varmasti muutamia ns.kiellettyjä aiheita, koska meidän välit eivät ole niin lämpimät, läheiset ja merkitykselliset. näitä "kiellettyjä aiheita" vois olla ainakin seksi(ainakin kovin yksityiskohtaisesti tai omaa juttua en lähtis kertomaan), perheen/parisuhteen sisällä olevat ongelmat sekä ylipäätään tälläset ihmissuhteita koskevat henkilökohtaisemmat jutut. enkä hänen edessään esiintyisi alasti, välttäisin myös holtitonta raivoamista/itkemistä.

parhaan ystävän lisäks mulla on kourallinen muita hyvin läheisiä mieshenkilöitä, joiden kanssa ollaan vaan kavereita. heille voin myös kertoa lähes kaiken, mutta vain parhaalle ystävälle siis AIVAN kaiken...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan